Waarom had ik dit liedje in de kop zitten, voordat ik dit topic aanklikte.quote:
Tsja, slecht kloontje enzo, als hij nog vermakelijk was zou ik zoiets hebben van: oke. Dit slaat echter nergens op.quote:
seri?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Waarom had ik dit liedje in de kop zitten, voordat ik dit topic aanklikte.
En toen stond die link hier ineens?![]()
![]()
Ja man.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:49 schreef Trollscience het volgende:
Zo, nu de TS zijn plannetjes hopeloos zijn vernietigd, wat gaan we met hem doen?
A. Dood door steniging
B. Verdrinken in eigen darmsappen
C. Laten stikken in zijn bloed.
Bquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:49 schreef Trollscience het volgende:
Zo, nu de TS zijn plannetjes hopeloos zijn vernietigd, wat gaan we met hem doen?
A. Dood door steniging
Aquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:49 schreef Trollscience het volgende:
A. Dood door steniging
D.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:49 schreef Trollscience het volgende:
A. Dood door steniging
D. Op de BBQ en dan opeten.
..als.wsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:49 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja man.
En je postte ook al iets over Amish, daar zat ik vanmiddag ook toevallig naar te zoeken.
Levend roosteren en erin bijten lijkt mij wel auw hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is bij verre niet grof genoeg voor de misdaad die hij heeft begaan.
Ik zeg:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:49 schreef Trollscience het volgende:
A. Dood door steniging
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zeg:
D. TS zijn eigen stront laten vreten, totdat ie er in stikt. In de hoop dat hij dan een idee krijgt wat voor bagger hij produceert.
Nee, wat dacht je van langzame vertering? Hem langzaam in zoutzuur laten zakken, dan branden de wonden vanzelf dicht en kan hij niet doodbloeden, maar hij lijdt dan helse pijnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:53 schreef coban het volgende:
[..]
Levend roosteren en erin bijten lijkt mij wel auw hoor.
Baas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, wat dacht je van langzame vertering? Hem langzaam in zoutzuur laten zakken, dan branden de wonden vanzelf dicht en kan hij niet doodbloeden, maar hij lijdt dan helse pijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |