tuinslang der op, of de hond roepen, etcquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij een ander afvegen is heel simpel, gewoon ff laten bukken
nog 1 vraag, smots je dan niet met je polsen tegen je flamoes?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja werkt goed hoor en heus wel hygienischen nu ga ik echt slapen truste
Maar dat is toch logisch? Anders zijn je armen te kortquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
nee, een tampon mag wel voorlangs. Mits in het juiste gat
buiten limburg komen plateau-toiletten nog maar weinig voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Joysa het volgende:
Als je dan blijft zitten als je afveegt heb je toch kei grote kans dat je je handen door je eigen stront haalt ?
neejoh, die buig je gewoon iets mee in een hoekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog 1 vraag, smots je dan niet met je polsen tegen je flamoes?
het ging me er om dat je sommige dingen best kan weten ook al heb je het een ander nooit zo zien doen, comes naturally ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch? Anders zijn je armen te kort
Hier nog wel hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
buiten limburg komen plateau-toiletten nog maar weinig voor
Ohwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
buiten limburg komen plateau-toiletten nog maar weinig voor
dan ben jij vast veel langer en magerder dan ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
neejoh, die buig je gewoon iets mee in een hoekkomt er niet tegenaan hoor...
Neen, 1983. Het huis is niet ouder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie sanitair stamt dan ook uit 1975
ik had vannacht gedroomd dat mijn vriend een tormentor was die tijdens de sex vrouwen wilde verwonden, dus ja, ik snap dat wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En dan niet uit vrije wil ofzo, maar meer uit absurde fascinatie
Lolwhut?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had vannacht gedroomd dat mijn vriend een tormentor was die tijdens de sex vrouwen wilde verwonden, dus ja, ik snap dat wel.
srsly, en er is geen bekeuring afgegeven toen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, 1983. Het huis is niet ouder.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had vannacht gedroomd dat mijn vriend een tormentor was die tijdens de sex vrouwen wilde verwonden, dus ja, ik snap dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |