-2% maar, valt mee... Zeker als je het vergelijkt met INGquote:
Je was gewoon te laat.quote:
Voor 6 eurootjes ben ik toch altijd spekkoper van dit prachtaandeel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
-2% maar, valt mee... Zeker als je het vergelijkt met ING
Ninja edit
Nee hoor, ik zag het langskomenquote:
Maar je postte het niet.quote:
Ik postte het toen het op 269.99 stond, of 269.90, veel negens iig.quote:Jij was te laat
Mij nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:27 schreef Blandigan het volgende:
Ik moet zeggen dat helemaal geen actie me toch verbaasd....
You read it here firstquote:Ben is echt impotent.
buy on news. we gaan nu rallyen tot sep 20.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:41 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Iemand een verklaring voor de tussentijdse opleving?
Meer vraag dan aanbod?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:41 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Opmerkelijk. Waarschijnlijk was geen QE al ingecalculeerd en nemen de shorters nu winst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:41 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Ik vond het ook opmerkelijk, leek mij juist dat toen de AEX onder de 270 zakte er wel weer eens wat stop-losses gehit konden worden. Schijnbaar dus niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Opmerkelijk. Waarschijnlijk was geen QE al ingecalculeerd en nemen de shorters nu winst.
cnbc...walllstreet....did i mention cnbcquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:51 schreef SeLang het volgende:
Was er eigenlijk iemand die wel QE verwachtte?
Ik denk dat veel partijen met cash aan de zijlijn stonden in afwachting van. Nu er verder niets te melden valt komt de drang om te handelen boven drijven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:06 schreef LXIV het volgende:
Kijk nu naar het nieuws waarop de koers hersteld:
1) Finland blijft bij eis onderpand
2) Econ groei VS lager dan verwacht
3) Geen QE-3
Blijkbaar wil de markt omhoog en vindt zij het wel mooi genoeg zo. Ik weet het anders niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |