OK deze is meesterlijk!!!quote:
hier heb je ons kanaalquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef Incantrix het volgende:
Mijn liefje gaat zo mijn band plakken, dan ga ik filmpjes kijken
dat blijft leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:46 schreef princess-a het volgende:
Ik heb vandaag NYX- the taupe op mn nagels. Té mooiDus een collega zag dat en zei "Je hebt wel heel veel kleurtjes he?" Ik zei "mwoah". Zij; "zeker wel 20! Of niet?" Ik; "Hoest uche keer uche 15 hoest": na een tijd waaaat en dat meen je niet kwam ze met een tip; "ik weet wel een website waar je heel goedkoop nagellak kunt krijgen uit Amerika, moet je wel heeel veel bestellen maar dat doe jij vast wel"
Ik heb het maar in het midden gelaten of ik die site niet al kende
Echt he! Ook weer een lesje in 'niet alleen vanuit je eigen referentiekader denken'quote:
Inderdaad!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt he! Ook weer een lesje in 'niet alleen vanuit je eigen referentiekader denken'
Je suis abonneequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier heb je ons kanaal
http://www.youtube.com/user/Skjoelin
De verwachtingen zijn enorm!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
whoa we hebben al kei veul leden!!11
Wat een drukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn enorm!!!
Dat kunnen jullie aan.quote:
2 creatieve breinen FTWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |