Ik zou gewoon even naar de Feedback daarvoor gaan, zit in elke grote stad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:45 schreef mEATT het volgende:
gitaarwinkel.nl betrouwbaar? wil zo'n starterpack kopen zegmaar

Nou, 'elke'... Rotterdam, Eindhoven, Apeldoorn en Utrecht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even naar de Feedback daarvoor gaan, zit in elke grote stad.
http://www.feedback.nl

Dat zijn toch wel zowat alle grote bekende steden van nederlandquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nou, 'elke'... Rotterdam, Eindhoven, Apeldoorn en Utrecht.

BREDA DE GEKSTE!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel zowat alle grote bekende steden van nederland

JWZ BRO, daar studeer ik trouwensquote:

Ik woon er helaas alleen nietquote:

schijt aan hebben en doorraggenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef BurnaBoy het volgende:
2 keer 4 dagen aaneengesloten geen gitaar kunnen spelen is kut.
En als je dan thuiskomt gaan mensen gelijk zeuren dat je het volume te ver opendraait

goedkoopste manier?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:25 schreef Griebus het volgende:
Hoe krijg ik zonder heel veel moeite en geld, mijn gitaar aan de pc gehangen?

vooral die comets jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef mr-green het volgende:
Men zit nu al te bieden op Daanauctions...

Beetje vaag inderdaad. Je zou toch zo laat mogelijk bieden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef mr-green het volgende:
Men zit nu al te bieden op Daanauctions...

komt door de grootte. Daardoor kan hij niet in een kleinere doos.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Beetje vaag inderdaad. Je zou toch zo laat mogelijk bieden?
En die verzendkosten zijn echt belachelijk ja, beetje offtopic maar d'r staat een Ikea poster in lijst van New York, 90x120cm. Bod tot nu toe ¤7. Verzendkosten: ¤53,95!

Ja mijne staat nu momenteel op 125, een witte comet thinlinequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Gelukkig heb ik mijn thinline ook al voor 140
De rest zit er nu al ruim overheen.
Gaan al gewoon voor 180 nu

Je hebt gelijk, maar toch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
komt door de grootte. Daardoor kan hij niet in een kleinere doos.

Zeker welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar toch.
Staat best wel geinig spul eigenlijk daar, paar piano's voor een appel en een ei (niet speelwaardig maar toch) een viool (leuk als decoratie).

Ik ga wel op die piano bieden die over 3 uur eindigt. Benieuwd hoe m'n ouders dáár op zouden reagerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zeker welDaarom probeer ik nou zo'n thinline op de kop te tikken. Ben benieuwd naar de reactie van mijn ouders als ik weer met 2 gitaren thuis kom
en er zeker nog een 3de komt binnekort

wtf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ga wel op die piano bieden die over 3 uur eindigt. Benieuwd hoe m'n ouders dáár op zouden reageren![]()

Was als grapje bedoeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wtf?![]()
baas.
Hoe wil je hem meenemen though?

Je weet dat je dan helemaal naar dronten moet he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ga wel op die piano bieden die over 3 uur eindigt. Benieuwd hoe m'n ouders dáár op zouden reageren![]()

Zo ver is Dronten niet. Half uurtje max.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je weet dat je dan helemaal naar dronten moet he.
Piano reclame ook gelijk hierzo op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |