Ik heb nog een Roland Cube staan, ouder model met alleen chorus, reverb en overdrive. Sinds ik een blues jr heb issie overbodig. Ben nu op vakantie, zal thuis even wat pics maken. Na het weekend. :-)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef mr-green het volgende:
Heeft iemand nog een goedkope versterker te koop? Ik zoek er eentje voor erbij (om simpel ergens mee naar toe te nemen). Liefst rond de 50 euro

hij ziet er wel vet uitquote:

Sowieso zijn gitaren lastig kwijt te raken..... de Brian May mag voor 400euro weg....... dusja, en dan heb je een mooie gitaar met een lekkere sound en goede playability voor niet tč veel geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Dacht dat dat ook een 1000 serie was.. my bad
Speciale gitaren zijn lastig kwijt te raken helaas.

quote:
En de Squier is een Classic Vibe '60?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef KaMo het volgende:
Rare headstock heeft die Tele, is dat een Yamaha?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn projectje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nog nieuwe brug, tuners, slagplaat bestellen en nieuwe jack en dan kijken of de elementen die erop zitten het nog doen.
[ Bericht 6% gewijzigd door stefanhaan op 25-08-2011 19:24:03 ]It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones

De meest linkse is een Rock axe, de gene rechts is gewoon een basis Squier Strat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
En de Squier is een Classic Vibe '60?![]()

Inderdaad, alleen was de line-up van vorig jaar beterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:52 schreef mr-green het volgende:
Tof festivalletje
http://www.baroegopenair.nl/

Ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:16 schreef brother52 het volgende:
Ik ben dan wel weer benieuwd naar hoe the Gathering is nu dinges er niet meer bij is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |