lees nog eensquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Dus dat extra jaartje is je de dubbele prijs waard?
Het is niet de beste value nee, maar ik wil maar zeggen dat het met 600 euro per jaar eigenlijk nogal meevalt, hoeveel mensen schrijven er wel niet duizenden euro's per jaar af op hun auto?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Alles meer dan 300 euro voor een videokaart is echt kapitaalvernietiging. Tuurlijk, als je het je kunt veroorloven is het prima, maar de balans is echt zoek...
500 euro voor een onderdeel wat in een jaar minstens halveert, op een totaal van 1500 euro max tegenover 2000 per jaar op iets wat 20.000 of meer kost... Best een groot verschil.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:24 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfde idee.. het is een "luxe" product...
Euro's zijn euro's. Het gaat er vooral om dat er genoeg mensen zijn voor wie 600 eu per jaar geen reet voorstelt.quote:
Verhoudingen zijn wel een indicatiequote:
Ik heb geen flauw idee eigenlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:27 schreef rumiii het volgende:
Hoeveel geven jullie maximaal uit aan een muis?
Ik heb nu een G700, dus dat...quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:27 schreef rumiii het volgende:
Heb nu al een paar jaar een Diamondback 3G die mij 40 euro heeft gekost, dat is toch echt wel de max.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:27 schreef rumiii het volgende:
Heb een Madmouse GameGuru ooit gewonnen op een toernooi, ding doet zijn werk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou we het toch over muizen hebben: wie heeft nog aanraders als het om muismatten gaat?
Hier ook, in combinatie met steelmate muisplaat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb nu al een paar jaar een Diamondback 3G die mij 40 euro heeft gekost, dat is toch echt wel de max.
Ik zou hier voor gaan:quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:49 schreef mschol het volgende:
dus: tips wat betreft toetsenbord zijn welkom..
om eerlijk te zijn: dat is idd een goeie kandidaat..quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:04 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik zou hier voor gaan:![]()
[ afbeelding ]
ergens in 1999 of eerder kreeg ik een draadloos logitech setje.. sindsdien nooit van logitech afgestapt en (iig voor normale pc) altijd draadloos gehadquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Devv het volgende:
Ik vind dat Logitech over het algemeen wel goede toetsenborden heeft.
het zit em vooral in de extra features en vaak ook hoe het toetsenbord 'in de hand' ligtquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef kwaliteit. het volgende:
Wat maakt zo'n duur toetsen bord beter dan een goedkopere?
geen idee hoe het schermpje op de G19 is, maar die op het toetsenbord van de MX5500 is hier haast onvervangbaar: die ingebouwde calculator gebruik ik echt ENORM vaak.. zo verschrikkelijk chillquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:12 schreef Kw4Kje het volgende:
Sinds kort heb ik de Logitech G110, broertje van G19. Deze is alleen zonder dat nutteloze schermpje. Heerlijk bordje.
* mschol heeft hier een silvester & tweety muismat van pak em beet 15 jaar oudquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:12 schreef Ireyon het volgende:
'k Ga morgen maar eens een nieuwe muis/muismat bestellen
- Nexus SM9000 muis, zonder klikgeluid lijkt me wel wat.
- Razer Goliathus Control Edition muismat, was een paar jaar geleden helemaal de bom dus zal nu nog wel prima voor me werken.. en vind ¤19,- voor een muismat wel genoeg eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |