idd... zie helemaal geen schade.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef Ikbenserieus het volgende:
Niks aan de hand toch? Gewoon doorlopen, geen schadeberichten.
Tjah, misschien is het wél nieuwswaardig. (of ben je niet sarcastischquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
idd... zie helemaal geen schade.
Dus snap het nieuwsbericht niet.
Zijn zo vaak aardbevingen... als je alles meld kan je een aparte nieuwszender maken
quote:Het is nu echt begonnen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Tjah, misschien is het wél nieuwswaardig. (of ben je niet sarcastisch)
Maar ik snap de koppeling tussen dit en Bankfurts 2012 niet echt.
[..]
Misschien doelt hij op op dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef DeRakker. het volgende:
Ik snap überhaupt de topic niet![]()
Iedereen weet dat er in de VS en Japan aardbevingen komen... hoef je geen voorspeller voor te zijn
Bankfurt, misschien handig als je wat meer uitleg zal geven.quote:
Dat heb ik al 3 maanden lang gedaan, zie de vorige topics.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bankfurt, misschien handig als je wat meer uitleg zal geven.
Soms is een nieuwe opsomming niet verkeerd als mensen er weer om beginnen te vragenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat heb ik al 3 maanden lang gedaan, zie de vorige topics.
uiteindelijk heb je het wel goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
De wereld verging laatst toch ook al?
14 oktober 2010 kwamen de aliens toch ook al?
En deze week komt er een tsunami in Nederland.
Ze blijven maar door verzinnen die paragnosten en de rest van't spul.
Ik denk, nee, ik weet zeker dat ik morgen wakker zal worden!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
uiteindelijk heb je het wel goed![]()
De foute voorspellingen hoor je niemand over... de goede wel, altijd winst.
Ik denk dat volgende week de aarde vergaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, en die hebben ze zo'n beetje ieder jaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef Bankfurt het volgende:
Orkaan Irene: Serieuze bedreiging voor oostkust V.S.
het zou een wonder zijn als er in een heel jaar geen orkaan is in het orkaanseizoenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, en die hebben ze zo'n beetje ieder jaar.
Faalhaas.
Beste tour van Muse ever.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:22 schreef Bankfurt het volgende:
Eerst werd e.e.a. voorbewerkt met HAARP:
http://www.cbc.ca/news/ca(...)haking-rumbling.html
http://www.dailymail.co.u(...)lood-swamps-car.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |