Rosbief! Dat moest ik halen. *Op boodschappenlijstje mikt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Donkerbruine boterham met teveel rosbief
Ik 8 bij Ziggoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:36 schreef Mama_Mia het volgende:
ik zit al 12 minuten in de wacht bij het CAK
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:35 schreef ElisaB het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik inmiddels een electrisch verstelbare bedbodem in mijn bed hebDat is me toch lekker
Elke avond voor het slapengaan slinger ik me in de relaxhouding voor de tv en als ik dan langzaam in slaap val, laat ik de boel horizontaal zakken en sudder zalig weg
Hulde aan de electrisch verstelbare bedbodems die je op MP voor een prikkie op de kop kan tikken en waar je gruwelijk veel plezier van kan hebben
Wat heerlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:35 schreef ElisaB het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik inmiddels een electrisch verstelbare bedbodem in mijn bed hebDat is me toch lekker
Elke avond voor het slapengaan slinger ik me in de relaxhouding voor de tv en als ik dan langzaam in slaap val, laat ik de boel horizontaal zakken en sudder zalig weg
Hulde aan de electrisch verstelbare bedbodems die je op MP voor een prikkie op de kop kan tikken en waar je gruwelijk veel plezier van kan hebben
Oognip ook goed?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:52 schreef Qwea het volgende:
Zeg Greys, Goodbye? Hoe zit dat met shizzle van de chinees? nasi, Bami, die groente shit bv, ect.
Just wondering.
Bij de chinees wordt heel veel gefrituurd en veel vet gebruikt, ik zou er dus niet voor kiezen. Maar moet je toch een keer snel eten, dan kan wat bami en tjap tjoy echt geen kwaad. Je moet het wel zo doen dat je het máánden vol kan houden, als je dan heel streng bent voor jezelf schiet je eerder door en ga je weer aan je kratjes bierquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:52 schreef Qwea het volgende:
Zeg Greys, Goodbye? Hoe zit dat met shizzle van de chinees? nasi, Bami, die groente shit bv, ect.
Just wondering.
Oke, weet ik genoeg. Ik weet dat ik niet heel streng moet blijven zijn, maar voorlopig ff wel. En het is tot nu toe goed vol te houden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij de chinees wordt heel veel gefrituurd en veel vet gebruikt, ik zou er dus niet voor kiezen. Maar moet je toch een keer snel eten, dan kan wat bami en tjap tjoy echt geen kwaad. Je moet het wel zo doen dat je het máánden vol kan houden, als je dan heel streng bent voor jezelf schiet je eerder door en ga je weer aan je kratjes bier
Precies, ik zou gewoon lekker zelf gezonde maaltjes koken. Maar je mocht nou toch onverhoopt ergens zijn en er wordt chinees gehaald, dan hoeft dat geen absolute ramp te zijn!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, weet ik genoeg. Ik weet dat ik niet heel streng moet blijven zijn, maar voorlopig ff wel. En het is tot nu toe goed vol te houden.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:41 schreef Qwea het volgende:
en dan met zoeen afstandsbediening ja?
Maar hoe had je het dan willen betalen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:01 schreef Mama_Mia het volgende:
Nou ik mocht die 107 euro wel in 4 of 6 termijnen betalen
het slaat toch nergens op. Zij doen er een jaar over een factuur te sturen die ik dan snel moet betalen van een uitkering. Zij geven aan dat ik dat had kunnen weten en bijzondere bijstand had kunnen regelen, wat gewoon niet klopt want je kan pas bijzondere bijstand regelen als je een factuur hebt![]()
ik ben echt kwaad geworden en heb gezegd dat ik wel ergens geld ga lenentief toch op zeg
Ik ga haar nu weer ophalenquote:
Ja mamquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:27 schreef Goodbye het volgende:
En wel wat meer vreten met zoveel beweging, hè!
Dokter ElisaB to the rescuequote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:21 schreef Goodbye het volgende:
BuikpijnHele maffe, aan de zijkant van m'n buik
![]()
Maar wel lekker thuis nu, ga lekker boekje lezen of een film kijken ofzo. Doen alsof het herfst is.
Wat ga je eten vanavond? Ik ga aan de pastaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja mamIk ga zo avond eten maken, en ik prop er vanaaf nog een broodje in. Misschien zelfs wel met 40+ kaas. Maar dat moet ik ff zien.
Ik heb tomaten gehaald en druivenEn morgen boodschappen doen
Zeg, nu je er toch bentIs er nog een grens? Na 20u niet meer eten bv?
Ze zeggen het. Maar het zal van mens tot mens verschillen of je dan nog slapen kuntquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:29 schreef Qwea het volgende:
Zeg, nu je er toch bentIs er nog een grens? Na 20u niet meer eten bv?
Oehquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dokter Franca to the rescue
Links of rechts? En id at voor de kijker links of rechts? En ben je ook misselijk? Heb je koorts?
Owkee, links voor de kijker zou blindedarm kunnen zijn. Rechts voor de kijker (en links voor de bezitter) is indien laag je dikke darm en indien iets hoger je milt of je linkerlong en indien iets meer naar achter je linkernierquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:31 schreef Goodbye het volgende:
Oeh![]()
Rechts voor de kijker, misselijk en heb het wel warm. Weet alleen niet of ik koorts heb, heb geen thermometer.
Sorry ik was met Oognip naar de dierenarts.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoe had je het dan willen betalen?
Helemaal niet?
Ik bedoel, 107 euro in 6 termijnen???
Links boven kan ook de dikke darm zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, links voor de kijker zou blindedarm kunnen zijn. Rechts voor de kijker (en links voor de bezitter) is indien laag je dikke darm en indien iets hoger je milt of je linkerlong en indien iets meer naar achter je linkernierEn indien iets meer naar het midden: je eierstok
Misschien een windje dat dwars zit net voor de bochtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:35 schreef Goodbye het volgende:
Het zit links en redelijk hoog, maar ik hoop maar op een tijdelijk pijntje!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien een windje dat dwars zit net voor de bocht
Kan zelfs nog je maag zijn (zeggen ze, maar ik heb nooit linksboven last van mijn maagquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:44 schreef Oognip het volgende:
Links boven kan ook de dikke darm zijn
Ik eet bietjes met gekookte aardappels en een italiaans worstje ofzo. Siciliaans worstje geloof ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat ga je eten vanavond? Ik ga aan de pasta![]()
Geen grens, maar ik zou niet al te zware meuk eten vlak voordat je gaat slapen. In ieder geval gewoon zorgen dat je geen knorrende maag krijgt!
En, waar ga je allemaal heen fietsenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:43 schreef Qwea het volgende:
Totale kostprijs : 175.50 EUR
Begunstigde : HELISPORTS INTERNATIONAL BV
Nou ja, daar heb ik geen probleem meequote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zeggen het. Maar het zal van mens tot mens verschillen of je dan nog slapen kunt
Nou, morgen weer door de duinen 1,5quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En, waar ga je allemaal heen fietsen
Da's bullshit. Sowieso hangt het ook een beetje van je ritme af (of je om 22.00 uur of 01.00 uur naar bed gaat ofzo). Zorg dat je 's avonds gewoon nog wat eet, waardoor je de rest van de avond niet meer met een honger gevoel zit!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, daar heb ik geen probleem meeZe roepen altijd dat het na 20u niet verteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |