Waar nu weerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:17 schreef Oerbeer het volgende:
Ayay, die Myraela. Ik krijg het toch altijd een beetje warm als zij mensen op hun nummer zet![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heeft er geen ene flikker mee te maken.
Dan was gewoon omdat ik dat ook luister.quote:
Dat lijkt me eng manquote:Kijk naar een horloge. Bedek het horloge en kijk daarna nogmaals hoe laat het is. Vaak zal de klok vreemde dingen vertonen, andere tijd bijvoorbeeld, omdat men wacht op informatie (dat is men gewend van een klok) in plaats van dat men de droom zelf invult. De klok kan geen informatie geven, omdat de klok niet bestaat.
Ook teksten zijn meestal onstabiel: vaak bewegen de letters en als je ze probeert te lezen, lukt dat meestal niet of moeizaam.
Schakel het licht aan en uit. In een droom zal het meestal nauwelijks lichter of donkerder worden.
Probeer te zweven of te vliegen.
Doe je mond dicht en knijp je neus dicht en probeer dan te ademen. In een droom zal dit gewoon lukken.
Begin met lopen, je zult niet moe worden.
Loop door een muur of steek er een hand doorheen.
Kijk in een spiegel. Spiegels in dromen geven niet precies jouw spiegelbeeld weer.
Kijk naar je handen. In dromen heb je vaak meer vingers, zijn je handen vervormd of kan je er doorheen kijken. Een vinger er doorheen steken volstaat ook.
Vraag jezelf af wat je tien minuten geleden deed. Als je je dat kan bedenken en het logisch is, weet je dat je niet droomt. In je dromen verspringt de tijd vaak en is tijd onlogisch.
Maar dan weet ik dat ik enge dingen ga dromen, en dat ik dan niet kan opstaan. Hoe sta je daar eigenlijk uit op?quote:
Het is "Tijd voor MUZAK!"quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef Dalando het volgende:
Maar kan je dan ook proberen om gewoon te dromen van bijv. een naakte Dromenvangertje die aan je piemol zuigt ofzo? en dat je dan ook echt het gevoel krijgt dat er dan aan je piemol word gezogen?
Ik nam het als voorbeeldquote:
Is DV het mooiste meisje wat je kent?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik nam het als voorbeeldMja liever DV dan Kkj
Ik heb net een tijdje naar jouw UI gekekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik nam het als voorbeeldMja liever DV dan Kkj
Damn aight.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is DV het mooiste meisje wat je kent?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:24 schreef Isaacanushoofd. het volgende:
beatrix keihard in haar smoel swaffelen.
Aight ik ga ook lucide dromen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef Dalando het volgende:
Maar kan je dan ook proberen om gewoon te dromen van bijv. een naakte Dromenvangertje die aan je piemol zuigt ofzo? en dat je dan ook echt het gevoel krijgt dat er dan aan je piemol word gezogen?
Een van de mooiere meisjes. Wie kies jij dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is DV het mooiste meisje wat je kent?
horneyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Aight ik ga ook lucide dromen.
Well hello there
How are you doing tonight?
I am so horney take off your clothes
[ afbeelding ]
Ken er zat in 't echt die mooier zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Een van de mooiere meisjes. Wie kies jij dan?
Ja maar van FOK!? Als je natuurlijk echt zou gaan voor de non FOK!kers denk je natuurlijk aan Suzan Coffey.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ken er zat in 't echt die mooier zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |