Ook, maar ik moet gewoon een nieuwe kaart, CPU kan nog wel een tijd wachten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Winter naar het schijnt, maar ik ben minstens zo benieuwd naar de processors die ze hebben.
Vooralsnog is dat de titel waar het qua belasting om draait...quote:
Vertex 2 is een erg onbetrouwbare SSD. Volgens officiële RMA cijfers valt 1 op de 5 uit binnen 3 maanden. Ik heb zelf de Vertex 3 en daar heb ik geen probleem mee maar de naam is nu eenmaal slecht. De M4 is een betere keuze voor snelheid en betrouwbaarheid zou ik zo zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:35 schreef Mday het volgende:
gaat lekker deze reeks! overigens mooie bakkies, paar reacties terug.
rumii, wat is die LG eigenlijk? een BR-drive?
weet iemand trouwens het verschil tussen een Vertex 2 en Vertex 3 SSD?
Dit topic gaat over game-pc's in het algemeen volgens mij...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vooralsnog is dat de titel waar het qua belasting om draait...
Volgens de meeste bezoekers is dat ook en zie TT?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zou tof zijn om er een algemeen game-pc topic van te maken ja.
Klopt. Maar meestal zijn bepaalde titels reden om naar een volgende bak te gaan kijken. Crysis 2, BF3, dat soort dingen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Dit topic gaat over game-pc's in het algemeen volgens mij...
Da moet officiële status krijgen natuurlijk jonguh!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgens de meeste bezoekers is dat ook en zie TT?
Uiteraard. Maar dan mis ik nog een paar logo's in de OP. Haal ze dan gewoon weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Klopt. Maar meestal zijn bepaalde titels reden om naar een volgende bak te gaan kijken. Crysis 2, BF3, dat soort dingen?
Good lord, ik dacht dat ik beperkt dacht... Crickey...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan mis ik nog een paar logo's in de OP. Haal ze dan gewoon weg.
Bart heeft gelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Good lord, ik dacht dat ik beperkt dacht... Crickey...
Heb je het nu over de technische levensduur van de processor? Want die is echt héél lang volgens mij. Ik heb nog nooit een cpu gesloopt, ondanks flink overvolten en overklokken. Wel dat de overklok na een jaar ofzo instabiel werd en dat ik terug moest naar standaard specs.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:26 schreef rumiii het volgende:
Hoe lange levensduur moet ik verwachten van de socket 1155? Ok, een? Ivy past erin, maar hoelang gaan processors mee dan? Iemand ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |