Waarom op 27 Inch al meer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Full HD is aardig, 1920*1200 is leuker, nog hoger is nog leuker. En op 27 inch wil je IMO wel wat meer.
Omdat ik het op mijn 24" al zie. Alleen maak ik me bij 27" op hogere resolutie wel weer zorgen om de extra rekenkracht die je dan toch wel weer nodig hebt.quote:
Laser doet het bijna op alles behalve glasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:43 schreef Ireyon het volgende:
Om even wat minder dure hardware erbij te betrekken: 'k Ben nog op zoek naar een leuke muismat.. Muis wordt waarschijnlijk de Nexus SM-9000B, moet 'k dan nog rekening houden met het materiaal (stof of kunststof) aangezien dat een lasermuis is?
De Razer Scarab lijkt me wel wat, maar ¤30,- voor een muismat.. tja..![]()
Ah okquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Laser doet het bijna op alles behalve glas
Sowieso een must als je een beetje serieus wilt gaan gamenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ah ok. Maar er komt toch wel een muismat, glijden over een houten bureaublad maakt zo'n herrie
.
hier anders niet hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ah ok. Maar er komt toch wel een muismat, glijden over een houten bureaublad maakt zo'n herrie
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Krijg je dan haar erbij?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:52 schreef Captainp00face het volgende:
Nog mensen met geld teveel voor een dual GTX 580?
[ afbeelding ]
*fapfapfap*quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:52 schreef Captainp00face het volgende:
Nog mensen met geld teveel voor een dual GTX 580?
[ afbeelding ]
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:37 schreef Devv het volgende:
Ik vraag mij af of het veel uitmaakt voor het geluidsniveau als je die actieve ventilatoren vervangt met watergekoelde platen.
Luchtkoeling voeldoet prima, waterkoeling maakt ook geluid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |