Ja, maar dit jaar hebben ze Korpiklaani! Ultimate partyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen was de line-up van vorig jaar beter
Die heb ik een paar jaar geleden gezien, vond het toen niet zo geweldig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar dit jaar hebben ze Korpiklaani! Ultimate partyyyyyyyyyyyyyy.
Wat is nu eigenlijk de reden dat hij weg gaat ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sowieso zijn gitaren lastig kwijt te raken..... de Brian May mag voor 400euro weg....... dusja, en dan heb je een mooie gitaar met een lekkere sound en goede playability voor niet tè veel geld.
Hij heeft nieuwe playstations nodig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk de reden dat hij weg gaat ?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn kleine collectie
Er ontbreekt alleen een basis ibanezje maarja kheb er nu 4. (eentje werkt nog niet though)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn projectje:Ik wil ook een Les Paul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nog nieuwe brug, tuners, slagplaat bestellen en nieuwe jack en dan kijken of de elementen die erop zitten het nog doen.Vond een goldtop altijd een beetje....hmm... maar hier ziet die er toch wel tof uit.
Leek me al, de sunburst is nét wat anders.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Alstead het volgende:
[..]
De meest linkse is een Rock axe, de gene rechts is gewoon een basis Squier Strat.
Hunten wordt je moe van...
Ben er op uitgespeeld, klinkt raar.. maar het is om de een of andere reden gewoon niet mijn gitaar meer, heb de afgelopen weken veel op m`n oude stratje gespeeld en dat voelt veel fijner, Het is een lekkere gitaar die Brian May Signature, maar toch... het is beter dat er een andere mede-gitarist blij mee gemaakt word!, dan dat hij hier in de hoes staat..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk de reden dat hij weg gaat ?
ja ik zie het probleem ook niet echt om ze te hebben.liggen... Je weet nooitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:52 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Zo heb ik ook zes andere gitaren hier rond liggen
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo is m'n andere LTD ook wel gaaf![]()
[ afbeelding ]
Oh kut, Friesisme zeker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Dat is er wel eentje van de bovenste plank.
Gebruik gewoon je computer manquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:31 schreef Griebus het volgende:
Wat is de beste gitaar interface voor de ipad die in ieder geval met Garageband werkt?
Yep, zelfs ik moest eerst even denken wat je nou precies bedoeldequote:
Damn, dan is het wel heel ergquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, zelfs ik moest eerst even denken wat je nou precies bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |