Oké.quote:
Jij moet ook maandag weer beginnen he?quote:
HAHA IK NIET.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet ook maandag weer beginnen he?
Hoe lang geef jij het de tijd voor het mis gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
SC's in ONZ, yeah, like that is going to work.
MAAR JIJ HEBT NAUWELIJKS VAKANTIE GEHAD.quote:
Geen week.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe lang geef jij het de tijd voor het mis gaat?
Maar die begint vrijdag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
MAAR JIJ HEBT NAUWELIJKS VAKANTIE GEHAD.
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet ook maandag weer beginnen he?
Gewoon nog week vakantie nemen man, fuck het systeem.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ze nog niks hebben laten weten dus weet ik het eigenlijk niet
Neuk die poep.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon nog week vakantie nemen man, fuck het systeem.
Wacht maar, ik krijg later keiveel vakantie terwijl jij dan lekker moet werken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen week.
[..]
Maar die begint vrijdag.
Wat moet je weten dan? Plattegrondje nodig van je school?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ze nog niks hebben laten weten dus weet ik het eigenlijk niet
Ik plan voor mijn dertigste financieel onafhankelijk te zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wacht maar, ik krijg later keiveel vakantie terwijl jij dan lekker moet werken.
Oh. Trouwen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik plan voor mijn dertigste financieel onafhankelijk te zijn.
Groetjes thuis man.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Gister hadden we er tegen deze tijd al 3 vol ofzo. Ik ga dan ook slapen en zal niet meehelpen deze vol te krijgen. Toedeledoki!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |