Mwoh, over 2 jaar kan die kaart nog goed meekomen schat ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Das 1200 euro voor een kaart die over 2 jaar ingehaald wordt door een budgetkaart. Kapitaalverkrachting.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Das 1200 euro voor een kaart die over 24 jaar ingehaald wordt door een budgetkaart. Kapitaalverkrachting.
Ik heb zelf ook de scarab sinds een maand of twee, geniale matquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:43 schreef Ireyon het volgende:
Om even wat minder dure hardware erbij te betrekken: 'k Ben nog op zoek naar een leuke muismat.. Muis wordt waarschijnlijk de Nexus SM-9000B, moet 'k dan nog rekening houden met het materiaal (stof of kunststof) aangezien dat een lasermuis is?
De Razer Scarab lijkt me wel wat, maar ¤30,- voor een muismat.. tja..![]()
Precies. Dan heb je het over 600 euro per jaar, een vakantie is doorgaans duurder.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:47 schreef Devv het volgende:
Als je het geld kunt missen dan is dit echt niet iets om over in te zitten. Dan koop je over twee jaar gewoon weer de nieuwste videokaart.
dat valt wel mee..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Alles meer dan 300 euro voor een videokaart is echt kapitaalvernietiging. Tuurlijk, als je het je kunt veroorloven is het prima, maar de balans is echt zoek...
lees nog eensquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Dus dat extra jaartje is je de dubbele prijs waard?
Het is niet de beste value nee, maar ik wil maar zeggen dat het met 600 euro per jaar eigenlijk nogal meevalt, hoeveel mensen schrijven er wel niet duizenden euro's per jaar af op hun auto?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Alles meer dan 300 euro voor een videokaart is echt kapitaalvernietiging. Tuurlijk, als je het je kunt veroorloven is het prima, maar de balans is echt zoek...
500 euro voor een onderdeel wat in een jaar minstens halveert, op een totaal van 1500 euro max tegenover 2000 per jaar op iets wat 20.000 of meer kost... Best een groot verschil.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:24 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfde idee.. het is een "luxe" product...
Euro's zijn euro's. Het gaat er vooral om dat er genoeg mensen zijn voor wie 600 eu per jaar geen reet voorstelt.quote:
Verhoudingen zijn wel een indicatiequote:
Ik heb geen flauw idee eigenlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:27 schreef rumiii het volgende:
Hoeveel geven jullie maximaal uit aan een muis?
Ik heb nu een G700, dus dat...quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:27 schreef rumiii het volgende:
Heb nu al een paar jaar een Diamondback 3G die mij 40 euro heeft gekost, dat is toch echt wel de max.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:27 schreef rumiii het volgende:
Heb een Madmouse GameGuru ooit gewonnen op een toernooi, ding doet zijn werk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou we het toch over muizen hebben: wie heeft nog aanraders als het om muismatten gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |