quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
Ha ha, Herman gaat kanslozen tot kokkie opleiden vanaf volgende week dinsdag
hahahahahahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
Oh, volgende week nieuwe Herman serie: hermans restaurantschool voor de kansloze lui
oh, dank je, ben nog effe druk op mun boerderie, ik heb weer tig buren erbij gekregen, wordt gebombardeerd met dingen die ik allemaal moet accepterenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb je robotje van olie voorzien en je helper wat te eten gegeven
groot gelijk kokje, slaap lekker, trustequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
ik ga kijken of mijn bed er nog staat, truste
Vast wel, Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
ik ga kijken of mijn bed er nog staat, truste
komt goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vast wel, Slaap lekker![]()
en succes morgen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef Ceetje.. het volgende:
muisje, ik ga ook plat. Oogjes vallen beetje dicht, ook weer effe wennen aan het vroeg opstaan
zie je morgen weer
truste![]()
![]()
![]()
Sorry Kaartje, nee ik nog niet hoor, maar ben even een pm aan het beantwoordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
allemaal al naar bed?? dan ga ik nog maar ff rondneuzen.
Even m'n koffers pakkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:26 schreef spuitje het volgende:
Kom hier maar, lekker zonnetje en lekker temperatuurtje.
Ja idd, om ziek van te wordenquote:
Ga ik even de logeerkamer in orde maken. Moet ik nog rekening houden met een dieet of eet je wat de pot schaft?quote:
Ach regenjasje aan, papapluutje op en gewoon gaan!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd, om ziek van te worden
Gelukkig zijn we gisteren toen N thuiskwam van z'n werk nog even een eindje gaan fietsen
Maar we waren net thuis en het kwam weer met bakken uit de lucht.
Op een dag als vandaag zal t wel weer niks worden met fietsen of wandelen...
Als ik buienradar zo zie, komt er in elk geval voor jullie nog wel wat regen aan. Hier is het droog en windstil, en al ietsje minder donker dan daarstraks. Koud is het ook niet, ik heb alles open staan. Maar het is zo ongezellig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd, om ziek van te worden
Gelukkig zijn we gisteren toen N thuiskwam van z'n werk nog even een eindje gaan fietsen
Maar we waren net thuis en het kwam weer met bakken uit de lucht.
Op een dag als vandaag zal t wel weer niks worden met fietsen of wandelen...
Nou toch maar niet, want ik heb een ongelukje met de koelkast gehad en moet hozen en dweilenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:39 schreef spuitje het volgende:
Ga ik even de logeerkamer in orde maken. Moet ik nog rekening houden met een dieet of eet je wat de pot schaft?
Ai, per ongeluk uitgezet of is het ding stuk?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou toch maar niet, want ik heb een ongelukje met de koelkast gehad en moet hozen en dweilen
Het is een dure zelfontdooiende Bosch, maar op de een of andere manier zat er toch een lading ijs in het vriesvak. Dus kon het deurtje niet meer dicht. Dus heb ik hem maar handmatig ontdooid. Met als gevolg dat er overal water ligt, niet in de laatste plaats van het ijsblokjeszakje dat is geknapt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ai, per ongeluk uitgezet of is het ding stuk?
LOL, hij heeft niet eens een regenjasjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach regenjasje aan, papapluutje op en gewoon gaan!
Ja wat gaat dat hard hè met die kleintjes. Als je iets goeds of leuks ziet, moet je het meteen ook in een paar maten vooruit kopenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:57 schreef Leandra het volgende:
Nee, maar omdat het zo'n kaal menneke is, en hij ook nog eens vrij blond gaat worden ben ik dus wel voorzichtig als de zon wel een keer schijnt, z'n hoofd insmeren met zonnecreme is weer net geen optie, met dat kleine beetje haar wat er wel zit.
En vorige week bij het strand kwam ik er pas achter dat z'n zonnehoedje in maat 48 te klein was, en ik had nota bene 2 verschillende maten gekocht aan het begin van het seizoen, maar deze heeft hij dus nooit kunnen dragen.
Inmiddels al wel een nieuwe gescoord, want voor je het weet hebben we een stralend september.
wat een lekker mennekequote:
gij ok unne goeienoavond.. ships, ben tobsjef weer vergetenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:41 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf, had me hier nog niet gemeld, geen tijd, kwam op den valreep binnen voor topsjef
??quote:
ohoh Cherso zoekt een nieuw persoon om met hen aan het programma mee te doen, ze noemen het de X-chersoquote:
ik zal me wel opgeven. Klets ik ze allemaal tegen d'r oren, als ik ordinaire taal of -gedrag ziequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ohoh Cherso zoekt een nieuw persoon om met hen aan het programma mee te doen, ze noemen het de X-cherso
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zal me wel opgeven. Klets ik ze allemaal tegen d'r oren, als ik ordinaire taal of -gedrag zie![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:56 schreef MaryMouse het volgende:
Goedenavond.... Moet het kalf aan het spit niet in de OP?
ik weet niet waar het over gaatquote:
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik weet niet waar het over gaat, maar ik denk dan, als jij denkt/vindt dat iets in de OP moet/kan. gewoon doen
leuk om te zien denk ik, heb alleen niet zoveel verstand van honden, zal zo wel eens effe googelen hoe zo'n hond eruit zietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
wij zijn vandaag naar de castlefair in Vorden geweest. Waarondermeer demonstraties werden gegeven waar Bordercollies schapen drijven. Wat zijn dat toch geweldige honden..Schitterend om te zien!!
I) Wat is dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
wij zijn vandaag naar de castlefair in Vorden geweest. Waarondermeer demonstraties werden gegeven waar Bordercollies schapen drijven. Wat zijn dat toch geweldige honden..Schitterend om te zien!!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
Zo'n demonstratie is natuurijk voor de show.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
I) Wat is dat?
II) Alleen voor show of zijn die nog werkzaam als herdershond.
Het evenement heet zo. Het is een "beurs/braderie" met als thema platteland. Dan niet zozeer de boeren, maar meer het gegoede platteland. De lokatie is dan ook in en om een kasteel. Vandaar de naamquote:
Ze missen daar overal een spatie. Ik ben een spatienazi!quote:
ik heb ze altijd al geweldig gevonden. Die hele houding vind ik prachtig. Maar juist omdat je er heel veel mee moet doen buiten de deur, heb ik er nooit een aangeschaft. Wij laten onze hond wel netjes uit. Gaan ook best wandelingen maken, maar dan wanneer wij dat willen en met die honden moet je dagelijks lange wandelingen makenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:14 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb effe gegoegeld, nou weet ik idd wat voor honden het zijn, zijn idd mooie beesten
Daar gingen we eigenlijk voor. Mijn man is helemaal gek van roofvogels. Hij heeft zo'n grote uil geaaid. Ik niet, hij keek mij niet zo vriendelijk aan, vond ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze missen daar overal een spatie. Ik ben een spatienazi!
Een valkenier is wel leuk. Daar nog wezen kijken?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:21 schreef kaatje50 het volgende:
Heb trouwens heel mooie laarzen gescoord daar. Rubber regenlaarzen met zo'n stoffen bovenkant. Voor maar 10 euro. Ze hadden ook Burberrylaarzen voor 10 euro, maar ik vond deze mooier.. Hoop dat het morgen regent, kan ik ze aan
![]()
Uilen vind ik niets. Maar het jagen met een getrainde valk wel. Dat een mooie traditie!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daar gingen we eigenlijk voor. Mijn man is helemaal gek van roofvogels. Hij heeft zo'n grote uil geaaid. Ik niet, hij keek mij niet zo vriendelijk aan, vond ik
Burberry voor maar 10 euro? Waar waren die van de vrachtwagen gevallen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:21 schreef kaatje50 het volgende:
Heb trouwens heel mooie laarzen gescoord daar. Rubber regenlaarzen met zo'n stoffen bovenkant. Voor maar 10 euro. Ze hadden ook Burberrylaarzen voor 10 euro, maar ik vond deze mooier.. Hoop dat het morgen regent, kan ik ze aan
![]()
Doe ik m'n nette herfstjasje aan en die laarzen. Kijk nog wel welk sjaaltje ik om doe, heb er zat.quote:
Hij heeft Amerikaanse woestijdbuizerds laten vliegen en een valk. Die valk had er niet zoveel zin in en vloog weg. Die heeft hij moeten zoeken. Ze hebben een zendertje, want dat schijnt dus vaker te gebeuren en is hij dagen bezig zo'n vogel terug te krijgenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uilen vind ik niets. Maar het jagen met een getrainde valk wel. Dat een mooie traditie!
was echt. Ik snapte er ook niet van. Hoge en enkelhoge...restpartijen waren het???quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Burberry voor maar 10 euro? Waar waren die van de vrachtwagen gevallen?
Van mij mag het bij je regenen hoor, zolang kokkie het maar droog houdt.
Tja, wat doe je ertegen? Irene is wel spannend aan het worden. De aardbeving van gister was trouwens wel wat bizar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
Heb daarstraks wat topics in DE zitten lezen, maar wordt er een beetje bang van. Al die natuurrampen en voorspellingen
Dan heeft ie zijn vogels niet goed getraind!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hij heeft Amerikaanse woestijdbuizerds laten vliegen en een valk. Die valk had er niet zoveel zin in en vloog weg. Die heeft hij moeten zoeken. Ze hebben een zendertje, want dat schijnt dus vaker te gebeuren en is hij dagen bezig zo'n vogel terug te krijgen
Je doet er niets tegen, dat ik juist het beangstigendst. Ik sta daar normaal niet zoveel bij stil, maar tegenwoordig wel meer...Wat er toch allemaal kan gebeuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, wat doe je ertegen? Irene is wel spannend aan het worden. De aardbeving van gister was trouwens wel wat bizar.
Denk dat het komt omdat je door in DE mee te lezen wat bewuster bent geworden van het natuurgeweld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Je doet er niets tegen, dat ik juist het beangstigendst. Ik sta daar normaal niet zoveel bij stil, maar tegenwoordig wel meer...Wat er toch allemaal kan gebeuren.
ik weet niet wat een goede of slechte valkenier is. Hij is best bekend en gecertificeerdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan heeft ie zijn vogels niet goed getraind!
Mijn Reinaerde kwam altijd netjes terug!
Dat zeker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat het komt omdat je door in DE mee te lezen wat bewuster bent geworden van het natuurgeweld.
quote:
visje gedeeltelijk zelf, de rest de visboerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje
![]()
Vermoeiende dag geweest? Wel geslaagd? Was het kalf lekker? En heb je de vis zelf gevangen gefileerd?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
visje gedeeltelijk zelf, de rest de visboer
tonijn van 25 kgquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat ik nog steeds problemen heb met het herkennen van HELE vissen. Wat voor vis is het? een baarsachtige?
Dus toch een tonijn... gister zwom ie nogquote:
geen last vanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
Hey goeienaaf allemaal weer, ik heb mijn internet weer aan de praat gekregen![]()
![]()
upc
zo ongeveerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus toch een tonijn... gister zwom ie nog
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:55 schreef superkokje het volgende:
En Bollokus is ook ff langs geweest![]()
[ afbeelding ]
stond wel op het etiketjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een Charlois was?
quote:
heb ik altijd al gevonden, maar moet er wel mee willen en kunnen werken, en de mogelijkheden ervoor hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
Maar met dit soort foto's.... mag ik dan bekennen dat je een geweldig beroep hebt
dat je dat überhaupt probeertquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vis![]()
Vlees!![]()
Fruit![]()
Groente! Dat vind ik lastig! Een goede ratatouille kan mij wel bekoren. Laatst wel ratatouille op uit blik. Dat was niet weg te krijgen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat je dat überhaupt probeert
ik ook nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat ratatouille in blik bestond
quote:
quote:
vriezer hier ook afgeladen vol met MAGNUMZquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze waren laatst in de bonus
En gelukkig heb jij af en toe de mogelijkheden ervoor en wil en kan je ermee werkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik altijd al gevonden, maar moet er wel mee willen en kunnen werken, en de mogelijkheden ervoor hebben
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze waren laatst in de bonus
dat dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En gelukkig heb jij af en toe de mogelijkheden ervoor en wil en kan je ermee werken
Ik dacht een keer proberen kan geen kwaad!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat je dat überhaupt probeert
En daar kan je het beter bij latenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat ratatouille in blik bestond
vind almond het leekerstquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ikke alle smaken![]()
![]()
*zit lekker ijsje weg te werkun
mis ik iets, of bedoel je het blok?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
vanaf woensdag weer met blokken spelen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mis ik iets, of bedoel je het blok?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
vanaf woensdag weer met blokken spelen
* Ceetje.. likt nog eens flink aan de witte magnumquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
vind almond het leekerst
* superkokje neemt ook nog een hapje![]()
zegt hubbie zeker ook, lik eens aan mijn witte magnumquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje.. likt nog eens flink aan de witte magnum
dat klinkt wel smerig zeg
![]()
is niet goedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Ben & Jerrys Strawberry Cheese hiero
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
is niet goedeet zo'n bak in 1x leeg
heb ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Ben & Jerrys Strawberry Cheese hiero
koop nooit bakken ijs, als ik er aan begin, gaat ie leegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe er wel een hele week mee
heb ooit vanille white chocolat chunk gehad bij appie, maar die hebben ze al heel lang niet meer. En die was lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb ik ooken cookie dough
en chocolate dinges nog wat
en nog een drieliterbak slagroomijs
Ben gek op ijs
soms eet ik dagen/weken geen ijs, en dan in ene is het zomaar opquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
koop nooit bakken ijs, als ik er aan begin, gaat ie leeg
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
koop nooit bakken ijs, als ik er aan begin, gaat ie leeg
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ooit vanille white chocolat chunk gehad bij appie, maar die hebben ze al heel lang niet meer. En die was lekker
denk , ik kom even overeind van m'n bank, lees ik ditquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje.. likt nog eens flink aan de witte magnum
dat klinkt wel smerig zeg
![]()
Ja, die...... alhoewel witte chocolade eigenlijk geen chocolade is..... smaakte naar die witte oreo-koekjsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ooit vanille white chocolat chunk gehad bij appie, maar die hebben ze al heel lang niet meer. En die was lekker
niet meer. Ging graag naar zus en zwager, die hadden lekker ijs. Naam altijd een bak van een liter op de vuistquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij maakt gewoon bakken met ijs toch zelf
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
denk , ik kom even overeind van m'n bank, lees ik dit![]()
yoghurtijs is ook al zo lekkerzzzzquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet meer. Ging graag naar zus en zwager, die hadden lekker ijs. Naam altijd een bak van een liter op de vuist
als jij dat zegtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, die...... alhoewel witte chocolade eigenlijk geen chocolade is..... smaakte naar die witte oreo-koekjs
ligt aan de huidskleur toch..heb je een donkere man??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
ijs Kaatje, ijsssss, je weetz, die witte magnums.
Die andere magnum is nie wit
Oja, die hebben het zelf gemaakt, jammer dat ze dat niet meer doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet meer. Ging graag naar zus en zwager, die hadden lekker ijs. Naam altijd een bak van een liter op de vuist
standaard misschien niet, maar er zijn van die momentenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
ijs Kaatje, ijsssss, je weetz, die witte magnums.
Die andere magnum is nie wit
ik zou het niet weten, kom nooit in de stadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oja, die hebben het zelf gemaakt, jammer dat ze dat niet meer doen.
Is in de rijnstraat een nieuwe ijssalon laatst limoenijs gehaald
jij komt ook overal hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oja, die hebben het zelf gemaakt, jammer dat ze dat niet meer doen.
Is in de rijnstraat een nieuwe ijssalon laatst limoenijs gehaald
Heeft de appie ook een hele korte tijd gehadquote:
quote:
bij appie weet je tegenwoordig nooit of iets nog in het vak ligtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft de appie ook een hele korte tijd gehad
[ afbeelding ]
wat jij wil, is een RLS van twee dagenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
Kok, wat vind jij .... kalf in de OP of niet?
Mag de lapo hem er overmorgen er weer uithalenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat jij wil, is een RLS van twee dagen
goed planquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag de lapo hem er overmorgen er weer uithalen
Zolang het de officiele drivers van de fabrikant zijn gaat het zelden mis hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
oooh god, drivers updeeten Muisje, ik durf het niet aan
ik zit bij intel zelfde typenr en alles, maar ik ben een beetje huiverig, zit eerst de handleiding maar te lezenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zolang het de officiele drivers van de fabrikant zijn gaat het zelden mis hoor
Altijd goed om eerst te lezen, als er wel problemen ontstaan en ik kom er achter dat het gewoon in de handleiding staat, dan krijg je van mij een RTFMquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zit bij intel zelfde typenr en alles, maar ik ben een beetje huiverig, zit eerst de handleiding maar te lezenvond het al knap van mezelf dat ik in ene die wireless zero config gevonden heb
Is je router alleen maar draadloos, anders kan je draadje trekken, doe ik ook met mijn laptopquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:43 schreef Ceetje.. het volgende:
had geen effect met die drivers, dingske toch te oud denk ik. Neem op leptoppie maar genoegen met deze snelheid (is toch meer als bij KPN), maar boven gaat er goffer een nieuwe in
nee, kan ook gedraad, maar ik hou nie zo van draadjes die overal in de weg liggen te liggen en d'r nie uit zien. Of ik moet mark vragen om een gaatje te boren en een draadje achter de bank te leggen. Ach, met deze doe ik alleen fokken en feesboeken. Die boven moet nogal eens wat meuk binnentrekken, da's wel prettig als dat wel met volle snelheid gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is je router alleen maar draadloos, anders kan je draadje trekken, doe ik ook met mijn laptop
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, kan ook gedraad, maar ik hou nie zo van draadjes die overal in de weg liggen te liggen en d'r nie uit zien. Of ik moet mark vragen om een gaatje te boren en een draadje achter de bank te leggen. Ach, met deze doe ik alleen fokken en feesboeken. Die boven moet nogal eens wat meuk binnentrekken, da's wel prettig als dat wel met volle snelheid gaat
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en anders gewoon de computer in de meterkast zetten
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
ik ga kijken of ik nog een paar uurtjes kan slapen
Sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
wat een technische praatsnap er de ballen niet van
![]()
slim idee, trustequote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
truste kokje, successssssquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
hoeft geenquote:
sorry, ik heb er ook de ballen verstand van, daarom vraag ik het muisjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
wat een technische praatsnap er de ballen niet van
![]()
zelfs van die snelheden weet ik niets. Weet alleen dat ik zit te vloeken en tieren als m'n laptoppie niet zo snel reageert, als ik zou willenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
sorry, ik heb er ook de ballen verstand van, daarom vraag ik het muisjeik zou vanaf vandaag supersnel internet hebben (voor dorpse begrippen dan) maar het is nie zo snel
Alleen glas gaat nog sneller, en dan nog is het voor de huis-tuin-en-keuken gebruiker nog niet zo snel als op mijn werkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
sorry, ik heb er ook de ballen verstand van, daarom vraag ik het muisjeik zou vanaf vandaag supersnel internet hebben (voor dorpse normale begrippen dan) maar het is nie zo snel
merk je pas als je echt gaat downloaden. draadloos trek ik 10mb ps naar binnen,aan draadje 25 mbquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
sorry, ik heb er ook de ballen verstand van, daarom vraag ik het muisjeik zou vanaf vandaag supersnel internet hebben (voor dorpse begrippen dan) maar het is nie zo snel
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen glas gaat nog sneller, en dan nog is het voor de huis-tuin-en-keuken gebruiker nog niet zo snel als op mijn werk
ik zou 60 moeten krijgen, met 40 ben ik al dik tevreden, maar ik heb nu slechts 20, en die had ik al (draadloos, computer boven, box in de meterkast beneden)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
merk je pas als je echt gaat downloaden. draadloos trek ik 10mb ps naar binnen,aan draadje 25 mb
toen ik 50 had, had ik ook echt 50 en soms zelfs meer, maar alleen aan draadje, draadloos ging niet sneller dan 10quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zou 60 moeten krijgen, met 40 ben ik al dik tevreden, maar ik heb nu slechts 20, en die had ik al
Strijd loopt nu tussen kabel en glas. Denk dat glas de winnaar wordt. Op het werk 100Mbits/s naar alle werkplekken, tussen de gebouwen 1Gbits/s.... backbone zelf heeft nog meer snelheid omdat die door surf wordt geleverd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
wat hebben jullie dan? De luitjes die hier lange tijd in de straat bezig zijn geweest met allerhande reparaties van alles dat de grondwerkers kapot getrokken hadden aan kabelwerk, zeiden dat glas alweer is achterhaald, klopt dat?
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef Ceetje.. het volgende:
maar genoeg erover, dinsdag komt er zo'n installatiekerel, moet die de upc beloften maar eens komen waarmaken, toch?
geen idee, maar dinsdag is Mark thuis, die is beter in boos worden als ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Dan paskonden ze morgen of overmorgen niet komen
je wil toch zeker niet dat die mannen een burnout van het harde werken krijgenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Dan paskonden ze morgen of overmorgen niet komen
Had je mij ook te eten moeten gevenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee, maar dinsdag is Mark thuis, die is beter in boos worden als ik![]()
Muis, je had mijn geplante limonadestokjes opgegeten
Ik vind het slechte service, als ze vandaag iets leveren en pas 6 dagen later gaan kijken of ze het werkend kunnen krijgen. Wedden dat Ceetje vanaf vandaag al vet moet betalen voor functionaliteit die ze niet heeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je wil toch zeker niet dat die mannen een burnout van het harde werken krijgen![]()
Mark heeft vandaag 2 uur met die upc lui aan de foon gezeten. On demand etc. werkt helemaal niet. Zou aan onze bekabeling liggen. We hebben zelfs een officiële UPC goedgekeurde kabel, niet te lang, rechtstreeks van de meterkast naar de box bij de TV, geen splitters of wat dan ook ertussen. Vroeg die kerel of Mark aub de TV even naar de meterkast wilde dragen om te kijken of het met een kort snoertje wel werktequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je wil toch zeker niet dat die mannen een burnout van het harde werken krijgen![]()
heb ik geprobeerd, maar dat deed ie niet, en ik heb je wel te eten gegeven, alleen vanmiddag pas, ik had het te druk op m'n werkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je mij ook te eten moeten geven![]()
Ik had honger
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Mark heeft vandaag 2 uur met die upc lui aan de foon gezeten. On demand etc. werkt helemaal niet. Zou aan onze bekabeling liggen. We hebben zelfs een officiële UPC goedgekeurde kabel, niet te lang, rechtstreeks van de meterkast naar de box bij de TV, geen splitters of wat dan ook ertussen. Vroeg die kerel of Mark aub de TV even naar de meterkast wilde dragen om te kijken of het met een kort snoertje wel werkte![]()
![]()
Je zou denken: krijg de hik, wij hebben zo'n enorme loei van een grote TV kweeniehoeveelinch, als je bijna blind bent, kun je nog met gemak de ondertitels lezen.
Je zou het denken, wat doet die kerel van mij: hij sjouwt 'm naar de meterkast![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Mark heeft vandaag 2 uur met die upc lui aan de foon gezeten. On demand etc. werkt helemaal niet. Zou aan onze bekabeling liggen. We hebben zelfs een officiële UPC goedgekeurde kabel, niet te lang, rechtstreeks van de meterkast naar de box bij de TV, geen splitters of wat dan ook ertussen. Vroeg die kerel of Mark aub de TV even naar de meterkast wilde dragen om te kijken of het met een kort snoertje wel werkte![]()
![]()
Je zou denken: krijg de hik, wij hebben zo'n enorme loei van een grote TV kweeniehoeveelinch, als je bijna blind bent, kun je nog met gemak de ondertitels lezen.
Je zou het denken, wat doet die kerel van mij: hij sjouwt 'm naar de meterkast![]()
Gewoon op het knopje drukken waar de tijd terugloopt. Kan je je helper voedenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd, maar dat deed ie niet, en ik heb je wel te eten gegeven, alleen vanmiddag pas, ik had het te druk op m'n werken nou is m'n missie nog niet geslaagd
![]()
ja, deed ik, maar wilde nie. HEb wel je robot gevoerdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon op het knopje drukken waar de tijd terugloopt. Kan je je helper voeden
Dan had je niet genoeg geld denk ik ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, deed ik, maar wilde nie. HEb wel je robot gevoerd
ik heb jou ook kadoos gestuurd hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
Wel irritant dat als je iets post het pas tig uur later zichtbaar wordt. Ik heb je een energydrink gestuurd in zombielane, wat zombies voor je opgeruimd etc.....
Kaatje zit nog niet op Google+quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb jou ook kadoos gestuurd hoor.
En ik wil kaatje ook best kadoos sturen in zombielane en monsterworld, maar ik kan d'r nie vinden
Monsterland crashed bij mij als ik een kadootje ophaal. In zombielane nog niets gezienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
En ik wil kaatje ook best kadoos sturen in zombielane en monsterworld, maar ik kan d'r nie vinden
dat dacht ik alquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kaatje zit nog niet op Google+
Heb master and commander opstaan... maar ga het einde niet halenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat dacht ik al![]()
is er nog wat op TV trouwens?
ik duik d'r ook maar eens vroeg in denk ik. Beetje teveel spelletjes gespeeld de laatste dagen. Voel het ook aan m'n rechterschouder en nek, al dat gefingerpad en gemuis is nie goed voor mijn muisarmquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb master and commander opstaan... maar ga het einde niet halen
Nog ff zombielane spelen. Heb je als het goed is net een shotgun gegevenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik duik d'r ook maar eens vroeg in denk ik. Beetje teveel spelletjes gespeeld de laatste dagen. Voel het ook aan m'n rechterschouder en nek, al dat gefingerpad en gemuis is nie goed voor mijn muisarm
Is nog een beetje buggy....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
monsterworld doet bij mij helemaal niks meer
potver moet ik weer mijzelf te eten gevenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer, heb je wéér alles opgevrote
dat probeerde ik net, en het ding wil niks. En ik heb net 180 dingen betaald om je 24 uur aan de vreet te houdenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
potver moet ik weer mijzelf te eten geven![]()
heb Robert ook maar weer van wat olie voorzien trouwens
ik doe niet aan al die spelletjes...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dit is ook nie moelijk hoor, gewoon doen wat ze zeggen dat je moet doen (shoot the zombies, plant colaflesjes in de grond enzo)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik doe niet aan al die spelletjes...![]()
Als ik al een spelletje speel is het gewoon iets simpels op spelletjes.nl
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat probeerde ik net, en het ding wil niks. En ik heb net 180 dingen betaald om je 24 uur aan de vreet te houden
wil je mijn brace af en toe lenen?? Heb nog wel een oude liggen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik duik d'r ook maar eens vroeg in denk ik. Beetje teveel spelletjes gespeeld de laatste dagen. Voel het ook aan m'n rechterschouder en nek, al dat gefingerpad en gemuis is nie goed voor mijn muisarm
Dat dus.... ik moet nu 6 toiletrollen vinden, dus moet supermart zombies om zeep brengen in de hoop dat eentje er een bij zich heeftquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dit is ook nie moelijk hoor, gewoon doen wat ze zeggen dat je moet doen (shoot the zombies, plant colaflesjes in de grond enzo)
niets voor mij, echt niet. Heb zoiets ook op hyves geprobeerd. Collega's vroegen dat. Moest plantjes planten, water geven, maar begreep totaal niet wat ik aan het doen was. heb het maar opgegevenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dit is ook nie moelijk hoor, gewoon doen wat ze zeggen dat je moet doen (shoot the zombies, plant colaflesjes in de grond enzo)
ik doe farmville op facebook, erg verslavend, gewoon boerderijtje bouwen, groenten verbouwen enzo. Maar het moet idd wel je ding zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
niets voor mij, echt niet. Heb zoiets ook op hyves geprobeerd. Collega's vroegen dat. Moest plantjes planten, water geven, maar begreep totaal niet wat ik aan het doen was. heb het maar opgegeven
Ach gewoon, mindless tijdverdrijf. Speelde in het verleden heel veel the Sims....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
niets voor mij, echt niet. Heb zoiets ook op hyves geprobeerd. Collega's vroegen dat. Moest plantjes planten, water geven, maar begreep totaal niet wat ik aan het doen was. heb het maar opgegeven
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
dames, ik ga maar eens wat vroeger naar bed vandaag.was een leuk, maar vermoeiend dagje
truste kaatjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
dames, ik ga maar eens wat vroeger naar bed vandaag.was een leuk, maar vermoeiend dagje
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
truste kaatje![]()
![]()
![]()
truste muisje![]()
![]()
![]()
ga ook nog effe spellegie doen
doet zombielane het bij jou ook zo langzaam trouwens?
Moet je eerder binnen komenquote:
Ga is slapen jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je eerder binnen komenOops, ik slaap al
Lekker hoor. Helaas wordt het de komende dagen weer 17 graden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:13 schreef Chanel5 het volgende:
Hier al sinds vanochtend.
Ging met jas aan de hond uitlaten, was nergens voor nodig
gertquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:17 schreef Gert het volgende:
Hier nog verstokte BB-fans die het bovendien leuk vinden om op TV te komen?![]()
TV-programma zoekt Big Brother-fans van het eerste uur
Bedankt voor de tip. Kan ik nog net meekijken vandaag. Was even te druk met de weersvoorspellingenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf, effe gedag zeggen hier, tobsjef enzeau, tot straks![]()
![]()
Hey Mousiequote:
geen idee, wist 't niet eens, alhoewel het hier wel flink hoost momenteel, alweer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Kan ik nog net meekijken vandaag. Was even te druk met de weersvoorspellingenCode Oranje voor hier, maar er vallen nu wat druppels, meer
is er niet aan de hand. Val jij ook nog net in de oranje strook bij de noodweercentrale???
noodweercentrale. Maar als het bij jullie nu hoost en hier na een paar druppels het al weer droog is, denk ik dat ze de code voor ons wel weer in kunnen trekkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee, wist 't niet eens, alhoewel het hier wel flink hoost momenteel, alweer.
Moet ik eens effe kijken. op hun website of waar heb jij dat opgezocht?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb het al gevonden kaat, op hun website,
ja, wij vallen ook in code oranje, ruimmmmm![]()
![]()
*gaat snel de luiken dichtmaken, de tuinstoelen vastbinden en de zandzakken voor de deur leggen
ge wit nie wat er nog komt hèquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
noodweercentrale. Maar als het bij jullie nu hoost en hier na een paar druppels het al weer droog is, denk ik dat ze de code voor ons wel weer in kunnen trekken
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:21 schreef MaryMouse het volgende:
http://www.knmi.nl/ geen code oranje
laat het maar zo voor morgenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
weer voor niks die zandzakken voor de deur gezet en m'n legerhelm opgezet
ja, ik heb 't gehoord en gelezen, hagel, wind, stortbuien, sneeuwquote:
maak er lekker een binnenblijfdagje van. Alleen als Gradje eruit moet, kan ik lekker mijn nieuwe laarzen aanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ik heb 't gehoord en gelezen, hagel, wind, stortbuien, sneeuw
*haalt ski's uit 't vet
Mark wilde met onze oudste naar Spa-Francorchamps naar de Formule 1 Races kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
maak er lekker een binnenblijfdagje van. Alleen als Gradje eruit moet, kan ik lekker mijn nieuwe laarzen aan
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:45 schreef Drassss het volgende:
Iedereen al hun bunker gegraven, helmen op en blikken eten ingeslagen voor morgen?
Telt niet, code pimpelpaars morgenvroegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
volgens de noodweercentrale moet ik nu al bang worden, die geven hiero code oranje
maar dat telt niet volgens muis![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Telt niet, code pimpelpaars morgenvroeg
doe ff normaal joh, doar heb ik gin zin in horquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Telt niet, code pimpelpaars morgenvroeg
Gewoon lekker een bakkie pakken en naar buiten kijken. Kan niks gebeurenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe ff normaal joh, doar heb ik gin zin in hor
droog, heldere luchtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef Ceetje.. het volgende:
kaatje, hoe is 't weer nu bij jullie?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
liggen de zandzakken er niet voor niets
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je op de Bahama's zit
ik vind het toch altijd wel een beetje spannend. En wat denk je de Bossche kermis is hier niet zo gek ver vandaan. Wat als die hoge gevaartes omvallen, of de bouwkraan, nog dichterbij???quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon lekker een bakkie pakken en naar buiten kijken. Kan niks gebeuren
vastbindenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind het toch altijd wel een beetje spannend. En wat denk je de Bossche kermis is hier niet zo gek ver vandaan. Wat als die hoge gevaartes omvallen, of de bouwkraan, nog dichterbij???
Ik weet het, ik spoor niet helemaal, maar daar denk ik dan allemaal aan![]()
ga ff koffie bijzetten. zoonlief komt ff langs
ik erger mij nu al aan die gast, dus ga maar vast naar rtl4quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef Ceetje.. het volgende:
ik doe "wie is de sjef" er ook maar meteen achteraan, altijd leuk bij de koffie
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
iedereen aan de koffie![]()
Muis, je Robert wil weer niks te drinken, en ik heb je weer voor 24 uur gevoerd, dat je 't weet![]()
Morgen kans op tornado's in het oosten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
We krijgen natte voeten in nederland
Zit jij goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen kans op tornado's in het oosten.
KNMI code rood voor oostelijke provinciesquote:
hier ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Bij mij crashed Monsterworld steeds
Oh ik zie alleen nog maar geel?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
KNMI code rood voor oostelijke provincies
Dat dusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh ik zie alleen nog maar geel?
zombieworld gaat hier wel aardig. Je moet trouwens even bij tabje messages kijken. Ik heb je wat levens gestuurt (blueprint kan ik niet missen, heb er zelf nog een nodig)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier ook![]()
en zombieworld gaat rete-traat
dat probeer ik steeds, maar dan gaat ut vautquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zombieworld gaat hier wel aardig. Je moet trouwens even bij tabje messages kijken. Ik heb je wat levens gestuurt (blueprint kan ik niet missen, heb er zelf nog een nodig)
De twee andere dames willen graag code roodquote:
Ben jij daar nu ook al bang voorquote:
Sensatie vrouwenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De twee andere dames willen graag code rood
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hadden allebei graag in Joplin gewoond
en de planken al voor de ramen getimmerd?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en de planken al voor de ramen getimmerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |