Wel op de misschien lijst? misschien trek jij fokkers aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk niet......
Daar durf ik nog niks over te zeggen.....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wel op de misschien lijst? misschien trek jij fokkers aan.
Horror.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Straks bevallingsverhalen op RTL8 kijken. Altijd spannend.
ga je ook binnenkort bevallen en moet je kijken van je wederhelft?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Mensen die samen zwanger zijn en samen bevallen.quote:
Nou nee, niet echt... tenminste.... niet dat ik weetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
ga je ook binnenkort bevallen en moet je kijken van je wederhelft?
moet jij niet slapen ?quote:
ja tenzij het kind niet van jou is. Wat in jouw geval het meest plausibel is.quote:
waarom wil ze dan ineens kijken?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt... tenminste.... niet dat ik weet![]()
Bhehehe!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Een man kan fysiek gezien niet zwanger zijn. Wel kan een stel in verwachting zijn van een kind, maar niet zwanger. Voor zo ver ik weet, dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:14 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja tenzij het kind niet van jou is. Wat in jouw geval het meest plausibel is.
of heb je wel eens seks gehad?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:17 schreef Oerbeer het volgende:
Ayay, die Myraela. Ik krijg het toch altijd een beetje warm als zei mensen op hun nummer zet![]()
Ik voel die dingen aanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:17 schreef Saisai het volgende:
[..]
waarom weet jij wat ik nu luister?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |