Doen katten dat? Nooit geweten. Weet wel dat ze soms hun pootje likken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:59 schreef Peter het volgende:
Dettol moet je niet oraal innemen nee, niet voor inwendig gebruik. Staat er ook op toch?
Als een kat er veel van binnen krijgt ( gaat de randen van de bak aflikken) kan het best gevaarlijk zijn..
In het asiel maakte wij de quarantaine altijd schoon met dettol, zelfs etensbakken van honden en katten werden daarmee gedaan, natuurlijk wel nagespoeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik maak regelmatig de kattenbak schoon met Dettol omdat urine in combinatie met chloor toch niet zo'n fijn effect heeft. Het werkt prima en maakt de bak heerlijk fris, maar ik lees nu op internet dat Dettol giftig kan zijn voor katten.
Er worden nogal tegenstrijdige dingen verteld op internet, dus misschien weet iemand hier of Dettol echt giftig is voor katten als je het gewoon gebruikt voor het schoonmaken van de kattenbak en dergelijke? Iemand ervaring?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop