Kwanta kosta?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:50 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vandaag de gesigneerde en gelimiteerde live cd Catalogue / Preserve / Amass van Steven Wilson binnen gekregen. De cd is gelimiteerd tot 3000 oplages waarvan een deel gesigneerd door Steven. De eerste 2000 zijn online uitverkocht en de laatste 1000 kan je nog bij de aankomende tour kopen.
[ afbeelding ]
Ik ga ook heen. Voor deze cd, de gesigneerde heb ik iets van 21 euro betaald. De niet gesigneerde was 2 pond goedkoper dus reken iets van 18/19 euro. Cd heeft 7 nummers met in totaal 70 minuten. Klinkt erg goed voor een live opname!quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:13 schreef bazbo het volgende:
[..]
Kwanta kosta?
Ik ga op 2 mei naar Tilburg. Hoe veel extra centjes moet ik meenemen?
Is dat niet wat vroeg?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wordt nog gezellig met alle Fokkers zoIk ben rond een uur of 7 in Tilburg.
Mwoah, ik moet nog even wat eten en zo. Misschien nog ff een biertje doen van te voren. Ik kom namelijk vanuit Purmerend en zit anders midden in de spits.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Is dat niet wat vroeg?
En is er een voorprogramma trouwens?
Ik had gebeld met 013 en ze zei rond een uur of 11/half 12.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:23 schreef Chaos-Zero het volgende:
Iemand enig idee hoe laat het afgelopen zal zijn?
Zag ik ook, waarschijnlijk voor de meeste mensen ongemerkt gebleven. Die gast kan met één hand beter drummen dan ik met twee handen (en met een jaar of 4/5 ervaring)quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:36 schreef Bot13 het volgende:
Eigenlijk doe ik de muzikanten te weinig eer aan door er één uit te pakken, maar wat leverde Marco Minnemann een prestatie zeg! Een keer verloor hij z'n stokje, maar wist hij het prima met één hand over te nemen tot hij een nieuw stokje gevonden had. Geen punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |