Leuk kontje hoor, van die R6!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:36 schreef L0we het volgende:
![]()
De Renault 6 staat ook nog op een van die foto's (oke, alleen de achterkant)
Goed te zien dat er weer voortgang in zit! Het laswerk wil ik zeker voor je doen, tegen een schappelijke prijs
Ik zag je de bewuste zaterdagochtend overigens nog rijden, vanaf de a12 richting wageningen
Ja de stoelen van de R11 zijn super, inderdaad mede dankzij het kantelsysteem.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:27 schreef john_ven24 het volgende:
Cool een 11 turbo, ik heb nog een phase 1 R5 GT turbo gehad in parelmoer wit, daar heb ik ook 11 turbo stoelen in gezet, die dingen zitten geweldig vooral omdat je ze compleet achterover kan hellen.
Vanzelfsprekend!quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gaaf project, de gele koplampen blijven erin, neem ik aan?.
Ik heb een oude ruitenwisservloeilstofpomp die ik daarvoor gebruik. Maar ook die moet je even op gang helpen door te zuigen aan een slang.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:03 schreef Headlong het volgende:
Voor het demonteren van de brandstoftank lijkt me het handig om deze leeg te pompen (zit nog halfvol). Nu heb ik geen zin om te zuigen aan een slang, dus weet iemand nog een handige manier (hevelpompje wellicht?) om de tank leeg te krijgen?
Yep, dat geld heb je namelijk al betaald als Nederlander, aan de EU, waarna de EU het in de vorm van subsidie aan Frankrijk heeft gegeven.quote:Binnen hebben we het papierwerk in orde gemaakt (in Frankrijk echt een stuk makkelijk dan in Nederland en het kost nog eens geen geld ook...)!
Heb je daar een foto van? Als je de leidingen volgt moet je vast wel kunnen herleiden wat wat isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:05 schreef Headlong het volgende:
Vorige week de brandstoftank onder de auto vandaan gehaald en de wielophanging losgemaakt. Gisteravond de hele uitlaat en achterwielophanging (die hing tenslotte nog vast aan de remleidingen en handremkabels) onder de auto vandaan gehaald. Tevens een start gemaakt om de motorruimte leeg te halen. Koelsysteem is afgetapt, wilde dus de radiateur loshalen maar dat was niet zo'n succes. Volgens mij heeft deze radiateur ook een oliekoeler aan de zijkant, kan dat kloppen? Want ik haalde nog twee leidingen los en toen kwam er toch echt een heel vies oliegoedje (lees olie met koelvloeistof) uit lopen. Leiding dus maar snel vast gemaakt en binnenkort even opzoek naar een olieopvangbak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |