SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finalisten van 2011
Reeds exit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89![]()
![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
hebben friet gehaaldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:15 schreef zoem het volgende:
Even kijken hoe het met mijn culinair onverantwoorde pizza staat
Altijd de sarcasme modus aan![]()
Zoetje?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:15 schreef zoem het volgende:
Even kijken hoe het met mijn culinair onverantwoorde pizza staat
Bittertje?
Garing?
SAUS?![]()
![]()
Ik heb gewoktquote:
dacht nog wel genoeg gewok te zien te krijgen vanavond, vandaar maar nietquote:
Altijd de sarcasme modus aan![]()
Daar is Kraan weer![]()
Maar als hij dat zegt lijkt het niet op zijn eigen stem, horen jullie dat ook?quote:Koel en donker bewaren![]()
Wellicht door hem overgedubt nadien, omdat het eigenlijke geluid niet goed was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar als hij dat zegt lijkt het niet op zijn eigen stem, horen jullie dat ook?![]()
Reclame duurde te lang
Volgens mij mogen ze max 15min per uur reclame uitzenden. Dus per blok doen ze 7-8 min (2 blokken per uur)
./lekker-boeiend![]()
Ja dat mag ik zeggenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:24 schreef zoem het volgende:
Ik vind alleen de snijwijze wat slordig, mag ik dat zeggen?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |