Ja wist ik, maar wat houd dat andere in danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Tot DDR2 667mhz wordt ondersteund staat er.
Dat het moederbord max. 4GB ondersteund, maar dat het systeem er minder kan bezitten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja wist ik, maar wat houd dat andere in dan
In dit geval met een standaard HP/Compaq machine zou ik er zelf niet te veel aan upgraden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aah zo ik snap em oke![]()
En wat betreft de processor, er zit nu een dual core 2 E4400 in, ik kan tot de E6700 gaan maar die kom ik nergens tegen, zou ik veel merken met de E6600? Of zou een upgrade van een moederbord een betere optie zijn.
Oke bedanktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:34 schreef Solique het volgende:
[..]
In dit geval met een standaard HP/Compaq machine zou ik er zelf niet te veel aan upgraden.
Dit soort machines worden gemaakt met de gedachte uitgebalanceerd te zijn voor bedrijven.
Te veel upgraden brengt je alleen maar in de problemen omdat je achteraf zowat alles hebt vervangen, kan je beter naar een nieuwe (zelfbouw) machine kijken.
Gooi je eisen eens neer, dan kunnen mensen je adviseren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke bedanktdan nog maar even doorsparen
budget, zeker niet onbelangrijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn eis:
Snelste PC van de werelddat zou iedereen wel willen
Neh effe serieus:
Gewoon een PC voor dagelijks gebruik en moet toch weer 3/4 jaar mee gaan.
Dual Core 2 - 3/4gb aan ram geheugen.
Spellen spelen doe ik weinig, al zal dat meer komen door de videokaart die ik er nu in heb, de kan na lange niet alles aan, dus een redelijke videokaart zou een optie kunnen zijn om b.v GTA te kunnen draaien. (GTA 3 / vc / sa kan ik wel draaien, bij GTA 4 helaas niet speelbaar.)
Opslag, geen 100tb, 500gb is voldoende, heb er nu een 350 in en die is nog lang niet vol![]()
Heb een Logitech Z5500 speaker set, dus een redelijke geluidskaart zou een optie kunnen zijn om het kwaliteit eruit te halen.
Monitor heb ik wel.
TT/Muis heb ik ook![]()
Zijn we nog wat vergeten?
solique heeft gelijk, maar de mobo-fabrikant dekt zich ook in vanwege 32-bits systemen van windows. Die kunnen maar 3 of 3.5 gb aanspreken als er toch 4gb in zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja wist ik, maar wat houd dat andere in dan
2e handsje van Tweakers.net? Daar vind je meestal wel leuke (zelfbouw)systemen die je dan ook zelf weer kan upgraden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Buget is niet zo heel erg groot.
400 a 500 euro voor nu.
Normaal gebruik met foto programma's / en bij redelijk videokaart games spelen, het hoeft zeker niet de nieuwste games te zijn.
Uiteraard upgrade mits nodig in de toekomst.
De waterkoeler is niet het gewicht.. Hert is de kast (16kg) en de HDD`s.quote:
Dat is wat ik ook mis ja. Kabels kan ik wel bij elkaar trekken maar kan ze nergens mooi positioneren. Ik overweeg gaatjes te boren in de plaat en dan tiewraps daar doorheen te trekken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:12 schreef Solique het volgende:
De 800D is wel een beest van een kast, ja.
Jammer wel genoeg ruimte voor kabels alleen geen punten voor tie-raps enzo.
ook geen tie-wraps gebruiken.. dubbelzijdig klittenband is beterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:12 schreef Solique het volgende:
De 800D is wel een beest van een kast, ja.
140MM is wel een standaard maat
Jammer wel genoeg ruimte voor kabels alleen geen punten voor tie-raps enzo.
Tja die kan ik helemaal nergens aan vast maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ook geen tie-wraps gebruiken.. dubbelzijdig klittenband is beter
Foto's!?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:58 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb alles ingebouwd deze week:
knip
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:09 schreef kwaliteit. het volgende:
Wat maakt die geheugen uit de OP zo goed? En zo bijzonder dat ie in de OP komt?
Zal eens kijken, klinkt wel handig inderdaad. Heb van de week nog wat opgestuurd gekregen van die gasten maar heb verder niet in de webshop geneusd. Voor ik het weet heb ik weer voor veel geld aan waterkoeling staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:27 schreef Kandijfijn het volgende:
@Jpjedi
Via Highflow.nl kan je allerlei leuke meuk kopen voor je kast o.a. van die zelfklevende haakjes e.d.
Het is maar goed dat het een online winkel is,..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zal eens kijken, klinkt wel handig inderdaad. Heb van de week nog wat opgestuurd gekregen van die gasten maar heb verder niet in de webshop geneusd. Voor ik het weet heb ik weer voor veel geld aan waterkoeling staan.
Zal vanavond eens wat foto`s maken maar wil wel de kast netjes op orde hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:35 schreef Auti het volgende:
[..]
Foto's!?![]()
Misschien nog wat vroeg, maar hoe zit het met het geluidsniveau van de HAWK's? Daar ben ik echt heel erg nieuwschierig naar.
Verder een mooi systeemBijna gelijk aan de mijne, ik heb gekozen voor de twinfrozr's ipv HAWK. Kunnen we straks mooi het verschil zien in benchmarks.
Ik vind het ook wel spannend of die Zalman koeler bij mij gaat passen nu ik lees dat het bij jou problemen gaf. Gisteren besteld, afuture wacht nu op onderdelen van de leverancier. Ik hoop hem wel dit weekend in elkaar te kunnen zetten maar wellicht wordt het pas volgende week.
AARGGGh... de laatste loodjes
je hoeft ze toch niet vast maken... het zit achter je moederbord, kwestie van beetje goed neerleggen en je hoeft er niet meer naar om te kijken...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja die kan ik helemaal nergens aan vast maken.
Hier een review van de kast: http://tweakers.net/revie(...)fectie-benaderd.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |