Dat moet dan zeker dmv die kleine inbusdingen waar de snaren overheen liggen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:05 schreef The_Dean het volgende:
Zelf het zadeltje even omhoog draaien joh, kan niks kapot gaan.
Ja echt bizar, zou bijna nog gaan bieden op die Spitfires maar dat moet ik maar niet doen. Heb al 2 gitaren in anderhalve maand gekocht dus maar even rustig aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:06 schreef The_Dean het volgende:
En zo nieuw, voor zo weinig. Gewoon minder dan wat je normaal tweedehands zou geven
Ik heb de neiging om op zo'n bruine comet van 80 euro te biedenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:13 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat moet dan zeker dmv die kleine inbusdingen waar de snaren overheen liggen?![]()
Heb denk ik wel zo'n setje liggen ergens.
[..]
Ja echt bizar, zou bijna nog gaan bieden op die Spitfires maar dat moet ik maar niet doen. Heb al 2 gitaren in anderhalve maand gekocht dus maar even rustig aan.
Ja, die jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:13 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat moet dan zeker dmv die kleine inbusdingen waar de snaren overheen liggen?![]()
Heb denk ik wel zo'n setje liggen ergens.
[..]
Ja echt bizar, zou bijna nog gaan bieden op die Spitfires maar dat moet ik maar niet doen. Heb al 2 gitaren in anderhalve maand gekocht dus maar even rustig aan.
Recht uit de doos met beschermende plastic enz er nog omquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die ja
En ik ga denk ik ook een schot wagen op een Tele. Als ik ze zo zie, en zag hoe nieuw ze waren, dan is het zijn geld wel waard.
Ja, die twee die ik voor hun gehaald heb ook. Ze hebben eentje uitgepakt, foto gemaakt en die ene foto gebruiken ze voor elke gitaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Recht uit de doos met beschermende plastic enz er nog om
Bij mij zat zelfs het papier om de snaren te beschermen er nog op
Is ook wel logisch aangezien ze allemaal echt precies hetzelfde zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die twee die ik voor hun gehaald heb ook. Ze hebben eentje uitgepakt, foto gemaakt en die ene foto gebruiken ze voor elke gitaar
Ik ook hoor. Vriendin schrok al van de rekening van de versterkers allemaal. Hoop dat ik snel het overtollige kan verkopen, anders word het wel erg krapquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef Aresdreams het volgende:
Misschien een comet en een spitfire proberen te bemachtigen, maar zie wel, eerst eens het nodige overleggen daarvoor.
Joah, daarom.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is ook wel logisch aangezien ze allemaal echt precies hetzelfde zijn
Ik heb ook nogquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Vriendin schrok al van de rekening van de versterkers allemaal. Hoop dat ik snel het overtollige kan verkopen, anders word het wel erg krap
De digidelay geven ze helaas geen serienummer of productnummer maar van wat ik zo kan vinden is die in de winkel 89 euro en de power driver iets van 50 dollar ofso maar die wordt niet meer verkochtquote:
Yep in dat kleine frutzakje in de doosquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef Griebus het volgende:
Inbussleuteltje om de zadeltjes te verstellen en nog een inbussleutel voor de trussrod.. ze zitten er gewoon bij
Ja natuurlijk, zijn nieuwe gitarenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef Griebus het volgende:
Inbussleuteltje om de zadeltjes te verstellen en nog een inbussleutel voor de trussrod.. ze zitten er gewoon bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mot alleen wel een zwarte slagplaat op tho
alleen die slagplaat shape verkopen ze bij vox humana niet dus moet bij warmoth besteld worden
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Hoezo die bij warmoth ziet er uit als een exacte kopie van deze zelfde model Thinline.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:56 schreef Griebus het volgende:
Over slagplaat gesproken, mocht er hier iemand met een comet met zwarte slagplaat denken, hey ik zou wel een witte willen... PM me even
Er zijn namelijk geen pickguards voor LC te koop die precies passen zonder extra gaatjes te boren etc.
Een zwarte slagplaat zal op mijn sunburst veel beter staan imo
Ik heb een gewone tele, geen thinline en wil graag een zwarte plaatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoezo die bij warmoth ziet er uit als een exacte kopie van deze zelfde model Thinline.
NvmIk bestel wel gewoon een plaat van dat materiaal en maak een duplicaat van de LC versie.
En dan kan je die witte overnemen.
Als ik er een koop mag je die witte slagplaat wel overnemen, kom ik hem ook nog wel langsbrengen.
Het is alleen wel een Pearl slagplaat, ipv plain white.
Je kunt even op Warmoth kijken om bv een blanko plaat te bestellen van 10" x 12" en dan even de vorm overtrekken en uitzagen / schuren, schroefgaten boren ed.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:06 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik heb een gewone tele, geen thinline en wil graag een zwarte plaat
Heel erg mooi. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:00 schreef Griebus het volgende:
De pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Merk alleen wat fretbuzz op de E snaar, moet ik even laten afstellen
Daar heb ik niet zo'n zin in, vandaar dat ik graag zou willen ruilenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je kunt even op Warmoth kijken om bv een blanko plaat te bestellen van 10" x 12" en dan even de vorm overtrekken en uitzagen / schuren, schroefgaten boren ed.
Dankjewelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Heel erg mooi. Gefeliciteerd.
Ziet er een stuk beter uit zo zonder al dat plastic en tapequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:00 schreef Griebus het volgende:
De pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Merk alleen wat fretbuzz op de E snaar, moet ik even laten afstellen
Haha zeker weten, speelt ook een stuk lekkerderquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ziet er een stuk beter uit zo zonder al dat plastic en tape
Zilver? Ik zou dan eerder chroom of nikkel kiezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
zit eraan te denken zilvere kapjes te kopen voor over m'n humbuckers op m'n LTD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |