abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 22:47:20 #101
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101148702
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
Kill 3
Ha! De week is alweer door midden, het weekend staat voor de deur! Tombolafan had grote plannen, ze zou het hele weekend niets doen en films kijken met haar vriendinnen. En misschien dat ze ook nog wel voor de grap een stripper lieten komen, gewoon omdat het kon. Ja ze had er zin en vrolijk maakte ze zich klaar om naar zijn werk te gaan.Ze hoopte dat ze vandaag veel zou kunnen doen. Ze wierp een blik in de badkamerspiegel, hmm, momelde ze tegen zichzelf, ik moet ook nodig weer eens naar de kapper, het begint echt te gek te worden nu. Maar dat is echt iets voor volgende week ofzo, dit weekend zou ze er geen tijd voor hebben. Toen ze haar slaapkamer inliep zag ze dat ze de kast open had laten staan, en wilde hem net dichtduwen toen de kast nog verder openging. Verbaasd keek tombolafan naar het donkere figuur dat haar aanstaarde. Tijd om lang te kijken had hij echter niet, de donkere figuur sprong met een luide gil bovenop haar en samen belandden ze op het waterbed/ De handboeien, die op het nachtkastje lagen te wachten voor leukere dagen kwamen het vreemde figuur goed uit en handig klikte hij ze om bij zijn slachtoffer. Vol afschuw keek tombolafan toe hoe de man die bovenop haar zat vervolgens een schaar en naald en draad uit zijn zak haalde. De man zette de schaar echter niet in haar borst maar begon een gat in het waterbed te knippen, toen het gat groot genoeg was duwde hij haar erin en vervolgens naaide hij het gat weer dicht. Hij bleef nog even wachten tot hij zeker wist dat tombolafan (Busdriver)verdronken was, daarna sloop hij weer net zo stiekem het huis uit als hij gekomen was.

Honkeytonk:
nachtkastje - Wat ligt er 's avonds op je nachtkastje?
handboeien - Waar mag volgens jou wel wat harder tegen worden opgetreden? / [GRTD #1290] Pakkende titel
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef tdrone het volgende:
Kill 3
Ha! De week is alweer door midden, het weekend staat voor de deur! Tombolafan had grote plannen, ze zou het hele weekend niets doen en films kijken met haar vriendinnen. En misschien dat ze ook nog wel voor de grap een stripper lieten komen, gewoon omdat het kon. Ja ze had er zin en vrolijk maakte ze zich klaar om naar zijn werk te gaan.Ze hoopte dat ze vandaag veel zou kunnen doen. Ze wierp een blik in de badkamerspiegel, hmm, momelde ze tegen zichzelf, ik moet ook nodig weer eens naar de kapper, het begint echt te gek te worden nu. Maar dat is echt iets voor volgende week ofzo, dit weekend zou ze er geen tijd voor hebben. Toen ze haar slaapkamer inliep zag ze dat ze de kast open had laten staan, en wilde hem net dichtduwen toen de kast nog verder openging. Verbaasd keek tombolafan naar het donkere figuur dat haar aanstaarde. Tijd om lang te kijken had hij echter niet, de donkere figuur sprong met een luide gil bovenop haar en samen belandden ze op het waterbed/ De handboeien, die op het nachtkastje lagen te wachten voor leukere dagen kwamen het vreemde figuur goed uit en handig klikte hij ze om bij zijn slachtoffer. Vol afschuw keek tombolafan toe hoe de man die bovenop haar zat vervolgens een schaar en naald en draad uit zijn zak haalde. De man zette de schaar echter niet in haar borst maar begon een gat in het waterbed te knippen, toen het gat groot genoeg was duwde hij haar erin en vervolgens naaide hij het gat weer dicht. Hij bleef nog even wachten tot hij zeker wist dat tombolafan (Busdriver) verdronken was, daarna sloop hij weer net zo stiekem het huis uit als hij gekomen was.


Albinobambi:
heeft gepost in: Mooie haren topic #18
heeft gepost in: Films die je moet zien maar die je niet hebt gezien.
heeft gepost in: Sexy en sportieve herenstrings (is er vaag )

Puntenslijpsel:
ondertitel: lets waste some time
gepost in: PS, er zit een viespeuk in je kast
donker figuur in fobo
Dit is kill 3 vooralsnog, de meest betrouwbare kill, dus deze houd ik er even bij. Ik ben op zoek in fobo's van iedereen en alles van honkeytonk.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 22:47:46 #102
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101148723
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik neem niet aan dat de nachtwaker iemand op sleeptouw neemt...
(aangezien er twee couverts gebruikt zijn)
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
onschuldig meisje?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101148736
Als er een nachtwaker in het spel is, dan zou hij/zij 1 van de volgende kills op zijn geweten hebben vermoed ik
quote:
Kill 1:
Nietsvermoedend liep Lutte een laatste ronde door haar huis, om te kijken of alle deuren goed op slot waren. Aangekomen bij de achterdeur bleek deze open te staan. Vreemd, dacht ze, ik kanme helemaal niet herinneren dat ik die open gezet heb! Zeker niet met deze kou en regen. Nietsvermoedend deed Lutte de deur weer dicht en op slot. Terug in de woonkamer klonk er een vreemd geluid vanachter het gordijn. Ze begon te gillen toen er iets bewoog en rende in blinde paniek rondjes rondom de salontafel. Er klonk een schot! Mis. En nog een! Weer mis. En een derde schot, die was raak. Tussen de ogen. Het paniekerige gerondren stopte en met een doffe dreun zakte het slachtoffer op de grond. Langzaam liep het mengsel van bloed en hersenen over de grond. De dader kwam achter het gordijn vandaan en keek naar de rode vlek. Hij blies over de loop van zijn geweer waar de rook nog uitkwam. Voorzichtig stapte hij over het verminkte lichaam heen, spuugde nog eenmaal in het gezicht van Lutte (rechercheur) en zei “Jou zien we in ieder geval nooit meer.” Tevreden met zijn uitgevoerde taak liep de dader naar de achterdeur, haalde deze van het slot en liep naar buiten.

Kill 3
Ha! De week is alweer door midden, het weekend staat voor de deur! Tombolafan had grote plannen, ze zou het hele weekend niets doen en films kijken met haar vriendinnen. En misschien dat ze ook nog wel voor de grap een stripper lieten komen, gewoon omdat het kon. Ja ze had er zin en vrolijk maakte ze zich klaar om naar zijn werk te gaan.Ze hoopte dat ze vandaag veel zou kunnen doen. Ze wierp een blik in de badkamerspiegel, hmm, momelde ze tegen zichzelf, ik moet ook nodig weer eens naar de kapper, het begint echt te gek te worden nu. Maar dat is echt iets voor volgende week ofzo, dit weekend zou ze er geen tijd voor hebben. Toen ze haar slaapkamer inliep zag ze dat ze de kast open had laten staan, en wilde hem net dichtduwen toen de kast nog verder openging. Verbaasd keek tombolafan naar het donkere figuur dat haar aanstaarde. Tijd om lang te kijken had hij echter niet, de donkere figuur sprong met een luide gil bovenop haar en samen belandden ze op het waterbed/ De handboeien, die op het nachtkastje lagen te wachten voor leukere dagen kwamen het vreemde figuur goed uit en handig klikte hij ze om bij zijn slachtoffer. Vol afschuw keek tombolafan toe hoe de man die bovenop haar zat vervolgens een schaar en naald en draad uit zijn zak haalde. De man zette de schaar echter niet in haar borst maar begon een gat in het waterbed te knippen, toen het gat groot genoeg was duwde hij haar erin en vervolgens naaide hij het gat weer dicht. Hij bleef nog even wachten tot hij zeker wist dat tombolafan (Busdriver) verdronken was, daarna sloop hij weer net zo stiekem het huis uit als hij gekomen was.

Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101148779
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
onschuldig meisje?
Die was dan toch dood geweest?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101148782
Moeilijk spel...moet echt heel erg inkomen over hoe en wat steeds met die rollen en kills. :') En ook weinig tijd ivm studie/ tentamens, maarre toch alvast iets om dan te overwegen:

Mooie haren topic #18 => albinob => kill 3 kapper

Honkey heeft vorige keer ook allemaal hints naar gnot gepost... :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 22:50:33 #106
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101148862
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat maffia mij zou willen doodhebben, ik word nota bene verdacht... :') Dus dan moet het gewoon de NW zijn geweest die op mij uit was, maar iemand anders trof vanwege de busdriver...

Of zou de maffia een tikkeltje dom zijn of vergeten zijn dat ik verdacht wordt?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101148871
Kill 2
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. “Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook?” las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht …. ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.

Ik denk EllaN omdat:

- SC#244 Waar we genieten van het weer, koud bier en para sprongen.
- SC#238 Controle koepel, koorden, hangriemen.

wie haalt er iets anders uit?
Anonimity is a bliss
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 22:51:16 #108
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101148908
Alweer die films trouwens
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:52:30 #109
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101148984
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

De NW heeft mij gekozen, gok ik, en er zijn 2 mensen die mij verdenken: timmmmm en iBenny. Ik ben verwisseld met iemand anders, dus per ongeluk heeft de NW die vermoord. Niet dat ik een goede kill zou zijn, maar dat maakt niet uit. Het lijkt me dat je het beste in de kill van tombola kan kijken, want die lijkt het meest te pleiten voor 1 of 2 maffia's...
Slim dat je even voor de maffia uitvogelt wie de NW kan zijn, stuk kut dat je er bent. Zelfs als je geen maffia bent, verdien je het alleen daarom al te sterven
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 22:52:55 #110
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101149010
Wacht eens even i

Heeft honkey niet veel films in zijn UI staan?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101149041
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Slim dat je even voor de maffia uitvogelt wie de NW kan zijn, stuk kut dat je er bent. Zelfs als je geen maffia bent, verdien je het alleen daarom al te sterven
:D
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101149108
quote:
11s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
Wacht eens even i

Heeft honkey niet veel films in zijn UI staan?
Nee, zijn series
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 22:54:56 #113
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101149114
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Slim dat je even voor de maffia uitvogelt wie de NW kan zijn, stuk kut dat je er bent. Zelfs als je geen maffia bent, verdien je het alleen daarom al te sterven
Er zit een spreidingskans in.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101149139
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Kill 2
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. “Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook?” las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht …. ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.

Ik denk EllaN omdat:

- SC#244 Waar we genieten van het weer, koud bier en para sprongen.
- SC#238 Controle koepel, koorden, hangriemen.

wie haalt er iets anders uit?
Ik, vanavond, als ik tijd heb om hints te zoeken :).
pi_101149162
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Slim dat je even voor de maffia uitvogelt wie de NW kan zijn, stuk kut dat je er bent. Zelfs als je geen maffia bent, verdien je het alleen daarom al te sterven
Ik rolde echt van de bank van het lachen _O- _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:58:45 #116
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_101149320
Ellan, jij vuig stuk vreten... ;(

Enfin, dood, jammer.. Had juist vanaf morgen de tijd gehad.. Volgende keer maar weer als SL, weet ik zeker dat ik het einde haal.. :')__!
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_101149325
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. “Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook?” las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht …. ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.

Deze moord lijkt heel sterk op de moord op Roger van gisteren met die fiets en dat touw... die hintte heel sterk naar Honkey...

De hints zijn alleen ondertussen naar pagina 2 gezakt :D

ONZ hoe vaak is jouw beste youtube filmpje bekeken?

ONZ Hoe moet je vliegen?

ONZ Ik vertelde een leuke (matige) grap op school....

Tijd voor een halve joint die ik nog over heb?


De smeerlap :D

[ Bericht 1% gewijzigd door TheVulture op 24-08-2011 23:10:30 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:02:03 #118
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101149514
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. “Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook?†las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht …. ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.
Wat doe ik hier?
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 23:03:36 #119
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101149608
Er staan wel pistolen in de fobo van Trev, weet niet of daar nog over gerept wordt ergens (zien we ergens een spelfout :+ ?)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 23:07:24 #120
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101149766
Ik kan geen fobo's vinden die over films gaan.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 23:08:23 #121
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101149830
Kill 2
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook? las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht . ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.


Een biertje --> Crazy M's fobo: profielfoto en picture van Jupiler
computer afsluiten --> Crazy M's profiel: 'beroep: Ze zeggen iets met computers ...'
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101150083
quote:
4s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Een biertje --> Crazy M's fobo: profielfoto en picture van Jupiler
computer afsluiten --> Crazy M's profiel: 'beroep: Ze zeggen iets met computers ...'
Is dat voor de moord naar Rave?

Ik denk echt dat die kill door Honkey is gedaan :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 23:13:57 #123
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101150124
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Is dat voor de moord naar Rave?

Ik denk echt dat die kill door Honkey is gedaan :Y
Is het niet mogelijk dat deze door 2 personen is beraadslaagd? Deze zijn vrij duidelijk...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101150159
quote:
3s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Is het niet mogelijk dat deze door 2 personen is beraadslaagd? Deze zijn vrij duidelijk...
Dat zou kunnen inderdaad
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 23:16:16 #125
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101150242
quote:
4s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat zou kunnen inderdaad
In dat geval zijn er nog 2 hints te vinden naar een willekeurig ander persoon en dat zou dan in dit geval Honkey zijn. Klopt dat?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')