Soberso Enschede ->quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef LompeHork het volgende:
Kanon is goed![]()
Gewone Grolsch is ook goed te hachelen.
Mwah, weinig tegen Enschede, maar ik heb meer wat meer Groenlo qua streekquote:
Mwah, hertog jan is wel okay.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, weinig tegen Enschede, maar ik heb meer wat meer Groenlo qua streek
Verder gewoon een degelijke pilsener. Maar ik moet dan ook niets van Amstel, Heineken of Hertog Jan hebben.
Dat is te drinken, net als de rest trouwens, maar voor de "lekker" trek ik toch liever een Grolschje openquote:
Voor lekker, trek ik sowieso geen pilsener openquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is te drinken, net als de rest trouwens, maar voor de "lekker" trek ik toch liever een Grolschje open
Mwah, doordeweeks wel, in het weekend gaat er dan een mooi biertje in of een goede Whisky. Maar ik ben dan ook zo'n figuur dat niet meer uit gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:42 schreef Markster het volgende:
[..]
Voor lekker, trek ik sowieso geen pilsener open
same herequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, doordeweeks wel, in het weekend gaat er dan een mooi biertje in of een goede Whisky. Maar ik ben dan ook zo'n figuur dat niet meer uit gaat
quote:
Wauw, een zwerver drinkt het, nu is het vast zwerverbier!quote:
Hmm. Zit hier in de buurt wel een speciaalzaakje met rond de 150 verschillende bieren, die zal hem wel hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
Probeer dit een keer:
[ afbeelding ]
Slecht te krijgen en klinkt erg ranzig (honingbier), maar is zeker in het begin van de avond erg lekker!
De Bierprofessor in Eindhoven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef Markster het volgende:
[..]
Hmm. Zit hier in de buurt wel een speciaalzaakje met rond de 150 verschillende bieren, die zal hem wel hebben
Nee, Burg Bieren in Ermelo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De Bierprofessor in Eindhoven.![]()
Na dat filmpje kleeft dat imago wel aan Kanon pils.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wauw, een zwerver drinkt het, nu is het vast zwerverbier!
Gast, zwervers drinken ook spiritus, nu heb je zeker ook zwerverspiritus en normale spiritus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |