troll moar.quote:
Ga lekker ergens anders klaarkomen op die duitse portugezen dan hier in een topic vol Nederlandersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:50 schreef Kekster het volgende:
[..]
Het had al lang 5-0 moeten staan man, dit is niet meer dan terecht
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:50 schreef Sala-adin het volgende:
Fc twente hoort gwn niet thuis in de CL, strx gaan ze echt denken dat ze een topclub in wording zijn dus optyfe met twente. Lkkr extra millies voor ajax
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:50 schreef karimajax het volgende:
goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal oleoleoleole we are the champions we are the champions
kom op benefica maak die 2-0
Lol, hoop maarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
troll moar.
2 goals maken gaat wel lukken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:50 schreef karimajax het volgende:
goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal oleoleoleole we are the champions we are the champions
kom op benefica maak die 2-0
welke blunders bedoel je?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef Asskicker14 het volgende:
De taktische blunders van Adriaanse in de opstelling en de speelwijze zijn te veel om op te noemen. Het is een godswonder dat het slechts 1 - 0 staat.
Mensen die hun mening baseren op een overtredingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Witsel, heb het altijd eenspeler gevonden, maar vandaag is het toch
Ik zie weinig strijd bij Twente, het is allemaal zo slapjes en laconiek.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef Evertjan het volgende:
jammer toch strijdend ten onder gegaan
Tape waarschijnlijk? Vanwege zijn blessure?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:53 schreef alors het volgende:
wat heeft Mihaylov in zijn nek dan voor zwarte dingen?
Nope, heb heel vaak vieze overtredingen van hem gezien...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die hun mening baseren op een overtreding
Een moedervlek.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:53 schreef alors het volgende:
wat heeft Mihaylov in zijn nek dan voor zwarte dingen?
ind je het gek met die verdediging. Kan Tiendalli Iniesta tegenhouden gast?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zie weinig strijd bij Twente, het is allemaal zo slapjes en laconiek.
Volledig terecht in zijn geval.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die hun mening baseren op een overtreding
Berghuis, Cornelisse, Janssen in de basis.quote:
Ze gingen zelf ook door in eerste instantie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alsof Twente die bal MOET uitschieten
Janssen in de basis is juist goed man. Berghuis sucks en cornelisse ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Berghuis, Cornelisse, Janssen in de basis.
Veel te laat druk zetten
Geen opbouw van achteruit
Lange bal
Te slap in één op één
Berghuis had je Ola of Bajrami in kunnen zetten, ben ik met je eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Berghuis, Cornelisse, Janssen in de basis.
Veel te laat druk zetten
Geen opbouw van achteruit
Lange bal
Geen rust in de verdediging
Te slap in één op één
Willem Janssen hé, niet Theo Janssen. Wereld van verschil. Willem Janssen zou met zijn huidige niveau niet eens in de buurt van de basis mogen staan van een Eredivisie-titelkandidaat. Zijn krediet is gebaseerd op het feit dat het een Nederlander is, en er weinig Nederlandse 'talenten' doorstromen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janssen in de basis is juist goed man. Berghuis sucks en cornelisse ook
Triestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Happel op 24-08-2011 21:59:57 ]Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
Dat had ik ook altijd met die Ronnie Stam. Dat soort figuren verwacht je meer in een hele slechte Nederlandse B-film die over de tweede wereldoorlog gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die kop van hem alleen al
lijkt wel een braaf misdienaartje
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef alors het volgende:
Udinese - ArsenalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef alors het volgende:
Udinese - ArsenaljmmrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tiendalli is weggelopen uit een big momma filmquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd met die Ronnie Stam. Dat soort figuren verwacht je meer in een hele slechte Nederlandse B-film die over de tweede wereldoorlog gaat
Kloptquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
In Engeland zit de CL zeker bij ITV?
Iig niks op BBC1,2,3,4
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:00 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik zou met de wissel Ola en Bajrami erin zetten en ook Landzaat, zodat je wat meer rust krijgt op het middenveld.
Hij heeft enkel zijn fout gecorrigeerd.quote:
Tiendalliquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wie is die nr 21 bij twente? En wat stond ie te doen?
Gill Swerts ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Bengtsson zou het beter hebben gedaan dan Cornelisse.
Jurgen Colin ook.quote:
Tuurlijk maakt het wel wat uit. De mentale tik die je krijgt is een bitch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:02 schreef Merkie het volgende:
Zoveel maakt deze goal niet uit. Twente moest sowieso al 2x scoren om niet binnen 90 minuten uitgeschakeld te worden, en dat geldt nu nog steeds.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:04 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik schaam me als Nederlander.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
John probeert het met 'Elia' truukjes' in deze fase van de wedstrijd in plaats van effectief spel. Totaal geen inzicht die jongen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
John probeert het met 'Elia' truukjes' in deze fase van de wedstrijd in plaats van effectief spel. Totaal geen inzicht die jongen.
Zolang die bal eringaat interesseert het denk ik de tukkers geen ene ruk hoe dat gebeurtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Psst, hij ging er niet in.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zolang die bal eringaat interesseert het denk ik de tukkers geen ene ruk hoe dat gebeurt
ja speelt bij hoffenheim in duitsland he xD XDquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hoe ist overigens met Ryan babel?:P
Scoorde laatst nog voor Hoffenheim.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hoe ist overigens met Ryan babel?:P
Dat laatste dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:09 schreef Devv het volgende:
Ze moeten oppassen dat het geen vernedering gaat worden (zover dat nog niet het geval was).
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat is dit stadion groot he, de tering zeg.
Hou toch op.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:09 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Neu, ben voor ajax. Maar toch jammer.
geen enkele Nederlandse club als je eerlijk bentquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:09 schreef Boudibou het volgende:
Zoals ik al gister zei, Twente heeft niets in de CL te zoeken.
Als ze dezelfde uitslagen als vorig seizoen halen komt het totale bedrag op zo'n 20 miljoen neer.quote:
Voor Ajax?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
20+ miljoen CL inkomsten ipv 12
Gaat toch gewoon om TV-gelden ofzoiets wat nu dus door 100 ipv 50% gaat, volgens mij niks met uitslagen te maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als ze dezelfde uitslagen als vorig seizoen halen komt het totale bedrag op zo'n 20 miljoen neer.
Dit is CL vriend, EL hebben ze sowiesoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef Confetti het volgende:
Twente moet zich terugtrekken uit de Europa League.
Pure tijdverspilling.
dat laatste niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
De CL moet idd alleen voor landskampioenen zijn, en de UEFA cup alleen voor bekerwinnaars
Als ie een keer door een idiote actie de wedstrijd op het komende WK verliest piep je wel anders.quote:
Europacup1 terug en het bosman-arrest terugdraaien.. wat zou het voetbal dan weer mooi zijn!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:10 schreef Borizzz het volgende:
Nederlands clubvoetbal....
T wordt tijd dat de grote europese clubs ns ophouden met miljoenen te smijten die ze niet hebben.
CL alleen voor de landskampioenen!
Ja, totale bedrag, dus met geld van de uitslagen enzo haal je ongeveer 20mil op. Vorig jaar was dat 12.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat toch gewoon om TV-gelden ofzoiets wat nu dus door 100 ipv 50% gaat, volgens mij niks met uitslagen te maken.
Staat toch los van de uitslagen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, totale bedrag, dus met geld van de uitslagen enzo haal je ongeveer 20mil op. Vorig jaar was dat 12.
Het kan nogquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:54 schreef msnk het volgende:
Poeh, ik zie Benfica wel een aantal keer scoren thuis hoor.... Zeker wel een doelpuntje of 3.
3-5 dus.
Dan loopt het inderdaad niet meer zo uit verhouding.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Europacup1 terug en het bosman-arrest terugdraaien.. wat zou het voetbal dan weer mooi zijn!
puur geluk jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
3-0 lucky?
Is puur skill
Witsel is echt een domme pauper.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:08 schreef Falco het volgende:
Ik heb weer een onmeunige hekel gekregen aan die Portugezen en Witsel
sorry,had ik niet gezien....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:14 schreef Happel het volgende:
Tussenstanden, dan wel uitslagen van andere wedstrijden kunnen in het daarvoor bestemde topic, te weten: [CL 2011-2012 Livetopic] #2
Oké.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:15 schreef Evertjan het volgende:
ik schakel over naar Eurosport 2 voor het wielrennen in Colorado
Veel plezier gap.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:15 schreef Evertjan het volgende:
Waar zit Gesink?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:15 schreef Evertjan het volgende:
Mwa, dit Twente heeft daar niks te zoeken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Zwaar kut wel dit, had graag Twente in de CL gezien
ok, check.:)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Was ook niet gezegd hier. Het is een algemene regel in VBL.
Er is altijd nog de ELquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef eight het volgende:
Dat de loting tegen Benfica als een zeer gunstig werd gezien geeft maar weer aan hoe hopeloos groot de achterstand van Nederlandse clubs in Europa is.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef eight het volgende:
Dat de loting tegen Benfica als een zeer gunstig werd gezien geeft maar weer aan hoe hopeloos groot de achterstand van Nederlandse clubs in Europa is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |