Die krijgt als geboortecadeautje gelijk een Darwin awardquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef tombolafan het volgende:
OMG, hier is een kindje "Darwin" geboren
Lekker juist!quote:
Gewoon, tegen al het gelijn in gehakt etenquote:
En net bier. Boeiend, ik vind het allemaal heel goed, maar ik hoef mn eetpatroon toch niet aan te passenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon, tegen al het gelijn in gehakt eten
Die vindt Facebook tegenwoordig leuker dan onsquote:
oww, dan kom ik haar niet tegen. Ik heb haar niet op facebook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die vindt Facebook tegenwoordig leuker dan ons
Nee, maar ik vind het gewoon goedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En net bier. Boeiend, ik vind het allemaal heel goed, maar ik hoef mn eetpatroon toch niet aan te passen
Had je de worship smiley achter Tombo d'r post gemist?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En net bier. Boeiend, ik vind het allemaal heel goed, maar ik hoef mn eetpatroon toch niet aan te passen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je de worship smiley achter Tombo d'r post gemist?
Ja, ze zijn lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Neem voor mij dan ook een gehaktbal mee?
Metquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze zijn lekkerMet of zonder Flurry?
Erg netjesquote:Uit solidariteit met de financieel geteisterde organisatie van muziekfestival Pukkelpop storten Belgische artiesten massaal hun gage terug.
Na het Pukkelpopdrama kampt de festivalorganisatie niet alleen met zware emotionele maar ook met financiële kopzorgen. Zowel terugbetaling van de tickets als compensatie van de artiesten dreigt voor een aderlating te zorgen.
In de Belgische rockscène is de hulpvaardigheid echter bijzonder groot. Vijfendertig van de 210 geprogrammeerde acts waren van eigen bodem, ongeveer de helft ervan bevestigde al zijn financiële steun.
De festivalorganisatie heeft ondertussen 15 november vooropgesteld als deadline om de terugbetaling van de tickets en schade af te handelen.
Ik lees 'met'...quote:
En nu heb ik trek in chipsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:39 schreef ferrari_rood het volgende:
dat is netjes van ze LL
Aan facebook doe ik ook niet en ik heb net troostchips gehad
Ik heb bijna een heel bakje katjang leeggevrrrrrrrotenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik lees 'met'...
...en ik heb ineens oinbedwingbare trek in patat
Ik heb een heel stokbrood op met hu-huutekeejze en gerookte zalm
Is dat ook troost voer???quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En nu heb ik trek in chips
Kan iemand het ff over bleekselderij en water hebben
Morgen ga ik je zoeken!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oww, dan kom ik haar niet tegen. Ik heb haar niet op facebook.
Niemand van hier trouwens. Ik deed toen niet mee aan dat spelletjesding
Gofter Llquote:
Ik lust geen katjang, dus dit boeit me nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb bijna een heel bakje katjang leeggevrrrrrrroten![]()
Zegquote:Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Dank jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Is dat ook troost voer???
bleekselderij en water is ook heel lekker ja echt waar
Schrijf de komende dagen maar afquote:En ik ben net mijn bed uit gestrompeld ik heb liever een ks dan dit jf ik durf de trap met ean in mijn armen niet eens af
Wat versta je eigenlijk onder katjang (afgezien van pinda's)?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb bijna een heel bakje katjang leeggevrrrrrrroten
Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Heb ff gecheckt >>quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
Kon dat jaHebt de beeb rare operaties gehad in Turkije dan?
Hoezo? misschien hebben ze wel een leuk potje met turkse zwemmertjes gehaaldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kon dat jaHebt de beeb rare operaties gehad in Turkije dan?
Ik moet vrijdag welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Schrijf de komende dagen maar af
quote:
Gewillige mannen genoeg daarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef senesta het volgende:
Hoezo? misschien hebben ze wel een leuk potje met turkse zwemmertjes gehaald
Schop hem!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik word gewoon uitgelachen hier thuis.
True, dat kan ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoezo? misschien hebben ze wel een leuk potje met turkse zwemmertjes gehaald
quote:
Katjang nootjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat versta je eigenlijk onder katjang (afgezien van pinda's)?
Oh dat zou goed kunnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn uitgevonden door de zwagert van Yolanthe las ik
Ik denk dat ik alles bij elkaar nog niet aan de 1600 zitquote:
sterkte voor je vriend en neem een zelf een stukkie chocoladequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:53 schreef Oognip het volgende:
Beterschap f_r
Ik ben ongesteld en dat is echt heel kut voor mijn vriendIk geloof dat ik nog nooit zo kut tegen hem ben geweest, al 3 dagen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |