Wat ga je lezen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:04 schreef yvonne het volgende:
Ah, onweer in de vertedan ga ik zo lekker in bed lezen
Pas maar op inderdaad, straks ontstaat er kortsluiting en doet je pc het niet meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:04 schreef yvonne het volgende:
Ah, onweer in de vertedan ga ik zo lekker in bed lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van m'n geloof gevallen en ben Harry Potter aan het lezen, wat ik dus nooit wilde.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Yvonne, slaap lekker.Je bent ook zo'n lief mutsie hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Omg. Ik heb dat eerder gehoord. Voor je het weet zit je in de bios met een 3d kijker op je toeter en een harry tattoo op je venusheuvelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben van m'n geloof gevallen en ben Harry Potter aan het lezen, wat ik dus nooit wilde.
Boek 1 was binnen een dag uit
Nu boek 2
En ja het zijn en blijven kinderboeken, m'n mening is niet veranderd.
Rupsje nooitgenoeg!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
Kinderboeken.
Harry Potter
Toon Tellegen!
38quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ah feli! Zoals ik elke chick vraag, hoe oud ben je geworden?
Ok bedankt. Nu ben ik dus van een hp warner in een enabler veranderd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:10 schreef yvonne het volgende:
Op m'n venusheuvel hè, hmmm *denkt* daar aan had ik nog niet gedacht, bedankt!
En zag je hoe makkelijk je dat afging?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ok bedankt. Nu ben ik dus van een hp warner in een enabler veranderd.
Harry Potter?!?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben van m'n geloof gevallen en ben Harry Potter aan het lezen, wat ik dus nooit wilde.
Nu boek 2
Wat? Kutboeken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Harry Potter?!?![]()
Wat een kutboeken zijn dat.
En kan Socios niet gewoon een nieuwe kabel kopen?
Ja zeg dat nou niet, ik heb al een jaartje of 11 geweigerd ze te lezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Harry Potter?!?![]()
Eerst zijn notebookje kwijt, nu zijn kabel kapot.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Harry Potter?!?![]()
Hoe verder je komt hoe minder het kinderboeken worden. Dat was mijn mening. Goedenacht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu boek 2
Nou ja, boek 1 binnen ene dag uit is wel een goed teken te noemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe verder je komt hoe minder het kinderboeken worden. Dat was mijn mening. Goedenacht.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, boek 1 binnen ene dag uit is wel een goed teken te noemen
Of het begin van een nare verslavingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, boek 1 binnen ene dag uit is wel een goed teken te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |