ik heb 2x 1920x1200 maar speel meestal in een window op 16..x....quote:
Mjah, games passen zichzelf wel aan aan je resolutie. Ik heb gewoon een full Hd scherm omdat ik er ook wel es films op kijk. Dan moeten we ook maar gamen op Full-Hd hequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:05 schreef rumiii het volgende:
Zal wel een goede resolutie zijn dan ? Ik heb daar dus niet zoveel verstand van nouBeetje Google gebruiken dan maar
Full.HD, klinkt goed, heb je zo een Dell monitor?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:11 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mjah, games passen zichzelf wel aan aan je resolutie. Ik heb gewoon een full Hd scherm omdat ik er ook wel es films op kijk. Dan moeten we ook maar gamen op Full-Hd he![]()
Samsung Syncmaster 23,6 inch, 5ms reactietijd. Wou er ook wel een van 2ms reactie-tijd maar daar was geen ubergeile aanbieding van.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:15 schreef rumiii het volgende:
[..]
Full.HD, klinkt goed, heb je zo een Dell monitor?
Is dat zo'n groot verschil dan? Tussen 5ms en 2ms?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:24 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Samsung Syncmaster 23,6 inch, 5ms reactietijd. Wou er ook wel een van 2ms reactie-tijd maar daar was geen ubergeile aanbieding van.
Hij was in de aanbieding bij de Dynabyte 130 ofzo, alleen uitverkocht in Emmen. Naar de BCC gegaan en verteld dat die bij de concurent goedkoper was. Daar alsnog mijn scherm gekregen voor 130
Voor ultra-mega-pro gamers waarschijnlijk wel. Voor de meeste mensen niet. 5ms is 200 beelden per seconde 2 ms maken 500 beelden per seconde. Tsjah zeg het maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:27 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Is dat zo'n groot verschil dan? Tussen 5ms en 2ms?
Bigger is betterquote:
Ik ook! Fijne schermenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:33 schreef mschol het volgende:
ik heb, inmiddels al weer 3-4 jaar terug gok ik, 2x een samsung 2443BW gehaald..
en nog steeds vind ik het errug prettig
ik weet alleen niet wat ik zou doen als 1 van de schermen dood gaat: 2 nieuwe kopen (a 24-26 inch of 1 27+ scherm kopen)
kan ik doen (die 40' staat er toch al) maar dat geeft niet dezelfde (as in: slechter) experience als een goeie/degelijke monitor,quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Haal dan een 40" tv op en sluit je pc daarop aan
Neem ze van mijn werk mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
daar betaal je toch een gods vermogen voor?
2x al gebruik ik vaak maar 1 scherm bij games.quote:
Full HD is aardig, 1920*1200 is leuker, nog hoger is nog leuker. En op 27 inch wil je IMO wel wat meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:15 schreef rumiii het volgende:
[..]
Full.HD, klinkt goed, heb je zo een Dell monitor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |