Hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Mee eens.
En die Aukje83 heeft dit net bewezen.
Heb jij dat niet dan (structuur)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:43 schreef astie het volgende:
[..]
Wat dan? Dat die mensen wel een structuur hebben?
Voornamelijk het gebrek aan humor, naast alle andere 10.000 dingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:43 schreef astie het volgende:
Wat dan? Dat die mensen wel een structuur hebben?
Ahh de slimste van het stel. Ik zat er op te wachten. Je reken kunsten zijn wonderbaarlijk, net als je begrijpend leesvermogenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef Aestivate het volgende:
Zoveel moeite om nog geen 2 euro te besparen.Had ze gelijk meegenomen uit de winkel. Scheelt webshop account aanmaken, inloggen, verzendkosten, wachten, etc.
lol hehequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
![]()
Dat je die vraag stelt....
Haha humor hebben ze inderdaad niet. Het is wel humor om te zien als je de dagelijkse structuur in de war gooit. Gaan ze compleet door het lint als een part-time ADHD'erquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voornamelijk het gebrek aan humor, naast alle andere 10.000 dingen
Hallo muhahahah ja dit klopt Pallas heeft mijn boeken gestolenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:46 schreef muhahaha het volgende:
Pallas en Aukje, hebben jullie soms een vete waar ik niks van af weet?
Jullie doen zo hatelijk hier
Ik heb een hekel aan domme wichten die meepraten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:46 schreef muhahaha het volgende:
Pallas en Aukje, hebben jullie soms een vete waar ik niks van af weet?
Jullie doen zo hatelijk hier
Ik lees geen vrouwenbladen en sprookjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:46 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Hallo muhahahah ja dit klopt Pallas heeft mijn boeken gestolen
Het is misschien wat langdradig opgeschreven maar zelfs Cactus1 heeft het goed uitgerekend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef Aestivate het volgende:
Zoveel moeite om nog geen 2 euro te besparen.Had ze gelijk meegenomen uit de winkel. Scheelt webshop account aanmaken, inloggen, verzendkosten, wachten, etc.
Dat weet ik maar ik wil best wat meer betalen in een winkel hoor. Heb ik totaal geen problemen mee maar 3x zoveel........quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:49 schreef muhahaha het volgende:
Maar TS, je weet op voorhand toch wel dat een winkel duurder is, dat had ik je al kunnen voorberekenen vóórdat je zou gaan
Dit is waarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:49 schreef Pallas-Athene het volgende:
Vrouwenbladen staan vol met generaliserende onzin..
Ik zoek het liever zelf uit, dus neutraal met meerdere bronnen.
Als je echt spijt hebt, leer je eerst eens hoe je Nederlands moet schrijven, daarna praten we wel verder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:50 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Dit is waar
Pallas athane wil je zeggen wat ik moet doen om bij jouw in een goed blaatje te komen staan
ik heb spijt van alles
hahahahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:50 schreef muhahaha het volgende:
3x zoveel... toch moeite met rekenen zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |