Hoe raad je het? had ik gisteravond al weer door toen hij heen ging dat hij vandaag geen stem had en brak wasquote:
Yup, heeft ernstige vorm van Parkinson... Trilt al een tijdje als een malle, gaat weer geld kostenquote:
Zit op mobiel, kan het niet goed zienquote:
Haha, was een grapje hoor, is meer voor nodig om me onzeker te makenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit op mobiel, kan het niet goed zien![]()
Zeker niet m'n bedoeling je onzeker te maken!
Ben jij dat? En ben je monteur?? Zo ja, dan ben ik jaloers op je!
Omdat C&Squote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Britt![]()
![]()
![]()
Kan dat achterlijke kind niet iets aan haar stem krijgen, waardoor ze nooit meer geluid uit kan brengen? En waarom in godsnaam moeten C&S haar elke keer weer aandacht geven?
Het blijven idd 2 kleutersquote:
Toffe hobby, lijkt me super om te kunnen! Helaas geen ruimte, geld en tijd voorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, was een grapje hoor, is meer voor nodig om me onzeker te maken
Dat ben ik inderdaad, ben geen monteur hoorSleutel alleen hobbymatig aan auto's, en alleen m'n eigen auto, zoals daar dus
Alleen als je er een gratis vliegwiel bij doetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand nog interesse in een boodschappentas vol Autovisie bladen?
Goeiemiddag allemaal
Zag ik inderdaad al bij de vrienden van TV Drenthequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:25 schreef minthy het volgende:
Zendmast-conspiracy bij Editienl, de eigenaar van de masten weet inmiddels wat de oorzaak is van de storing/brand maar wil niets zeggen
Zal wel iets te verbergen hebben en er zal wel veel geld mee zijn gemoeid. Ik vermoed nog steeds dat ze het signaal veel te hoog hebben opgeschroefd om het uitvallen van Lopik op te vangen en dat de boel daarom is doorgebrand.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Zag ik inderdaad al bij de vrienden van TV Drenthe
Maak er een topic over in BNWquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal wel iets te verbergen hebben en er zal wel veel geld mee zijn gemoeid. Ik vermoed nog steeds dat ze het signaal veel te hoog hebben opgeschroefd om het uitvallen van Lopik op te vangen en dat de boel daarom is doorgebrand.
Me likes conspiracy
BNW gaat me te ver en alu-hoedjes staan me niet zo goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Maak er een topic over in BNW. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef minthy het volgende:
[..]
BNW gaat me te ver en alu-hoedjes staan me niet zo goed
Eens!! Iedereen heeft een leven buiten Fok! gekregenquote:
We zijn niet allemaal luie scholieren met 6 week vakantie zonder gezins/liefdeslevenquote:
een leven? nee hoor, een PS3 en teveel films en series om te kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens!! Iedereen heeft een leven buiten Fok! gekregen![]()
Het lijkt er tenminste op...
Hehe, er wordt geneukt in Boulevard, Belgische burgemeester gesnapt op een dak
Wil je ook roosvicee?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind Barend eigenlijk beter klinken dan Venema, jammer dat Barend geen 3 weken mag.
Michiel gaat nog op vakantie, wellicht dat Barend hem dan vervangt? of Domien natuurlijk....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind Barend eigenlijk beter klinken dan Venema, jammer dat Barend geen 3 weken mag.
Das ook een leven buiten Fok!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een leven? nee hoor, een PS3 en teveel films en series om te kijken
Nee dat moet Barend doen,Als Domien gaat invallen ga ik persoonlijk naar Hilversum en sleur ik hem de studio uit!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Michiel gaat nog op vakantie, wellicht dat Barend hem dan vervangt? of Domien natuurlijk....
ff quoten zodat we je er aan kunnen houdenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee dat moet Barend doen,Als Domien gaat invallen ga ik persoonlijk naar Hilversum en sleur ik hem de studio uit!
"leven"quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee dat moet Barend doen,Als Domien gaat invallen ga ik persoonlijk naar Hilversum en sleur ik hem de studio uit!
Vind ik mijn leven beterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een leven? nee hoor, een PS3 en teveel films en series om te kijken
Ik zeg dat ik hem met 1 vinger wel kan optillenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet verder niet hoe je eruit ziet qua bouw maar ik vrees voor het kippenborstje van Domien
yayquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik hem met 1 vinger wel kan optillen
Laat me raden iets met computers of telefoonsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef gerbenp het volgende:
Ben er ook nog hoor, maar heb een hele zware klus te doen.
Post je vanaf het toilet? In dat geval vraag ik niet verder...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef gerbenp het volgende:
Ben er ook nog hoor, maar heb een hele zware klus te doen.
Ja, beidequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Laat me raden iets met computers of telefoons
Dat weer net nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Post je vanaf het toilet? In dat geval vraag ik niet verder...
ik ga met je mee danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Iets waar ik dus geen verstand van hebquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, beide. Iets met een NAS en handigheid
.
Ik ook, met popcornquote:
Giel in de middag net als vroeger, Gerard terug naar 10-12, Stenders weer terug op 12-14 Veenstra de ochtendshow, Barend de avondshow. Roosmarijn zit goed, Rudy naar 1 of andere lokale omroep in Verwegistan en Domien en Paul naar 538quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:54 schreef gerbenp het volgende:
Michiel naar de ochtend, Barend naar de avond. Giel mag van mij wel de programmering uit, heel het programma ken je nu wel zowat. En Roos dumpen natuurlijk, en Rudy daar voor.
1 keer blazen en Domien ligt omquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, met popcorn![]()
Ik vrees dat ik Domien niet aankan, ben nogal een watje
Top.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Giel in de middag net als vroeger, Gerard terug naar 10-12, Stenders weer terug op 12-14 Veenstra de ochtendshow, Barend de avondshow.
Dat dan weer niet.quote:Roosmarijn zit goed, Rudy naar 1 of andere lokale omroep in Verwegistan
En dit weer wel.quote:en Domien en Paul naar 538
Heb hier nog wat leuke audio van liggen van vroeger. Zal eens kijken of ik die nog ergens kan online gooienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Giel in de middag net als vroeger, Gerard terug naar 10-12, Stenders weer terug in de middag. Veenstra de ochtendshow, Barend de avondshow. Roosmarijn zit goed, Rudy naar 1 of andere lokale omroep in Verwegistan en Domien en Paul naar 538
Stenders in de ochtend, Gerard van 9-12, Giel van 12-14, C&S van 14-17, Veenstra van 17-20, Paul van 20-22, Roosmarijn van 20-6 (want dan luister ik toch nooit en als ik wel luister dan zou ik het prima vinden). Nee er klopt geen drol van maar er komt toch niks van uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Giel in de middag net als vroeger, Gerard terug naar 10-12, Stenders weer terug op 12-14 Veenstra de ochtendshow, Barend de avondshow. Roosmarijn zit goed, Rudy naar 1 of andere lokale omroep in Verwegistan en Domien en Paul naar 538
+1 voor je posttijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Stenders in de ochtend, Gerard van 9-12, Giel van 12-14, C&S van 14-17, Veenstra van 17-20, Paul van 20-22, Roosmarijn van 20-6 (want dan luister ik toch nooit en als ik wel luister dan zou ik het prima vinden). Nee er klopt geen drol van maar er komt toch niks van uit.
niet alleen meisjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef themauster het volgende:
Zouden er echt meisjes zijn die Domien in hun agenda plakken nu hij in de Hitkrant staat als agendaposter
Geen idee, bestaan er agenda's in braille voor die mensen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef themauster het volgende:
Zouden er echt meisjes zijn die Domien in hun agenda plakken nu hij in de Hitkrant staat als agendaposter
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee, bestaan er agenda's in braille voor die mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |