Hier ook, in combinatie met steelmate muisplaat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb nu al een paar jaar een Diamondback 3G die mij 40 euro heeft gekost, dat is toch echt wel de max.
Ik zou hier voor gaan:quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:49 schreef mschol het volgende:
dus: tips wat betreft toetsenbord zijn welkom..
om eerlijk te zijn: dat is idd een goeie kandidaat..quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:04 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik zou hier voor gaan:![]()
[ afbeelding ]
ergens in 1999 of eerder kreeg ik een draadloos logitech setje.. sindsdien nooit van logitech afgestapt en (iig voor normale pc) altijd draadloos gehadquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Devv het volgende:
Ik vind dat Logitech over het algemeen wel goede toetsenborden heeft.
het zit em vooral in de extra features en vaak ook hoe het toetsenbord 'in de hand' ligtquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef kwaliteit. het volgende:
Wat maakt zo'n duur toetsen bord beter dan een goedkopere?
geen idee hoe het schermpje op de G19 is, maar die op het toetsenbord van de MX5500 is hier haast onvervangbaar: die ingebouwde calculator gebruik ik echt ENORM vaak.. zo verschrikkelijk chillquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:12 schreef Kw4Kje het volgende:
Sinds kort heb ik de Logitech G110, broertje van G19. Deze is alleen zonder dat nutteloze schermpje. Heerlijk bordje.
* mschol heeft hier een silvester & tweety muismat van pak em beet 15 jaar oudquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:12 schreef Ireyon het volgende:
'k Ga morgen maar eens een nieuwe muis/muismat bestellen
- Nexus SM9000 muis, zonder klikgeluid lijkt me wel wat.
- Razer Goliathus Control Edition muismat, was een paar jaar geleden helemaal de bom dus zal nu nog wel prima voor me werken.. en vind ¤19,- voor een muismat wel genoeg eigenlijk.
Zooi macro keys, displays met apps, ingebouwde geluidskaart met jack plugs voor koptelefoon, gamemode waar de windowstoetsen bij uitgeschakeld worden en meer van dat soort ongein.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef kwaliteit. het volgende:
Logitech heeft ook een mooi oplaadsysteem in de nieuwste muizen en toetsenborden zitten. Daarmee kan je via een USB kabel opladen. Dan hoef je niet meer zo vaak batterijen eruit te halen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zooi macro keys, displays met apps, ingebouwde geluidskaart met jack plugs voor koptelefoon, gamemode waar de windowstoetsen bij uitgeschakeld worden en meer van dat soort ongein.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:05 schreef Devv het volgende:
[..]
Logitech heeft ook een mooi oplaadsysteem in de nieuwste muizen en toetsenborden zitten. Daarmee kan je via een USB kabel opladen. Dan hoef je niet meer zo vaak batterijen eruit te halen.
Duurzaamheid.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef kwaliteit. het volgende:
MS had het met de Sidewinder X8 ook al.quote:
Hier 2x MS van jaar of 8 oud..quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Duurzaamheid.
Mijn MS natural ging 6 jaar mee, mijn huidige nu vier jaar maar gaf al problemen na een klein half jaartje.
[..]
MS had het met de Sidewinder X8 ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |