quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:17 schreef aight1 het volgende:
Holy shit heeft ARG7 al bijna 400 delen
Je hebt nog een lange weg te gaan, kleine grasshopper.quote:
Dalandoquote:
Nog geen reguliere bezoeker?quote:
Een gevoelige jongen, die open staat voor de mening van anderen. Een man die strijd voor het goede. Een man waarbij liefde en respect een grote rol spelen. Zit ik in de goede richting?quote:
2 stuks in m'n broek..hihiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hmm raar, jij was toch diegene met een baseball?
Je hoeft je neit te schamenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt nog een lange weg te gaan, kleine grasshopper.
[..]
Dalando
[..]
Nog geen reguliere bezoeker?
[..]
Een gevoelige jongen, die open staat voor de mening van anderen. Een man die strijd voor het goede. Een man waarbij liefde en respect een grote rol spelen. Zit ik in de goede richting?
[..]
2 stuks in m'n broek..hihiMaar nee, dat was ik niet
Darn je lijkt er best veel opquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt nog een lange weg te gaan, kleine grasshopper.
[..]
Dalando
[..]
Nog geen reguliere bezoeker?
[..]
Een gevoelige jongen, die open staat voor de mening van anderen. Een man die strijd voor het goede. Een man waarbij liefde en respect een grote rol spelen. Zit ik in de goede richting?
[..]
2 stuks in m'n broek..hihiMaar nee, dat was ik niet
Ik snap je post nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hoeft je neit te schamenIk ben het maar
Ik ben DV niet.
Op wie lijk ik? Wie probeert mijn identiteit te stelen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Darn je lijkt er best veel op, je deed destijds toch ook aan tinychat met ARG7?
Naja dan verwar ik jou met iemand andersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik snap je post niet
[..]
Op wie lijk ik? Wie probeert mijn identiteit te stelen?Ik deed soms wel mee met de tinychat van ARG7 ja
Oke, succes met snappen he,quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik snap je post niet
[..]
Op wie lijk ik? Wie probeert mijn identiteit te stelen?Ik deed soms wel mee met de tinychat van ARG7 ja
Vast welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar is het wel weer mogelijk om wakker te wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:21 schreef Sjapoela het volgende:
Luicide dromen is lastig, wil het wel eens gaan proberen te leren
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:21 schreef Sjapoela het volgende:
Luicide dromen is lastig, wil het wel eens gaan proberen te leren
Dat is de grote vraagquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar is het wel weer mogelijk om wakker te worden?
Zoals je het nu doet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:22 schreef iBenny het volgende:
Wat is de officiele/echte schrijfwijze van Khaddafi?
Vast een aantrekkelijke jongeman welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Naja dan verwar ik jou met iemand anders.
Laat mij maar zitten met al deze vragenquote:
I know youquote:
Ligt eraan in welke taal.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:22 schreef iBenny het volgende:
Gadaffi is toch de meest gebruikte?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:22 schreef iBenny het volgende:
gewoon dit 3x proberen, ga het vannacht proberen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:09 schreef Oerbeer het volgende:
Ik droomde vroeger wel eens lucide. Nu kan ik het niet meer.
Dan zou het Ghadaffi moeten zijn?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:24 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Gadaffi is toch de meest gebruikte?
Denk aan dromenvangertje, denk aan dromenvangertje... SNAPJENUM "DROMEN"VANGERTJE? XDF XD XD XDquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:25 schreef aight1 het volgende:
Ik zou 'm echt flippen in zo'n lucide droom, denk ik.
Dat zal helpen, jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Denk aan dromenvangertje, denk aan dromenvangertje... SNAPJENUM "DROMEN"VANGERTJE? XDF XD XD XD
Er is een kleine kans op (hoe heet die slaapstoornis ook alweer?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:25 schreef aight1 het volgende:
Ik zou 'm echt flippen in zo'n lucide droom, denk ik.
Ja, maar das wiki...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:25 schreef Dalando het volgende:
Nog beter, volgens wikipedia is het Qadhafi
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moammar_al-Qadhafi
Nee nogsteeds. I wanna know moar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef Chloroform het volgende:
Gaat het nu alweer over die lucide dromen?
Ja zoietsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Er is een kleine kans op (hoe heet die slaapstoornis ook alweer?Niet kunnen bewegen icm nachtmerrie en niet slapen. Bah brr
Nee man lekker daar om half 2 s'nachts over hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja zoiets![]()
En er is ook zo iets met zwarte figuren of dingen in je kamer ofzo, ook zwaar creepy.
Slaap lekker dalijk hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee man lekker daar om half 2 s'nachts over hebben
Dankje. Ik ga gewoon slapen als het al licht is.quote:
Ehrm, je gaat voor de 4 uur slaap dat weet je nu?quote:
Maar dat moet je er net uit, das kutquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dankje. Ik ga gewoon slapen als het al licht is.
Nee, het word hier licht om 6:15 hoor. En dan word ik wakker om 7 uur, veel koffie enzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:30 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Maar dat moet je er net uit, das kut
Quickfixquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:30 schreef aight1 het volgende:
Er was weer bliksem enzo beloofd voor vanochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |