Dat kan toch helemaal niet gekkie!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik dacht even dat die tekst er ook in moest

Bambi!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
Even het 'coolgehalte' hier sterk verhogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.

wie heb je meegenomen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:09 schreef LudoSanders het volgende:

Scriptie al af?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:09 schreef LudoSanders het volgende:

Je gaat weer weg?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:09 schreef LudoSanders het volgende:

I dont know.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:09 schreef Dimens het volgende:
Ik wil dus film kijken maar weet niet wat.

Het ligt aan jou. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef speedking het volgende:
[..]
jokes, hebben mods apparte humor of ben ik het?

6-jarig zusje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Geef ik altijd aan m'n 6-jarige zusje![]()

Dat komt omdat ik in een vreemd humeur ben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:09 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Je komt over als een bejaard zwijn.

ah oke sorryquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ligt aan jou. Kan niet anders.

Die grap van je klopt niet als je niet afrondt op een heel getal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ligt aan jou. Kan niet anders.

Vakantie nu, ik blijf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, meestal als we er beiden zijn gaat er iemand weg

iewlquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:11 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Nu heel stoer mijn homescreen posten.

Parfumeur ''vreemd''.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:10 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik in een vreemd humeur ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |