abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:38:07 #26
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_101074543
Je weet dat het dinsdagochtend is, Twy? ;)

Of is de wachttijd altijd ongeveer even lang?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:42:30 #27
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_101074614
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 09:34 schreef TwyLight het volgende:
Damn trouwens, was even vergeten hoe lang het duurt om als dps voor een dungeon te queuen :')
Je bent level 15. Het is 9:42 op een werkdag. Ik gok dat het zomaar een uurtje kan duren :)
pi_101074644
Gewoon doorquesten als low level. Ik vond dat altijd wel fijn, geen insta ques op low level. Kon je nog wat questen en als je na een tijdje iets had van nou ff geen zin in questen popped je que.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_101074668
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 09:42 schreef GI het volgende:

[..]

Je bent level 15. Het is 9:42 op een werkdag. Ik gok dat het zomaar een uurtje kan duren :)
voor een low level dungeon? Denk het niet. Dat is hooguit 15 - 25 min. Zelfs op dinsdag ochtend.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_101074688
Merk dat op lvl 70 DPS gelijk vol zit alleen tank en healer duurdt lang.
pi_101074719
Klopt ja. Vooral healers zijn dan zeldzaam. Zal wel komen omdat je als tank ook prima kan levellen.
pi_101074956
Gisteravond weer veuls te lang arena gedaan en nu verslapen :')
kutwow. :'(
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_101074977
en ook nog dubbel.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:59:59 #34
159966 lifeblind
pi_101074988
Vandeweek een resto druid begonnen (okee, hij heet Uilltje en was eigenljk van plan om 'm als boomkin te levellen, maar ik wil echt niet zo lang wachten met dungeons :') ), gaat op zich wel aardig, alleen is druid healen voornamelijk gebaseerd op HoTs ofzo? Ik heb vooralsnog (lvl 23) geen moeite om mensen in leven te houden, maar 't is wel ff anders healen vergeleken met m'n disc priest.

Gisteren ook nog eens op m'n lvl 82 mage gespeed. Na een half uur eindelijk een dungeon, kom ik in Throne of the Tides. Komen we bij Command Ulthok aan, dropt Cerith Spire Staff, die ik als mage prima kan gebruiken (en ik liep nog steeds met mn staff rond die ik in Mount Hyjal bij de 3e quest ofzo kreeg). Ik doe need, doet de druid healer dat ook, en hij weon 'm. Toen ik zei dat 't een caster dps staff was (er zit immer hitrating op, en dat hebben healers heul niet nodig), brak de hel los zeg :') Gelukkig snapte de tank het ook, en die weigerde verder te gaan voordat ik m'n staff had :P Uiteindelijk ben ik door die druid de hele dungeon uitgemaakt voor ninja :') Volgens mij was 't eerder andersom, en snapte meneer z'n class/spec niet helemaal :')
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:03:51 #35
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_101075063
Ik snap niet dat je je er heel erg druk om maakt. Je hebt het over normal-dungeon gear. Ik zou als ik de healer (of tank) was geweest gezegd hebben dat jij je niet zo druk moest maken en dat je vrij was om zelf de groep te verlaten.

Mensen die zich op normal-dungeon niveau al een hartaanval vallen om gear snap ik niet.
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:07:59 #36
159966 lifeblind
pi_101075157
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:03 schreef GI het volgende:
Ik snap niet dat je je er heel erg druk om maakt. Je hebt het over normal-dungeon gear. Ik zou als ik de healer (of tank) was geweest gezegd hebben dat jij je niet zo druk moest maken en dat je vrij was om zelf de groep te verlaten.

Mensen die zich op normal-dungeon niveau al een hartaanval vallen om gear snap ik niet.
Leuk en aardig, maar ik heb wel betere gear nodig uiteindelijk, en als mensen die het niet nodig hebben er vandoor gaan met gear die juist WEL voor mij een flinke upgrade zijn (ik ben op mijn mage natuurlijk immers een dps), dan moeten ze daar gewoon vanaf blijven. Ik maakte er verder geen probleem van overigens, ik meldde alleen maar maar in party chat dat een healer geen staff met hitrating nodig had, daarna begon die healer moelijk te doen :P

(en die staff schijnt voor caster dps tot lvl 85 erg fijn te zijn, zijn weinig betere upgrades).
pi_101075158
Mjah aan de ene kant is het normal, maar in de hogere normals heb je best wat aan die gear. Ik heb zelf op m'n nieuwe realm geen crafter en beperkt gold, dus ik kan elke piece gebruiken om m'n ilvl requirement voor heroics te halen :P .

Daarnaast is het gewoon stom om als healer op een staff met hitrating te needen :') .
pi_101075367
Hoe zit dat eigenlijk met die item levels? ik heb nu 131, als dit hoger is kan ik dan meer dungeons / raids doen? En is er ergens een overzicht.
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:23:13 #39
159966 lifeblind
pi_101075554
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:16 schreef keepoww het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die item levels? ik heb nu 131, als dit hoger is kan ik dan meer dungeons / raids doen? En is er ergens een overzicht.
Dungeons (tijdens het levellen) zitten voornamelijk gekoppeld aan je level. Pas vanaf 80 gaat itemlevel ook meespelen. En je itemlevel kun je zien op je character scherm in het spel. Overigens is het zo dat wat je in het spel als iLvl hebt, het gemiddelde is van de beste gear die je op dat moment bij je hebt, niet per se equipped. Je zou eventueel dus kunnen cheaten door gewoon andere gear te kopen/looten die je niet kan gebruiken (een sword met sta+str als priest zijnde ofzo), dan kun je straks wel makkelijk in die moeilijkere dungeons komen, maar dan is je equipped gear nog steeds bagger :P
pi_101075562
Klopt ja. Maarja daar heb je tot ongeveer level 80 geen last van. Eerste dungeon met item level restrictions is Trial of the Crusader, of hoe heet dat gebeuren met black knight en dergelijke.

En dat werkt inderdaad, op mijn warrior kwam ik heroics in door allerlei cloth en leather te kopen van cataclysm factions :P .
pi_101075659
Oke thnx, voor men gevoel heb ik geen cataclysm raids in de dungeon finder maar dat kan dus komen omdat ik level 71 ben en geen ilvl.
pi_101075703
Klopt ja. Nouja raids zie je sowieso niet in de dungeon finder :P Alleen 5 man dungeons.

Maarja de cataclysm versies zie je pas vanaf level 80. En dan staat er een slotje voor als je ilvl niet hoog genoeg is. Mouse-over tooltip over dat slotje geeft jouw ilvl weer en wat je minimaal moet hebben om erin te mogen.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:34:48 #43
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_101075864
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:07 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Leuk en aardig, maar ik heb wel betere gear nodig uiteindelijk, en als mensen die het niet nodig hebben er vandoor gaan met gear die juist WEL voor mij een flinke upgrade zijn (ik ben op mijn mage natuurlijk immers een dps), dan moeten ze daar gewoon vanaf blijven. Ik maakte er verder geen probleem van overigens, ik meldde alleen maar maar in party chat dat een healer geen staff met hitrating nodig had, daarna begon die healer moelijk te doen :P

(en die staff schijnt voor caster dps tot lvl 85 erg fijn te zijn, zijn weinig betere upgrades).
Het zou mij niet verbazen dat de staff (los van de hitrating) qua int en spellpower een erg lekkere boost was voor de druid. imho heeft hij recht zat om er ook op te needen. Of ik het zelf zou doen is een tweede, zou ook van mijn offspec afhangen.
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:36:42 #44
159966 lifeblind
pi_101075922
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:34 schreef GI het volgende:

[..]

Het zou mij niet verbazen dat de staff (los van de hitrating) qua int en spellpower een erg lekkere boost was voor de druid. imho heeft hij recht zat om er ook op te needen. Of ik het zelf zou doen is een tweede, zou ook van mijn offspec afhangen.
Dat had het ook, hij had namelijk dezelfde staff equipped als dat ik had :P En needen voor je offspec tijdens het levellen terwijl iemand anders moet needen voor zn mainspec slaat natuurlijk nergens op :P
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:44:31 #45
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_101076117
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:36 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Dat had het ook, hij had namelijk dezelfde staff equipped als dat ik had :P En needen voor je offspec tijdens het levellen terwijl iemand anders moet needen voor zn mainspec slaat natuurlijk nergens op :P
Los van de offspec vind ik het op normal dungeon niveau overdreven om daar de voortgang voor stil te leggen. Het is gear die je TOCH vervangt.
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:48:24 #46
159966 lifeblind
pi_101076221
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:44 schreef GI het volgende:

[..]

Los van de offspec vind ik het op normal dungeon niveau overdreven om daar de voortgang voor stil te leggen. Het is gear die je TOCH vervangt.
Heyhey, ik was niet degene die niet meer verder ging tot ik 'm kreeg he, dat idee kwam van de tank, die ik verder totaal niet kende. EN deze staf hou ik naar het schijnt tot aan lvl 85, dus ik heb nog zo'n 3 levels te gaan met dit ding, dus zo'n ramp vond ik het niet :P
pi_101076430
quote:
Battle.net account wide achievements are still in the works.
Armor dyes are unlikely to be included in the game, but mount customization is a possibility.
*O* *O* *O*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_101076458
but mount customization is a possibility.

Wat houdt dat in?
pi_101076492
Gele orgrimmar wolf met pimpelpaarse stippen
pi_101076520
Amani Warbear met in plaats van die schilden aan de zijkant flatscreen tv's met een neonrand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')