Dit is een foto van corsair, niet mijn kast .quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:40 schreef Captainp00face het volgende:
Hoe heet wordt die bovenste kaart?
Vind de H100 altijd wat zonde voor de airflow ed.
Ja hallo, dat kan elke shop overkomen, zeker als je ziet hoe er met pakketjes wordt omgesprongen somsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:51 schreef Kw4Kje het volgende:
Tja dat is voor iedereen anders waar je besteld.
Ik heb geen goede ervaring met Afuture, producten die niet deden, wel goede RMA afhandeling dat dan weer wel.
Daarentegen heb ik wel weer goede ervaring met Alternate, nooit problemen mee gehad, mijn webshop nummer 1.
Weet ik maar bij een 2de keer denk je daar al snel anders over, ondanks dat het dan nog gewoon pech kan zijn uiteraard.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hallo, dat kan elke shop overkomen, zeker als je ziet hoe er met pakketjes wordt omgesprongen soms.
Als de afhandeling maar goed gaat in zo'n geval.
Je kan nogal wat pech hebben is mijn ervaring. Ik heb ooit een gloednieuw moederbord gehad wat in de fik vloog, ja, in de fik, niet een brandluchtje of een rookwolkje maar gewoon een kleine aanstekervlam die uit één van de chipjes sloeg, mooi groen en alquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:02 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Weet ik maar bij een 2de keer denk je daar al snel anders over, ondanks dat het dan nog gewoon pech kan zijn uiteraard.
En hoe ga je hem koelen dan? Zelf blazen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef Devv het volgende:
Ik heb een hip idee voor mijn volgende computer; één zonder of met zo min mogelijk mechanisch bewegende delen.
Peltier.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Bart het volgende:
[..]
En hoe ga je hem koelen dan? Zelf blazen?
Dat is in principe wel mogelijk ja.quote:
Waterkoeling. Je hebt tegenwoordig voor vrijwel elk onderdeel watergekoelde plaatjes. Er zijn tegenwoordig zelfs watergekoelde modulaire PSU's.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Bart het volgende:
[..]
En hoe ga je hem koelen dan? Zelf blazen?
In de waterpomp zitten gewoon bewegende delen hoor. En de meeste radiatoren hebben ook gewoon fans.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Waterkoeling. Je hebt tegenwoordig voor vrijwel elk onderdeel watergekoelde plaatjes. Er zijn tegenwoordig zelfs watergekoelde modulaire PSU's.
Daarom zei ik ook, of met zo min mogelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Bart het volgende:
[..]
In de waterpomp zitten gewoon bewegende delen hoor. En de meeste radiatoren hebben ook gewoon fans.
Ja, dat is wel waar. Het gaat ook helemaal nergens over. Het is echt alleen voor de leuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:25 schreef jpjedi het volgende:
Alleen koop je voor de prijs van al die onderdelen voor waterkoeling, een mooie luchtgekoelde gamepc.
Zet je de pc aan, stijgt ie omhoogquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:28 schreef jpjedi het volgende:
Wij hebben nog wel leuke koelers op voorraad trouwens:
[ afbeelding ]
Ik heb een compressor thuisquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:40 schreef mschol het volgende:
hoewel niet direct met hardware te maken: hoe houden jullie je pc schoon, zeker als je zo'n front filter hebt.. (heb de HAF 922, en heb geen idee hoe ik die onderste filters schoon kan maken zonder m'n hele kast uitelkaar te schroeven..)
ik zat zelf te denken aan een mini compressor... (das verhoudingsgewijs met ingeblikt lucht op de lange termijn goedkoper)
dat heb ik voor de voorfilter idd al eerder gedaan (en de fan dan vast gehouden die er achter zit) maar daarmee doe ik voor de zekerheid maar niet mijn hele pc (zoals b.v. de grafische kaart)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Letterlijk gewoon de stofzuiger.
Meestal stoffilters met de stofzuiger, eens in de zoveel tijd schoonmaken met water, ze zijn vrij makkelijk uit te nemen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:40 schreef mschol het volgende:
hoewel niet direct met hardware te maken: hoe houden jullie je pc schoon, zeker als je zo'n front filter hebt.. (heb de HAF 922, en heb geen idee hoe ik die onderste filters schoon kan maken zonder m'n hele kast uitelkaar te schroeven..)
ik zat zelf te denken aan een mini compressor... (das verhoudingsgewijs met ingeblikt lucht op de lange termijn goedkoper)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |