Ik las wel dat Hard Bass weer naar het Gelredome komtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef RoW_0 het volgende:
Inquisition in ARNHEM < 3 < 3 <3
Niks voor jullie waarschijnlijk.
Dat is samen met Qlimax het enige feest in het Gelredome dat ik hoor hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik las wel dat Hard Bass weer naar het Gelredome komt
Absoluut xu xi in de nieuwstad. Beste sushi die ik tot nu toe heb gegeten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Waar kun je in Arnhem een beetje goed sushi eten? Je hebt sowieso Ask the Chef, en Sakura, maar zijn er nog meer, en welke is een aanrader?
Really! Even gegoogled, ik kende het niet. Is het ook een beetje betaalbaar? Ga nu met een vriend, dus het mag wel wat meer budget zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:07 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Absoluut xu xi in de nieuwstad. Beste sushi die ik tot nu toe heb gegeten.
Die zang verpest het een beetje. Jammer ook dat het altijd van die trieste namen moeten zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef RoW_0 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Geile buschauffeur gespot in lijn 5 vanavond.
Shut up, hoogtepunt van mijn dag.quote:
Geil.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef RoW_0 het volgende:
Voor zover sushi betaalbaar is, is het zeker betaalbaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Really! Even gegoogled, ik kende het niet. Is het ook een beetje betaalbaar? Ga nu met een vriend, dus het mag wel wat meer budget zijn![]()
Sakura is mooi en vast heel goed, maar meer iets voor met m'n ouders.
Ja, sushi is gewoon prijzig, maar er zitten toch zeker gradaties in de betaalbaarheidquote:Op woensdag 24 augustus 2011 06:54 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Voor zover sushi betaalbaar is, is het zeker betaalbaarer staat een prijslijst online.
Die op de steenstraat is ook wel aardig, die hebben ook van die bakjes met rijst en saus om mee te nemen
Bedankt, maar mijn man ziet me aankomenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:06 schreef whosvegas het volgende:
Sushi, volgens mij vind ik het niet veel bijzonders, de smaak is een beetje raar
Maar ik heb nog nooit in een echt susi restaurant gegeten.
Voodoo, ik wil wel een keer sushi met je eten
Dat soort argumenten zijn echt bullshit. Dat hoor ik al twintig jaar over barbeque, maar ik vind het gewoonweg niet zo lekker als gewoon vlees uit een pan. En iedere keer als ik dat zeg roept iedereen wéér 'wacht maar tot je écht lekkere bbq eet', maar dat is me nog nooit overkomenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:23 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Bedankt, maar mijn man ziet me aankomen![]()
Jullie hebben nooit lekkere sushi gehad.
met het bbq gedeelte ben ik het dan wel weer mee eensquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat soort argumenten zijn echt bullshit. Dat hoor ik al twintig jaar over barbeque, maar ik vind het gewoonweg niet zo lekker als gewoon vlees uit een pan. En iedere keer als ik dat zeg roept iedereen wéér 'wacht maar tot je écht lekkere bbq eet', maar dat is me nog nooit overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |