quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:4 oktober mss niet aangezien het dan dierendag is en mijn cavia's mss wensen dat ik thuis blijf
ze hebben je gelijk weten te strikken voor vanalles en nog wat?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:27 schreef Saxofoontje het volgende:
Zo de eerste vergadering van de Activicie!
dat wordt klussen! Tenzij de kamer al een leuke kleur enzo heeft.quote:
ow nice! Dat scheelt wel jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:14 schreef dralion13 het volgende:
Asserpark
Maar eerste paar dagen is het kamperen in mn eigen kamer, donderdag komen mijn spullen
Klussen is niet echt nodig, de kamer is wit geverfd, er ligt vrij nieuw laminaat in dus daar hoef ik me ook niet mee bezig te houden.
Alleen meubels er in en klaar
Had ik me voor opgegeven, leek me de leukste commissiequote:Op dinsdag 13 september 2011 11:31 schreef maen het volgende:
[..]
ze hebben je gelijk weten te strikken voor vanalles en nog wat?
quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
4 oktober mss niet aangezien het dan dierendag is en mijn cavia's mss wensen dat ik thuis blijf
quote:
Doe dan maar 3 oktober. Ik had die niet ingevuld omdat ik nog niet zeker wist of ik dan wel kon. Maar de kans is eigenlijk vrij groot dat ik dan wel bij kan zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:20 schreef maen het volgende:
Als ik zo kijk, kunnen 3 of 4 oktober de meesten. (heeft iedereen al ingevuld? Ik weet niet meer met hoeveel we hier nou actief zijn...)
Moeten bioloogje en placeholder even vechten om wie er het liefste bij is
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Doe dan maar 3 oktober. Ik had die niet ingevuld omdat ik nog niet zeker wist of ik dan wel kon. Maar de kans is eigenlijk vrij groot dat ik dan wel bij kan zijn.
we reminden hier wel tegen die tijdquote:Op woensdag 14 september 2011 16:11 schreef Voodoo_Doll het volgende:
Ik denk dat ik ook m'n gezicht wel even kan laten zien 3 oktober. Als ik 't niet vergeten ben tegen die tijd
En boe, heb ik een vrije dag, ben ik ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |