abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:08:27 #76
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_101165778
Waterkoeling en zwaar, joh?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_101165870
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Waterkoeling en zwaar, joh?
De waterkoeler is niet het gewicht.. Hert is de kast (16kg) en de HDD`s. ;)

Alles bij elkaar 26 kg.. ga maar eens naar de praxis voor zwenkwieltjes. :')
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:11:42 #78
12888 Skull-splitter
pi_101165918
True, maar ik kan mijn PC ook niet licht noemen...
pi_101165930
De 800D is wel een beest van een kast, ja.
140MM is wel een standaard maat
Jammer wel genoeg ruimte voor kabels alleen geen punten voor tie-raps enzo.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_101165980
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:12 schreef Solique het volgende:
Dat is wat ik ook mis ja. Kabels kan ik wel bij elkaar trekken maar kan ze nergens mooi positioneren. Ik overweeg gaatjes te boren in de plaat en dan tiewraps daar doorheen te trekken.

Als ik de corsair 140mm en de Zalman/Scythe 140mm op elkaar leg zit er toch een verschil van een CM in. :?
pi_101166046
Een kast van 16kg, lolwut :D :X ?
pi_101166170
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:12 schreef Solique het volgende:
140MM is wel een standaard maat
ook geen tie-wraps gebruiken.. dubbelzijdig klittenband is beter :Y
pi_101166330
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef mschol het volgende:

[..]

ook geen tie-wraps gebruiken.. dubbelzijdig klittenband is beter :Y
Tja die kan ik helemaal nergens aan vast maken.

Hier een review van de kast: http://tweakers.net/revie(...)fectie-benaderd.html
pi_101166463
@Jpjedi

Via Highflow.nl kan je allerlei leuke meuk kopen voor je kast o.a. van die zelfklevende haakjes e.d.
pi_101166772
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:58 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb alles ingebouwd deze week:

knip
Foto's!? :9

Misschien nog wat vroeg, maar hoe zit het met het geluidsniveau van de HAWK's? Daar ben ik echt heel erg nieuwschierig naar.
Verder een mooi systeem ^O^ Bijna gelijk aan de mijne, ik heb gekozen voor de twinfrozr's ipv HAWK. Kunnen we straks mooi het verschil zien in benchmarks.
Ik vind het ook wel spannend of die Zalman koeler bij mij gaat passen nu ik lees dat het bij jou problemen gaf. Gisteren besteld, afuture wacht nu op onderdelen van de leverancier. Ik hoop hem wel dit weekend in elkaar te kunnen zetten maar wellicht wordt het pas volgende week.
AARGGGh... de laatste loodjes :')
-weg-
pi_101167144
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:09 schreef kwaliteit. het volgende:
Wat maakt die geheugen uit de OP zo goed? En zo bijzonder dat ie in de OP komt?
Believe that anything you can imagine, you can make real.
pi_101167773
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:27 schreef Kandijfijn het volgende:
@Jpjedi

Via Highflow.nl kan je allerlei leuke meuk kopen voor je kast o.a. van die zelfklevende haakjes e.d.
Zal eens kijken, klinkt wel handig inderdaad. Heb van de week nog wat opgestuurd gekregen van die gasten maar heb verder niet in de webshop geneusd. Voor ik het weet heb ik weer voor veel geld aan waterkoeling staan. :')
pi_101167813
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Zal eens kijken, klinkt wel handig inderdaad. Heb van de week nog wat opgestuurd gekregen van die gasten maar heb verder niet in de webshop geneusd. Voor ik het weet heb ik weer voor veel geld aan waterkoeling staan. :')
Het is maar goed dat het een online winkel is,..

Als het een winkel was bij mij in de winkelstraat had ik echt teveel meuk van ze gekocht :'). Soort mannelijke variant op de action dan :P
pi_101167858
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:35 schreef Auti het volgende:

[..]

Foto's!? :9

Misschien nog wat vroeg, maar hoe zit het met het geluidsniveau van de HAWK's? Daar ben ik echt heel erg nieuwschierig naar.
Verder een mooi systeem ^O^ Bijna gelijk aan de mijne, ik heb gekozen voor de twinfrozr's ipv HAWK. Kunnen we straks mooi het verschil zien in benchmarks.
Ik vind het ook wel spannend of die Zalman koeler bij mij gaat passen nu ik lees dat het bij jou problemen gaf. Gisteren besteld, afuture wacht nu op onderdelen van de leverancier. Ik hoop hem wel dit weekend in elkaar te kunnen zetten maar wellicht wordt het pas volgende week.
AARGGGh... de laatste loodjes :')
Zal vanavond eens wat foto`s maken maar wil wel de kast netjes op orde hebben natuurlijk.

Ik heb TI hawks maar met twinfrozer III koelers erop. Geluid valt me mee maar ik heb ze nog niet echt beproefd.
pi_101168333
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:22 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Tja die kan ik helemaal nergens aan vast maken.

Hier een review van de kast: http://tweakers.net/revie(...)fectie-benaderd.html
je hoeft ze toch niet vast maken... het zit achter je moederbord, kwestie van beetje goed neerleggen en je hoeft er niet meer naar om te kijken...
pi_101168387
Dit klinkt alsof ik toch maar een nieuwe pc moet gaan halen ;-)
http://www.tabletsnederland.nl/ Ales over Tablets
Gratis tablets Gratis tablets
pi_101168548
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:16 schreef mschol het volgende:

[..]

je hoeft ze toch niet vast maken... het zit achter je moederbord, kwestie van beetje goed neerleggen en je hoeft er niet meer naar om te kijken...
Nee zo eenvoudig is het niet ;) Alles zit natuurlijk achter de plaat. Echter het is best een berg kabels en die hangen hier en daar over elkaar. Als je dan de zijplaat erop klikt dan staat deze bol.

Door ze langs elkaar te begeleiden voorkom je dat ze elkaar passeren maar dat gaat moeilijk tegen een vlakke wand. Die plakoogjes zijn ideaal. :)
pi_101168609
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:22 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Nee zo eenvoudig is het niet ;) Alles zit natuurlijk achter de plaat. Echter het is best een berg kabels en die hangen hier en daar over elkaar. Als je dan de zijplaat erop klikt dan staat deze bol.

Door ze langs elkaar te begeleiden voorkom je dat ze elkaar passeren maar dat gaat moeilijk tegen een vlakke wand. Die plakoogjes zijn ideaal. :)
ik doe het ook, en het gaat prima :Y
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:26:22 #94
12888 Skull-splitter
pi_101168661
Als ik spullen voor 3 PC's of meer inkoop, zou ik dan korting krijgen?
pi_101169037
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:04 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Zal vanavond eens wat foto`s maken maar wil wel de kast netjes op orde hebben natuurlijk.

Ik heb TI hawks maar met twinfrozer III koelers erop. Geluid valt me mee maar ik heb ze nog niet echt beproefd.
Dat weet ik, ik wou ze eerst zelf ook kopen. In benchmarks die online staan zie je ze echt een stuk beter scoren dan de andere TI's. Maar toen las ik een slechte review op hardware.info en slechte verhalen over die koeler, dat hij echt enorm veel herrie/toeren maakt, maar ook dat het testmodel toevallig een slecht exemplaar was. Het zat mij iig allemaal niet lekker en de twinfrozer II koeler is ook prima. Dus ik heb gekozen voor de GTX560-TI Twinfrozr II OC, scheelde ook weer een 40 euro in totaal.
-weg-
pi_101169115
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik denk dat je bij een beetje goede winkel dat wel voor elkaar kan krijgen. Het moet makkelijk kunnen, het is de vraag of ze het je gunnen.. Heb je geen vaste shop waar je veel besteld?
-weg-
pi_101169392
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Nou je zal naar een winkel moeten waar nog wat te regelen is maar ik vraag me dan af of je dan met korting alsnog niet duurder uit bent dan bij een scherpe webshop waar geen onderhandelingsmarge meer bestaat.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:48:51 #98
12888 Skull-splitter
pi_101169427
Neuh, ik geef eens in de drie jaar een kwak geld uit en dan klaar. Nu wil ik de PC van iig vader, vriendin en eventueel die van mezelf upgraden/nieuwe bouwen.

4launch, alternate, azerty en yorcom is het vaste rijtje overigens vaak wel.
pi_101169454
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:24 schreef mschol het volgende:

[..]

ik doe het ook, en het gaat prima :Y
Mooi voor je ^O^ Bij mij helaas niet en ga ik met die plakplaatjes de kabels mooi routeren. Dan hoef ik ook niet al die kabels recht te leggen als ik de kast open heb gehad. Bij mij moet het strak en degelijk zijn.
pi_101169551
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Neuh, ik geef eens in de drie jaar een kwak geld uit en dan klaar. Nu wil ik de PC van iig vader, vriendin en eventueel die van mezelf upgraden/nieuwe bouwen.

4launch, alternate, azerty en yorcom is het vaste rijtje overigens vaak wel.
huh, eerst vraag je of je er korting kunt krijgen omdat je het niet weet blijkbaar, daarna beweer je dat je bij computerzaken korting kan krijgen. Oftewel, waarom dan de vraag?

Overigens heb ik het nooit geprobeerd maar ga meestal naar cdromland om het af te halen. MAar zoals gezegd, koop ik het grote deel tweede hands behalve MoBo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')