tuinslang der op, of de hond roepen, etcquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij een ander afvegen is heel simpel, gewoon ff laten bukken
nog 1 vraag, smots je dan niet met je polsen tegen je flamoes?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja werkt goed hoor en heus wel hygienischen nu ga ik echt slapen truste
Maar dat is toch logisch? Anders zijn je armen te kortquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
nee, een tampon mag wel voorlangs. Mits in het juiste gat
buiten limburg komen plateau-toiletten nog maar weinig voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Joysa het volgende:
Als je dan blijft zitten als je afveegt heb je toch kei grote kans dat je je handen door je eigen stront haalt ?
neejoh, die buig je gewoon iets mee in een hoekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog 1 vraag, smots je dan niet met je polsen tegen je flamoes?
het ging me er om dat je sommige dingen best kan weten ook al heb je het een ander nooit zo zien doen, comes naturally ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch? Anders zijn je armen te kort
Hier nog wel hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
buiten limburg komen plateau-toiletten nog maar weinig voor
Ohwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
buiten limburg komen plateau-toiletten nog maar weinig voor
dan ben jij vast veel langer en magerder dan ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
neejoh, die buig je gewoon iets mee in een hoekkomt er niet tegenaan hoor...
Neen, 1983. Het huis is niet ouder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie sanitair stamt dan ook uit 1975
ik had vannacht gedroomd dat mijn vriend een tormentor was die tijdens de sex vrouwen wilde verwonden, dus ja, ik snap dat wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En dan niet uit vrije wil ofzo, maar meer uit absurde fascinatie
Lolwhut?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had vannacht gedroomd dat mijn vriend een tormentor was die tijdens de sex vrouwen wilde verwonden, dus ja, ik snap dat wel.
srsly, en er is geen bekeuring afgegeven toen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, 1983. Het huis is niet ouder.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had vannacht gedroomd dat mijn vriend een tormentor was die tijdens de sex vrouwen wilde verwonden, dus ja, ik snap dat wel.
Ja zeg, het huis is zo oud, ik nog niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
srsly, en er is geen bekeuring afgegeven toen?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja zeg, het huis is zo oud, ik nog niet.
Ah kijk, daar kwam de aap uit de mouwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:29 schreef Incantrix het volgende:
Princess-a, dat eh, meisje uit die filmpjes van jullie heeft het over haar Paul en Frank lip smacker (oid)
Ook over haar porrrrrtemonnee trouwens
En ik ben te gaar voor het poepgat-afveegverhaal
Dat kan nooit de bedoeling zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
godverdomme toch een lek. Het water komt uit de lamp boven ons bed
nee, dat lijkt me ook niet. Maar er is ook in korte tijd zo bizar veel water uit de lucht gekomen vandaagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan nooit de bedoeling zijn.
Nooohhquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
godverdomme toch een lek. Het water komt uit de lamp boven ons bed
Oh, dat is leuk! Kun je tenminste lekker vaak trouwenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ah kijk, daar kwam de aap uit de mouw![]()
Wat dromen jullie naar! Hier geen dromen, alleen zo nu en dan dat ik ga trouwen
dit!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb werkelijk nog nooit mijn aarsch via de voorkant afgeveegd en dat wens ik graag zo te houden
quote:
zittende veger en vouwen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
Whaooo poepverhalen *net teruggelezen*
Ok.. Discussies die we met vrienden hadden:
- Ben je een zittende of staande (zwevende) veger
- Ben je een propper of een vouwer
Questions of life
- Zwevendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
Whaooo poepverhalen *net teruggelezen*
Ok.. Discussies die we met vrienden hadden:
- Ben je een zittende of staande (zwevende) veger
- Ben je een propper of een vouwer
Questions of life
ook via de voorkant dus?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, ik ben weer enigszins aanspreekbaar, loop al sinds maandagnacht alleen maar te kotsen en ben aan de diarree, joy!
Straks maar weer water proberen te drinken, hield ik gister ook nog niet binnen.
Ik veeg overigens ook de Zoerzazkes manier af, whehehe! Zittend, that is.
En vouwen natuurlijk, zo'n bonk wcpapier over je edele delen raggen is niet al te fijn natuurlijk.
Yepquote:
Dank je!quote:
ik blijf het gek vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep
Eerst de plas wegvegen en dan mijn achteruiteinde goed schrobben.
Het lukt me ook echt niet dat te doen via de achterkant, haha, weleens geprobeerd na de voor-achterlangs discussie. Maar goed, is echt even schoon hoor, er hangt geen tarrel aan mijn clit ofzo
ja tuurlijk, maar dat ding zit ook aan de voorkantquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Als jullie een nummertje 1 doen (alleen plassen) doen jullie dan wel via de voorkant???
Ben ik dan wel weer benieuwd naar
Exactlyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar dat ding zit ook aan de voorkant
yepquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Als jullie een nummertje 1 doen (alleen plassen) doen jullie dan wel via de voorkant???
Ben ik dan wel weer benieuwd naar
jamaar hoezo denken jullie allemaal dat je op 1 bil moet balanceren?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb het net geprobeerd maar ik kom er amper bij. Dat krijg ik nooit goed schoon via die manier en ik moet onwijs moeilijk doen om op 1 bil te blijven zitten. Via de de voorkant heb ik echt zeeën van ruimte en hoef ik alleen maar op 1 knie te leunen met mijn linker arm om alles te poetsen.
Helaasch, ik ben niet overgehaald
Als ik met mijn dikke billen op de bril zit is die toch echt hermetisch afgesloten, wil ik erbij komen moet ik toch iets optillen denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar hoezo denken jullie allemaal dat je op 1 bil moet balanceren?
dan ga je dus wat naar voren hangen....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ik met mijn dikke billen op de bril zit is die toch echt hermetisch afgesloten, wil ik erbij komen moet ik toch iets optillen denk ik.
Maak jij anders even een tutorial, filmpje op YouTube ofzo want ik snap er (letterlijk) geen kont van
Vanmiddag of vanavond zal ik je repaintenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het maar ff gepaint
[ afbeelding ]
Zo dus. Nu verwacht ik ook een retourpaint!
paint klopt niet jouw memmen zijn veel groter ...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het maar ff gepaint
[ afbeelding ]
Zo dus. Nu verwacht ik ook een retourpaint!
ik ga het verdomme wel filmen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vanmiddag of vanavond zal ik je repainten
Maaruh ik zie al wat het probleem is, mijn armene zijn blijkbaar een stuk korter, want daar kom ik no way bij
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
paint klopt niet jouw memmen zijn veel groter ...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga het verdomme wel filmen!
Dus jij kan niet aan je eigen kont....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vanmiddag of vanavond zal ik je repainten
Maaruh ik zie al wat het probleem is, mijn armene zijn blijkbaar een stuk korter, want daar kom ik no way bij
quote:
quote:
kun je het filmen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet plassen, ik zal proberen mijn flamoes achterlangs af te vegen. Ik zal zo verslag uitbrengen
Jij tutjequote:
faalquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:22 schreef Diconnected het volgende:
Der staat hier al de hele ochtend een trauma heli op het plein, blijkt dus dat die heli het doelpaaltje heeft geraakt en nu mag ie niet meer vliegenmoeten reparateurs komen uit Duitsland komen, lolwhut
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
NEEE
ik heb meerkat manor gemist
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
stokstaartjes zijn de bazen van de jungle (ookal leven ze in de woestijn
)
FAKER DIE WAS LEEG!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:44 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga eens een boterham met pindakaas etenDezelfde pindakaas als die van de revieuw
Ha heb ik je toch op creatieve ideeën gebrachtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:49 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga straks eens een mooie tutorial maken n.a.v. deze:
Jazekerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ha heb ik je toch op creatieve ideeën gebracht
Whihihihiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ben ik ff de SC aan het nalezen en ja, ik was nog maar bij de revieuws van Lindy tot ik aan de tampon revieuw kwam....de foto's bovenaan de pagina zag...die pagina heb ik maar ff geskipped, ben op mijn werk
*verder lezen gaat....
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaaf, gisteravond om half negen een bestelling gedaan en ze mailden om even voor twaalven (gisteravond!) dat 'ie op versturen ging. Alice & Jo
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel fuuu, het geluid is bijna niet te horen.
Maar hij is toch aan het uploaden. Inclusief baggerkwaliteit video.
Moment, ik had 'm even naar m'n desktop gestuurd, dat kleine ding voor m'n neus werd irritant.quote:
Ik zit altijd gezellig met mijn miniquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moment, ik had 'm even naar m'n desktop gestuurd, dat kleine ding voor m'n neus werd irritant.
Ja maar het was nu belachelijk. Moment, dan maak ik foto.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit altijd gezellig met mijn mini
Nou ja zeg!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:34 schreef Diconnected het volgende:
Whut m'n zwarte shatter van OPI is helemaal uitgedroogd
wtf?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:34 schreef Diconnected het volgende:
Whut m'n zwarte shatter van OPI is helemaal uitgedroogd
Ja, oke... vooruit!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
En hierom vond ik m'n kleine beest wat nutteloos.
[ afbeelding ]
Hoe laat? Heb om 2 uur een afspraak namelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:47 schreef Lindytje het volgende:
Psst, IJs, Dico komt morgenmiddag hier heen: care to join?
Oh, rond 2 uurquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe laat? Heb om 2 uur een afspraak namelijk.
zwarte P2 crackle werkt nog het beste van allemaal, ook stukken beter dan die van opi!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:41 schreef Diconnected het volgende:
En m'n Sally Hansen crackle is crap
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh lol, geluid klopt niet.
Naja, I didz teh videoz.
Ja iddquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:53 schreef Lindytje het volgende:
Bwhahahhahahahahaha!!!!
'oh, wacht even'
*en weg*
Doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:55 schreef Diconnected het volgende:
Hahaha geniaal
Ik heb zin in rood ofzo. Donkerrood
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:55 schreef Diconnected het volgende:
Hahaha geniaal
Ik heb zin in rood ofzo. Donkerrood
Ik heb verf van de kapperswinkel, van Lakméquote:
Ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
BWHEHEHEHE ALL REDHEAD WANNABEEEEEEES
YEAHquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:00 schreef Diconnected het volgende:
Ja want dan kleur ik zo leuk bij je zaterdag
Geslaagde imitaties.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt haar slaapverwekkende praatje wel briljant gekopieerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja die heb ik net mogen aanhoren jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
monsieur cannibale, tutududu, je ne veux pas mourir, tu tu du du
Pahahaha die mascara.... "oh shit.. oh shit... Geen probleem: Wat foundationquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
viel nog vies tegen, jezelf in spiegelbeeld volsmotzen
OMFG!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Toch blijf ik erbij dat we allemaal nog super veel van Anita Bjoetie Goeroe kunnen leren!
Ja maar zij is ook legendarischquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Toch blijf ik erbij dat we allemaal nog super veel van Anita Bjoetie Goeroe kunnen leren!
da's echt he!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:19 schreef Lindytje het volgende:
Bwhahahahahahahhaha!!!! SQ!!!!![]()
![]()
'Dat is ook het leuke van Gosh, dan denk je dat het het ene kleurtje is, en dan doe je je kwastje er in, en dan is het ineens een heel ander kleurtje!'
Whehehe, die big smile ook echtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Dank voor je tuut SQ! Ik ga het uitproberen, eerlijk waar, maar het is zo'n automatisme om dat voorlangs te doen
Maar anatomisch gezien zit het helemaal niet zo ver uit elkaar hoor, dus zķ veel verder hoef je echt niet te vegen dan als je afveegt na een plasje. het is niet zo dat je je stuitje aan hoeft te kunnen raken via de voorkant...
Naja, speciaal voor SQ:
[ afbeelding ]
En een tuut gaat niet lukken hoor, dat is veel te onhandig filmen omdat het vegen in de wc plaatsvindt ipv erboven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef Lindytje het volgende:
SQ, check mijn kop na het kijken van jouw filmpje:
Ik moest heel hard huil-lachen met heul veul tranen
MwheheehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Dat is verdammt een mooie paintquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Dank voor je tuut SQ! Ik ga het uitproberen, eerlijk waar, maar het is zo'n automatisme om dat voorlangs te doen
Maar anatomisch gezien zit het helemaal niet zo ver uit elkaar hoor, dus zķ veel verder hoef je echt niet te vegen dan als je afveegt na een plasje. het is niet zo dat je je stuitje aan hoeft te kunnen raken via de voorkant...
Naja, speciaal voor SQ:
[ afbeelding ]
En een tuut gaat niet lukken hoor, dat is veel te onhandig filmen omdat het vegen in de wc plaatsvindt ipv erboven
Hippe paint.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Naja, speciaal voor SQ:
[ afbeelding ]
als ik goed heb gebout dan moet ik de hele area rondom mijn kringspier kunnen raken, niet enkel lichtjes aantippen met de vingertoppenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Naja, speciaal voor SQ:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef Lindytje het volgende:
SQ, check mijn kop na het kijken van jouw filmpje:
Ik moest heel hard huil-lachen met heul veul tranen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
zo'n filmpje als de mijne kan iedereen maken denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:45 schreef zoeperzazke het volgende:
Bjoetie goeroe Anita, vooral het filmpje van haar over een leuk glimneusjeHoe je een glimneusje maakt en dat mannen dat zo sexy vinden
Ik make-up heul niet zoveel dat ik er filmpjes bij kan maken(en ik heb geen make-up remover dus dat is zo lastig met afhalen)
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
die van beautygloss staat al onder jou
Voeten op de hond?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:13 schreef Lindytje het volgende:
Professionele setup:
[ afbeelding ]
Bovenop die stapel dvd's stond mijn camera
dikkie lijkt wel doodquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:13 schreef Lindytje het volgende:
Professionele setup:
[ afbeelding ]
Bovenop die stapel dvd's stond mijn camera
ben even aan het eten maar ik doe het zo wel even okayquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mag ik hier een nagellakgerelateerde vraag stellen?
Zou iemand voor mij de breedte op het breedst van een potje china glaze en opi willen opmeten?
Mn moeder gaat namelijk een rek voor me knutselen en deze 2 merken heb ik nog niet maar wil ik wel aangezien ik nu een beetje verslaafd ben geraakt, dus het zou handig zijn als die er ook gewoon inpassen en ze lijken breed.
Beetje rare vraag wel
zo ongeveer wel ja, er zijn nog wel potjes die breder zijn dan CG dus ik zou wat ruimte nemenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Met 3 cm ruimte moet je een heel eind komen gok ik.
Nfu-oh iddquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo ongeveer wel ja, er zijn nog wel potjes die breder zijn dan CG dus ik zou wat ruimte nemen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
LINDY, de fuuuuck![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die negerinnenfoundation ook![]()
![]()
Ja hoor!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Net of je een 3-jarig kind chocoladevla hebt laten eten zonder lepel, zo uit het kommetje slurpen
Kun je niet ook een mooie shaping-tutorial maken?
Ik heb nog niet gekeken, maar krijg meteen mental images van Croky nagelsquote:
je bent een topwijffie!quote:
Doritos, whehehe, held!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, maar krijg meteen mental images van Croky nagels
The fuck!!! Verrekten mongol!!quote:
tepelsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:28 schreef Sharana_LV het volgende:
errr mijn kat heeft bultjes op zijn buik
Tepels?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:28 schreef Sharana_LV het volgende:
errr mijn kat heeft bultjes op zijn buik
geprobeerd met telefoon maar wat onscherpquote:
ja of stress? of dus net dat als hij acne heeft dat hij ook pukkeltjs daar heeft?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt geen idee sharana....
misschien verlaagde weerstand? Overgevoelig voor iets?
En vlooien(allergie)?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja of stress? of dus net dat als hij acne heeft dat hij ook pukkeltjs daar heeft?
hij heeft geen koorts of iets ... ik merkte het omdat ik op zijn buik aan het kriebelen was
het is ook niet dat er een teek gezeten heeft daar ofzo, die plekjes zien er anders uit
Nee, niet per se. Ik heb er eentje met vlooienallergie en die heeft het alleen bij een plekje op zijn rug/staart.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja misschien .. zou hij dan niet veel meer bultjes hebben?
oh okayquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, niet per se. Ik heb er eentje met vlooienallergie en die heeft het alleen bij een plekje op zijn rug/staart.
Je rug en heel de badkamer niet? Dat verf ik altijd gratis erbijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:00 schreef Diconnected het volgende:
Zo verf zit er in, armen en voorhoofd zitten ook onder
Oh my m'n lachspierenquote:
quote:
Ja!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
zullen we een eigen beautykanaal beginnen Lin?
Mag ik dan gast redactrice worden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
zullen we een eigen beautykanaal beginnen Lin?
Ik doe alvast abonnerenquote:
Ja hoor!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
mogen ze in het make up tips topic, lin?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef Lindytje het volgende:
SQ: Ik zeg een Skjoelin kanaal, voor al je beautytips
Ik wil ze best opnieuw uploaden naar een nieuw kanaal van ons samen
Precies toen ik dit las, zei zij het in het filmpje! Wat een wijf! Maar ze is niet meer in de 20quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
vooral dat 2e filmpje
"mijn partner is weggelopen die kon de druk niet meer aan kun je nagaan wat mijn bjoetie emperium toch met zich mee brengt"
Doen! Ben benieuwd hoeveel mensen gaan denken dat jullie een beetje simpel zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef Lindytje het volgende:
SQ: Ik zeg een Skjoelin kanaal, voor al je beautytips
Ik wil ze best opnieuw uploaden naar een nieuw kanaal van ons samen
Ik kende het niet, dus heb me even ingelezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Precies toen ik dit las, zei zij het in het filmpje! Wat een wijf! Maar ze is niet meer in de 20
als ze dat denken zijn ze opzekers zelf ook een beetje simpelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Doen! Ben benieuwd hoeveel mensen gaan denken dat jullie een beetje simpel zijn
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
Whahahaha LIN!! Oogschaduw blenden...ik voelde 'm al aankomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |