Q is groter dan ik en jonger dan ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Goodbye het volgende:
Maar dat BMR van 1280 betekent dus dat als je uit bed stapt dat je dan al meer moet gaan eten , hè.
Bij nader inzien denk ik ook niet dat jouw BMR 1750 is, Q.
Meer info over BMR kunnen jullie misschien in Slank vragen, daar zitten wel wat mensen die er meer van weten
Ja, maar dan zou ze om af te vallen al ruim boven die 1750 moeten gaan zittenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Q is groter dan ik en jonger dan ik
Q is lang hoor
Ik duim mee, voor jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:30 schreef Qwea het volgende:
Neuroloogiedereen ff duimen, want ik ben klaar met die kut rugpijn!
Nee, Hoe Lang is een Chinees.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou ze om af te vallen al ruim boven die 1750 moeten gaan zitten![]()
Hoe lang is Q?
quote:
Dat had ik met dat italiaans ijsjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik duim mee, voor je![]()
Ik heb me nog niet gewogen ik wacht tot zondagmorgen en volgens mijn BMI en activiteitenniveau zou ik rond de 1900 kcal per dag mogen hebben, dus als ik dagelijks rond de 1500-1600 zit ben ik tevreden.![]()
Voor vandaag moet ik wel een stuk vlaai inplannen want ik ga naar mijn moeder vanmiddag en daar kom ik niet onderuit![]()
Maar ik merk al dat ik veel minder suikerafhankelijk ben want ik pakte vanmorgen een stukje mueslireep aardbeien en die was gewoon vies zoetterwijl ik die normaal zo opat.
Bij mij zeggen ze anders op die site dat mijn onderhoud aan kcal hetzelfde is als mijn BMR omdat ik amper beweeg. Dus als Q ook niet beweegt, hoezo moet zij er dan ruim boven gaan zitten? Dan val je toch niet af?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou ze om af te vallen al ruim boven die 1750 moeten gaan zitten![]()
Hoe lang is Q?
Ja maar dan moet je ook echt helemaal geen beweging hebben , zoals mensen in een rolstoel of zo, ik denk dat Q en jij minimaal die met weinig activiteit/ weinig beweging moeten hebben want jullie lopen ook nog met de hondjes en Q doet ook fietsen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij zeggen ze anders op die site dat mijn onderhoud aan kcal hetzelfde is als mijn BMR omdat ik amper beweeg. Dus als Q ook niet beweegt, hoezo moet zij er dan ruim boven gaan zitten? Dan val je toch niet af?![]()
Nou ja hoe dan ook, 1100 is in elk geval sowieso te weinig voor Q, daar zijn we het allemaal over eens
Als ik hieruit moet kiezen:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook echt helemaal geen beweging hebben , zoals mensen in een rolstoel of zo, ik denk dat Q en jij minimaal die met weinig activiteit/ weinig beweging moeten hebben want jullie lopen ook nog met de hondjes en Q doet ook fietsen.
Waarvan dan? Verkeerde belasting door je voet ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:16 schreef Qwea het volgende:
ik geloof dat ik liever een hernia had gehad.
Rugewervelslijtage
Tering slijtage op jouw leeftijdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:16 schreef Qwea het volgende:
Rugewervelslijtage
Hier op deze:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:25 schreef Oognip het volgende:
Ik wil weten hoeveel kcal mie is met gebakken kipfilet en een groentepakket, maar alleen de mie staat op caloriechecker.nl
Oh Qweetje da's met peren zegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:16 schreef Qwea het volgende:
Rugewervelslijtage
Ik geloof dat dat net als bij caloriechecker gaat om kipfilet dat je op brood doet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier op deze:
http://eetmeter.voedingscentrum.nl/
staat gewoon kipfilet enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |