Maar dan weet ik dat ik enge dingen ga dromen, en dat ik dan niet kan opstaan. Hoe sta je daar eigenlijk uit op?quote:
Het is "Tijd voor MUZAK!"quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef Dalando het volgende:
Maar kan je dan ook proberen om gewoon te dromen van bijv. een naakte Dromenvangertje die aan je piemol zuigt ofzo? en dat je dan ook echt het gevoel krijgt dat er dan aan je piemol word gezogen?
Ik nam het als voorbeeldquote:
Is DV het mooiste meisje wat je kent?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik nam het als voorbeeldMja liever DV dan Kkj
Ik heb net een tijdje naar jouw UI gekekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik nam het als voorbeeldMja liever DV dan Kkj
Damn aight.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is DV het mooiste meisje wat je kent?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:24 schreef Isaacanushoofd. het volgende:
beatrix keihard in haar smoel swaffelen.
Aight ik ga ook lucide dromen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef Dalando het volgende:
Maar kan je dan ook proberen om gewoon te dromen van bijv. een naakte Dromenvangertje die aan je piemol zuigt ofzo? en dat je dan ook echt het gevoel krijgt dat er dan aan je piemol word gezogen?
Een van de mooiere meisjes. Wie kies jij dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is DV het mooiste meisje wat je kent?
horneyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Aight ik ga ook lucide dromen.
Well hello there
How are you doing tonight?
I am so horney take off your clothes
[ afbeelding ]
Ken er zat in 't echt die mooier zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Een van de mooiere meisjes. Wie kies jij dan?
Ja maar van FOK!? Als je natuurlijk echt zou gaan voor de non FOK!kers denk je natuurlijk aan Suzan Coffey.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ken er zat in 't echt die mooier zijn
quote:
Weetniet kan me niet veel boeienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar van FOK!? Als je natuurlijk echt zou gaan voor de non FOK!kers denk je natuurlijk aan Suzan Coffey.
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:29 schreef coban het volgende:
So, waar hebben jullie lieve NBers het over?
Lucide dromenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:27 schreef Dalando het volgende:
Maar serieus kan dat? Denken aan een 13 jarige suzan coffey waarmee je allemaal leuke dingen kan doen en dat dan ook echt denken dat je dat voelt? En zien enzo? En horen enzo?
geef dan serieus antwoord op mijn vraagquote:
gewoon wakker wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
Maar hoe sta je op uit zo'n lucide droom dan?
Weet ik niet man, heb nooit zoiets gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
geef dan serieus antwoord op mijn vraag
Dat zal toch wel?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:32 schreef Dalando het volgende:
Als je denkt zo van "nu wil ik wakker worden" dan word je toch lucide wakker?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:33 schreef Dalando het volgende:
Nouja, Aight, dan gaan we jou als proefpersoon gebruiken. Denk maar aan het lekkerste wijf dat je kent die met je piemol zit te spelen.
?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:35 schreef aight1 het volgende:
Oh wat de fuck die post was onzichtbaar net?
Alle plaatjes doen het gewoonquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:35 schreef aight1 het volgende:
Oh wat de fuck die post was onzichtbaar net?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is fucking baas.
Kan je je dromen controleren enzo.
[ afbeelding ]
He wat, ik kon deze post net niet zien, en snapte dus niet wat Chloro gequote had:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alle plaatjes doen het gewoon
maar het gaat om deze...
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:33 schreef Dalando het volgende:
Nouja, Aight, dan gaan we jou als proefpersoon gebruiken. Denk maar aan het lekkerste wijf dat je kent die met je piemol zit te spelen.
Dit dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was de 112e geboortedag van Jorge Luis Borges aan het vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |