De digidelay geven ze helaas geen serienummer of productnummer maar van wat ik zo kan vinden is die in de winkel 89 euro en de power driver iets van 50 dollar ofso maar die wordt niet meer verkochtquote:

Yep in dat kleine frutzakje in de doosquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef Griebus het volgende:
Inbussleuteltje om de zadeltjes te verstellen en nog een inbussleutel voor de trussrod.. ze zitten er gewoon bij

Ja natuurlijk, zijn nieuwe gitarenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef Griebus het volgende:
Inbussleuteltje om de zadeltjes te verstellen en nog een inbussleutel voor de trussrod.. ze zitten er gewoon bij

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mot alleen wel een zwarte slagplaat op tho
alleen die slagplaat shape verkopen ze bij vox humana niet dus moet bij warmoth besteld worden
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones

Hoezo die bij warmoth ziet er uit als een exacte kopie van deze zelfde model Thinline.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:56 schreef Griebus het volgende:
Over slagplaat gesproken, mocht er hier iemand met een comet met zwarte slagplaat denken, hey ik zou wel een witte willen... PM me even
Er zijn namelijk geen pickguards voor LC te koop die precies passen zonder extra gaatjes te boren etc.
Een zwarte slagplaat zal op mijn sunburst veel beter staan imo

Ik heb een gewone tele, geen thinline en wil graag een zwarte plaatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoezo die bij warmoth ziet er uit als een exacte kopie van deze zelfde model Thinline.
NvmIk bestel wel gewoon een plaat van dat materiaal en maak een duplicaat van de LC versie.
En dan kan je die witte overnemen.
Als ik er een koop mag je die witte slagplaat wel overnemen, kom ik hem ook nog wel langsbrengen.
Het is alleen wel een Pearl slagplaat, ipv plain white.

Je kunt even op Warmoth kijken om bv een blanko plaat te bestellen van 10" x 12" en dan even de vorm overtrekken en uitzagen / schuren, schroefgaten boren ed.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:06 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik heb een gewone tele, geen thinline en wil graag een zwarte plaat

Heel erg mooi. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:00 schreef Griebus het volgende:
De pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Merk alleen wat fretbuzz op de E snaar, moet ik even laten afstellen

Daar heb ik niet zo'n zin in, vandaar dat ik graag zou willen ruilenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je kunt even op Warmoth kijken om bv een blanko plaat te bestellen van 10" x 12" en dan even de vorm overtrekken en uitzagen / schuren, schroefgaten boren ed.
Dankjewelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Heel erg mooi. Gefeliciteerd.

Ziet er een stuk beter uit zo zonder al dat plastic en tapequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:00 schreef Griebus het volgende:
De pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()

Haha zeker weten, speelt ook een stuk lekkerderquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ziet er een stuk beter uit zo zonder al dat plastic en tape

Zilver? Ik zou dan eerder chroom of nikkel kiezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
zit eraan te denken zilvere kapjes te kopen voor over m'n humbuckers op m'n LTD

Chroomquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zilver? Ik zou dan eerder chroom of nikkel kiezen.

Ja dat bedoel ik zilverkleurig ipv goudkleurigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zilver? Ik zou dan eerder chroom of nikkel kiezen.

quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:00 schreef Griebus het volgende:
De pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()

Je hoeft niet bang te zijn voor een tegenbod dat was bij de vorige partij op die strat's ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef mr-green het volgende:
Ik ga denk ik ook voor zo'n LC http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=903463&CategoryId=14
Wat is een goed eindbod hierop?

Die gitaar voor 82,82 zou erg mooi zijn. Al speelt hij niet fijn of minder dan mijn huidige gebruik ik het als decoratiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn voor een tegenbod dat was bij de vorige partij op die strat's ook niet.

Ik koop daarom ook zo'n comet als decoratie, en als hij fijn speelt is het alleen maar chillquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
Die gitaar voor 82,82 zou erg mooi zijn. Al speelt hij niet fijn of minder dan mijn huidige gebruik ik het als decoratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |