Deze week eentje in de macbook pro gestoken. Is nagenoeg even snel als ssd maar met lekker veelquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:30 schreef Auti het volgende:
Gebruikt iemand hier dat SSD cache gebeuren, of van plan om te gebruiken?
Van wat ik tot nu toe heb gelezen ziet het er ook idd wel zo gunstig uit. Ik heb nog een 60GB vertex2 en een 1TB harde schijf en ik wil dat wel op die manier gaan gebruiken in mijn nieuwe pc.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Deze week eentje in de macbook pro gestoken. Is nagenoeg even snel als ssd maar met lekker veel
Opslag.
De toetsen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier 2x MS van jaar of 8 oud..
Wtf kan er slijten aan een tobo
Mijn natural hield er iig mee op, was een paar toetsen kwijt en was volledig gladgesleten?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier 2x MS van jaar of 8 oud..
Wtf kan er slijten aan een tobo
Ik heb mijn vorige toetsenbord 12 jaar gehad of zo en behalve dat het nogal smerig was was er niks mis mee, en dat was een tobo van wat, 20 gulden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mijn natural hield er iig mee op, was een paar toetsen kwijt en was volledig gladgesleten?
Geen SSD hier dus neequote:Op maandag 29 augustus 2011 18:30 schreef Auti het volgende:
Gebruikt iemand hier dat SSD cache gebeuren, of van plan om te gebruiken?
Serieus niet? Ook niet dat bepaalde letters slechtbaar leesbaar werden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:09 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb maar een keer een toetsenbord gemold en dat was doordat ik er vaak op sloeg met de vuist tijdens een potje Trackmania
Maar slijten van toetsen is me nog nooit gebeurd...
Jezus, als dat gebeurt is het écht ongelooflijk slecht designquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Serieus niet? Ook niet dat bepaalde letters slechtbaar leesbaar werden?
Nee alleen vettig of chips tussen de toetsen maar verder niet. Mijn huidige toetsenbord kwam als vervanging van ps/2 door usb.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Serieus niet? Ook niet dat bepaalde letters slechtbaar leesbaar werden?
HEb dat nu met mijn toetsenbord. En vroeger met ASD i.v.m. Fifa 99
Wat denk jij, ik zet het maar op elk forum dat ik kan vinden en nog een paar keer op FOK!..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:40 schreef Hater het volgende:
Ik ben een maat aan het helpen met het uitzoeken voor een laptop. Hij wil er ook op kunnen gamen. Is de volgende laptop geschikt om mee te gamen? Bijv. blackops op te spelen?
En wat zou een goede prijs zijn voor de volgende laptop?
Processor & Cache Memory: Intel Core i7-2630QM, 2.0GHz
Operating System: Windows 7 Home Premium (64bit)
Main Memory: 1 X DDRIII 1333 4GB EN 1X DDRIII 1333 2GB
Display: 17.3" LED-backlit TFT LCD Display resolution: FHD 1920x1080 / 16:9 Display type: (Typical 220-nit) , 8ms response time NTSC:60% Glare
Video Graphics & Memory: NVIDIA® GeForce® GT 540M 2GB
Hard Drive: 2.5" SATA 750GB 7200rpm
Optical Drive: Super Multi with Double Layer
Video Camera: 2.0 Mega Pixel web camera (Fixed type)
Interface: 1 x Microphone-in jack
1 x Headphone-out jack
1 x VGA port/Mini D-sub 15-pin for external monitor
3 x USB 2.0 EN 1x USB 3.0 / USB 2.0
1 x RJ45 LAN Jack for LAN insert
1 x HDMI
Garantie: Alle hardwarestoringen worden de eerste twee jaar gratis gerepareerd op de volgende
?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat denk jij, ik zet het maar op elk forum dat ik kan vinden en nog een paar keer op FOK!..
Wat ik zeg,.. als ik google op je tekst van je post dan kom ik meerdere posts tegen op FOK! en andere fora.quote:
Losse SSD lijkt meer voordelen te hebben vooralsnog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:33 schreef Ireyon het volgende:
van dat geld een SSD erin zetten zodat je tenminste gebruik kunt maken van de Smart Response Technology dat het duurdere Z68 moederbord biedt.
Ja dat wist ik dus ook niet zeker.quote:
Biedt een SSD echt zoveel voordeel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:33 schreef Ireyon het volgende:
De i7 processor vervangen door de goedkopere i5 waarmee je vrij weinig tot niks aan performance (voor gaming) inlevert, en van dat geld een SSD erin zetten zodat je tenminste gebruik kunt maken van de Smart Response Technology dat het duurdere Z68 moederbord biedt.
Hoeveel werkgehougen ligt erin? 8Gigabyte?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:29 schreef Orbeatle het volgende:
Stel, ik wil een nieuwe game PC kopen, slaat deze setup dan ergens op?
Voeding - Cooler Master Silent Pro M500
Kast - Cooler Master CM 690 II
Harddisk - Western Digital Caviar Blue 6Gb/s WD5000AAKX. 500GB
Werkgeheugen - Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9
Processor - Intel Core I7 2600K | BX80623I72600K
Videokaart - MSI GTX570 Twin Frozr III Power Edition/OC
Moederbord - Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | GA-Z68X-UD3H-B3
Als je er je 'systeemschijf' van maakt start windows veel sneller om eens iets te noemen. Als ze niet zo duur waren en (relatief) klein zou ik er ook één kopen. Maar dat moet nog maar een systeempje wachtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:51 schreef Orbeatle het volgende:
Biedt een SSD echt zoveel voordeel?
Waar merk ik dat dan vooral aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |