Gadaffi is toch de meest gebruikte?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:22 schreef iBenny het volgende:
Wat is de officiele/echte schrijfwijze van Khaddafi?
gewoon dit 3x proberen, ga het vannacht proberen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:09 schreef Oerbeer het volgende:
Ik droomde vroeger wel eens lucide. Nu kan ik het niet meer.
Dan zou het Ghadaffi moeten zijn?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:24 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Gadaffi is toch de meest gebruikte?
Denk aan dromenvangertje, denk aan dromenvangertje... SNAPJENUM "DROMEN"VANGERTJE? XDF XD XD XDquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:25 schreef aight1 het volgende:
Ik zou 'm echt flippen in zo'n lucide droom, denk ik.
Dat zal helpen, jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Denk aan dromenvangertje, denk aan dromenvangertje... SNAPJENUM "DROMEN"VANGERTJE? XDF XD XD XD
Er is een kleine kans op (hoe heet die slaapstoornis ook alweer?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:25 schreef aight1 het volgende:
Ik zou 'm echt flippen in zo'n lucide droom, denk ik.
Ja, maar das wiki...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:25 schreef Dalando het volgende:
Nog beter, volgens wikipedia is het Qadhafi
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moammar_al-Qadhafi
Nee nogsteeds. I wanna know moar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef Chloroform het volgende:
Gaat het nu alweer over die lucide dromen?
Ja zoietsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Er is een kleine kans op (hoe heet die slaapstoornis ook alweer?Niet kunnen bewegen icm nachtmerrie en niet slapen. Bah brr
Nee man lekker daar om half 2 s'nachts over hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja zoiets![]()
En er is ook zo iets met zwarte figuren of dingen in je kamer ofzo, ook zwaar creepy.
Slaap lekker dalijk hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee man lekker daar om half 2 s'nachts over hebben
Dankje. Ik ga gewoon slapen als het al licht is.quote:
Ehrm, je gaat voor de 4 uur slaap dat weet je nu?quote:
Maar dat moet je er net uit, das kutquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dankje. Ik ga gewoon slapen als het al licht is.
Nee, het word hier licht om 6:15 hoor. En dan word ik wakker om 7 uur, veel koffie enzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:30 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Maar dat moet je er net uit, das kut
Quickfixquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:30 schreef aight1 het volgende:
Er was weer bliksem enzo beloofd voor vanochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |