quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik voorspel een korte FOK!carrière voor TS.
Ah, netjes. Zelf heb ik daar niet eens gepost, ik had immers geen vakantie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja, omdat ze de vakantie SC hebben verpest.
Nee het is een gaylord die op een gaylord valt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom noemen jullie TS haar ? Is het een vrouw?
Ja leuk weer, lekker gniffelen achter je toetsenbordje tijdens het typen van deze aids. HiHaHoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:50 schreef Bieberfever94 het volgende:
Hou ns op jaa... eerst een beetjre gaan zijken over OOHH ze is belieber beliebers zijn dom ja en nu gaan jullie helemaal zo van troll enzo. Jullie zijn gewoon jaloers
Ik heb met JBquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:50 schreef Bieberfever94 het volgende:
Hou ns op jaa... eerst een beetjre gaan zijken over OOHH ze is belieber beliebers zijn dom ja en nu gaan jullie helemaal zo van troll enzo. Jullie zijn gewoon jaloers
XDDquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja leuk weer, lekker gniffelen achter je toetsenbordje tijdens het typen van deze aids. HiHaHo
Shitman. ZE HEEFT ONS DOOR. TERUGTREKKEN IEDEREEN.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:50 schreef Bieberfever94 het volgende:
Geen van die dingen zal een user uit 49 ooit doen. Wij zijn het liefste subforum dat er isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:55 schreef yvonne het volgende:
Niet haten
Niet baggeren
Niet kutklonen
Niet verzieken.
Hé ik had gelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik voorspel een korte FOK!carrière voor TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |