abonnement Unibet Coolblue
  One tough cookie dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:21:27 #251
169210 liesje1979
pi_101102236
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
De nachtwaker is nog niet actief geweest, of wel? Kan het zijn dat de NW al actief is geweest?
Dit is de eerste nacht dus nee.
pi_101102369
Ik vind het erg lastig... ik ben nog niet verder gekomen dan kill 1 en daar heb ik een aanwijzing richting Honkey gevonden :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101102458
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het erg lastig... ik ben nog niet verder gekomen dan kill 1 en daar heb ik een aanwijzing richting Honkey gevonden :')
Deel het met ons
pi_101102488
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het erg lastig... ik ben nog niet verder gekomen dan kill 1 en daar heb ik een aanwijzing richting Honkey gevonden :')
Ik ook.. Kan nog niet eens de dingen die misschien wel eens een hint kunnen zijn vinden. Wel een paar dingen gevonden, maar die zijn te obvious dus vast geen hint.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:26:20 #255
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101102499
Iets wat ik heb bij de eerste kil:
begon nog harder te trappen -> In postgeschiedenis van 08gnot.Fiets versnelt niet en nog meer gepost in PTA
pi_101102571
Dit lijken mij de hints:


Kill1
Roger_Epiales was onderweg naar een feestje. De verkiezingen konden hem gestolen worden, maar een feestje was altijd wel aan hem besteed. Hij grinnikte nog wat na over de onthulling van het standbeeld. Hij had tranen gelachen, wat een faal was dat. Hij kwam bij de ingang van het bos en twijfelde, moest hij om fietsen of zou hij afsnijden? Hij had zo’n zin in een drankje dat hij toch maar voor de snelste route koos. Al na een paar meter had hij spijt, hij voelde zich ongemakkelijk. Hij kon nog omkeren maar besloot gewoon door te trappen. Halverwege hoorde hij zachtjes het geluid van een auto achter zich. “Hoe kan dat nou?”dacht hij. “Hier mogen helemaal geen auto’s rijden toch? “ Het geluid zwol aan en toen hij omkeek zag hij een paar koplampen veel te snel op zich afkomen! “Oh help”, dacht hij en begon nog harder te trappen. Hij fietste alsof zijn leven er vanaf hing. Vlak voor hij het bos uit was besefte hij dat hij auto niet meer hoorde, hij keek achterom en zag dat de auto stil stond. Vaag kon hij twee personen onderscheiden en leek hij hun gelach te horen. Doordat hij achterom keek zag hij niet het draad dat over het pad gespannen was. hij vloog meters door de lucht en belandde precies met zijn buik op de scherpe punten van het toegangshek van het bos. Terwijl het bloed uit levenloze lichaam van Roger_Epiales (dorp) stroomde reed de auto langzaam en stierf het gelach langzaam weg.

Kill 1:
Hints:
afsnijden
drankje
Auto
Gespannen draad

Kill 2
Dat stomme feest is niets voor mij, dacht IJsdraakje, ik ben veel liever in mijn groentetuintje aan het werk. Dus ze verliet het feest al vroeg om te controleren hoe haar plantjes erbij stonden. Ze knipte het licht in de kas aan en keek beteuterd om zich heen. Weer geen planten, dacht ze, er is iets mis met deze zaden en bollen! Tevergeefs, maar meer uit gewoonte dan omdat het helpt, pakte zij haar roze gieter om de grond nat te maken. Ze keek hoe de aarde het water opzoog toen hij opeens een stem hoorde. “HEY HEY! Wat denk jij wel niet? Beetje sip in de grond zitten en je nergens mee bemoeien, jij verdient het niet om te leven! Onderkruipsel!” De figuur in zwart gehuld kwam dichterbij en graaide in zijn zak op zoek naar zijn wapen. Niks te vinden. “Kut, ik ben mijn pistool en messen vergeten!” Hij keek om zich heen, om te zien of er nog iets anders was waarmee hij schade aan de arme vrouw kon toebrengen. Deze stond met het gietertje nog tegen haar borst gedrukt in haar broek te plassen van angst. De duistere figuur pakte een steen die hij tussen de aarde zag liggen en mikte… niet op de man maar op het glazen kasdak. Honderdduizenden scherven vielen naar beneden, op de vrouw. Zij ging tegen de vloer en toen elke laatste scherf gevallen was stapte de dader op ‘r af.IJsdraakje (velddokter) was nog in leven. De dader schudde meewarig het hoofd en liep weg. De arme vrouw op de grond bleef zeker nog enkele uren in vreselijke pijn liggen, tot uiteindelijk zij haar ogen sloot in verband met te veel bloedverlies.

Kill2:
Hints:
Groentetuin
Roze gieter
Onderkruipsel
Pistool en messen vergeten

Kill 3
Terwijl de feestvreugde nog in volle gang was, liep Patrique89 even terug naar huis om naar de WC te gaan. Hij moest ontzettend nodig dus ze stormde naar binnen, half struikelend over de deurmat en de hond begon niet te baffen. Dat vond hij maar vreemd! De hond blafte altijd! Vergeten dat zijn blaas op springen stond ging ie toch even kijken wat er aan de hand was. “Bello! Waar ben je?” klonk zijn stem in het donkere huis.
“Bello is niet meer!” zei een stem. Patrique89 (dorp) gilde zo hard dat de glazen in de keukenkastjes allemaal gebarsten waren. “Lief beest wel, even een lekker geknuffeld, oh wat een lekker zachte haartjes had dat beest! En toen heb ik zijn nek omgedraaid!” zei een tweede stem. Patrique89 werd nu echt bang en probeerde weg te rennen. “BLIJF STAAN PATRIQUE89!!!!” schreeuwde de eerste persoon en greep zijn stungun uit z’n binnenzak. Twee kogeltjes aan draden schoten in het lichaam en zonden electrische schokken uit. “En nu? Wat doen we nu?” vroeg de tweede stem onzeker. De eerste stem antwoordde: “Pak je telefoon maar en film hoe ik hem door z’n kop schiet! We filmen het voor het nageslacht, onder de naam DOOD AAN DE FAMILIE VAN PATRIQUE89!” Ze voegden het woord bij de daad. De telefoon werd gepakt, de opname gestart en zonder veel rompslomp werd door de eerste persoon een kogel door het hoofd van het slachtoffer gejaagd. Na deze gruwelijke daad vluchtten twee in zwart gehulde mensen de nacht weer in.

Kill3:
Hints:
Hond
Pak je telefoon maar en film hoe ik hem door z’n kop schiet


Waarin het volgende:
Kill 1:
Het afsnijden en de auto kan verwijzen naar een travel topic reeks.
De gespannen draad kan ook een hint zijn.

Kill 2:
Groente tuin en roze bloemen gieter. Flora topics ?
Het vergeten van wapens kan leiden naar een chaoot ?
En onderkruipsel, iemand die niet opvalt, klein persoon ...

Kill 3:
Iets met de hond ?
De verwijzing naar het opnemen, kan een sensatiezoeker zijn ?
Of iemand die juist weer veel fotos en zo maakt en dus in de foto reeks zit ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101102591
Kill 1:

Roger_Epiales was onderweg naar een feestje. De verkiezingen konden hem gestolen worden, maar een feestje was altijd wel aan hem besteed. Hij grinnikte nog wat na over de onthulling van het standbeeld. Hij had tranen gelachen, wat een faal was dat. Hij kwam bij de ingang van het bos en twijfelde, moest hij om fietsen of zou hij afsnijden? Hij had zo’n zin in een drankje dat hij toch maar voor de snelste route koos. Al na een paar meter had hij spijt, hij voelde zich ongemakkelijk. Hij kon nog omkeren maar besloot gewoon door te trappen. Halverwege hoorde hij zachtjes het geluid van een auto achter zich. “Hoe kan dat nou?”dacht hij. “Hier mogen helemaal geen auto’s rijden toch? “ Het geluid zwol aan en toen hij omkeek zag hij een paar koplampen veel te snel op zich afkomen! “Oh help”, dacht hij en begon nog harder te trappen. Hij fietste alsof zijn leven er vanaf hing. Vlak voor hij het bos uit was besefte hij dat hij auto niet meer hoorde, hij keek achterom en zag dat de auto stil stond. Vaag kon hij twee personen onderscheiden en leek hij hun gelach te horen. Doordat hij achterom keek zag hij niet het draad dat over het pad gespannen was. hij vloog meters door de lucht en belandde precies met zijn buik op de scherpe punten van het toegangshek van het bos. Terwijl het bloed uit levenloze lichaam van Roger_Epiales (dorp) stroomde reed de auto langzaam en stierf het gelach langzaam weg.

Honkeytonk:

FB *O* Feescht!

ONZ Hoemoe Tjevliegen!

ONZ Niet geschikt voor de zwakke maag
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:30:20 #258
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101102668
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ik ook.. Kan nog niet eens de dingen die misschien wel eens een hint kunnen zijn vinden. Wel een paar dingen gevonden, maar die zijn te obvious dus vast geen hint.
Post anders eens wat je hebt
pi_101102677
Voor kill 3 kom ik niet verder dan dat Crazy-M een hond heeft :') Maar dat vond ik dus wel erg obvious. En ik weet dat het een familieman is, en familie ook wordt genoemd, maar kan dat niet terug vinden in bijvoorbeeld FoBo..

Maar we werken het lijstje met deelnemers af, tot zo!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_101102730
Oh en dit:

Na deze gruwelijke daad vluchtten twee in zwart gehulde mensen de nacht weer in.

Lees ik dit nou krom of waren er twee mensen? Onschuldig meisje? Twee maffia?
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:32:44 #261
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101102755
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:32 schreef Lutte het volgende:
Oh en dit:

Na deze gruwelijke daad vluchtten twee in zwart gehulde mensen de nacht weer in.

Lees ik dit nou krom of waren er twee mensen? Onschuldig meisje? Twee maffia?
Ik denk die laatste
pi_101102798
Ik lees nu de doden ;(

Roger :'(

IJs en Patrique ;(
pi_101102874
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Kill 1:

Roger_Epiales was onderweg naar een feestje. De verkiezingen konden hem gestolen worden, maar een feestje was altijd wel aan hem besteed. Hij grinnikte nog wat na over de onthulling van het standbeeld. Hij had tranen gelachen, wat een faal was dat. Hij kwam bij de ingang van het bos en twijfelde, moest hij om fietsen of zou hij afsnijden? Hij had zo’n zin in een drankje dat hij toch maar voor de snelste route koos. Al na een paar meter had hij spijt, hij voelde zich ongemakkelijk. Hij kon nog omkeren maar besloot gewoon door te trappen. Halverwege hoorde hij zachtjes het geluid van een auto achter zich. “Hoe kan dat nou?”dacht hij. “Hier mogen helemaal geen auto’s rijden toch? “ Het geluid zwol aan en toen hij omkeek zag hij een paar koplampen veel te snel op zich afkomen! “Oh help”, dacht hij en begon nog harder te trappen. Hij fietste alsof zijn leven er vanaf hing. Vlak voor hij het bos uit was besefte hij dat hij auto niet meer hoorde, hij keek achterom en zag dat de auto stil stond. Vaag kon hij twee personen onderscheiden en leek hij hun gelach te horen. Doordat hij achterom keek zag hij niet het draad dat over het pad gespannen was. hij vloog meters door de lucht en belandde precies met zijn buik op de scherpe punten van het toegangshek van het bos. Terwijl het bloed uit levenloze lichaam van Roger_Epiales (dorp) stroomde reed de auto langzaam en stierf het gelach langzaam weg.

Honkeytonk:

FB *O* Feescht!

ONZ Hoemoe Tjevliegen!

ONZ Niet geschikt voor de zwakke maag
Wauw, als ik niet zelf wist wie ik was zou ik deze hints ook nog geloven :o
Da's niet goed ;(
pi_101102918
Ik ga eens even met kill 2 aan de slag...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:36:16 #265
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101102935
Hier meelezen is best tof _O-.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101102972
Kill 3:

Crazy-M:

• hond -> heeft hond, zie fobo en Honden met foto's in pohi

Its- jojo-4you:

• Heeft opleiding LTS zwakstroom, electrische schokken in kill.
• Twee mensen in ava, twee mensen in kill.
• Telefoon -> Telefoon met abonnement kwijt in het buitenland in PH
• Filmen -> Camera en studio verhuur
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_101102978
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier meelezen is best tof _O-.
Jij bent een alwetende, jij moet je helemaal kapot lachen _O-
pi_101102992
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:35 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Wauw, als ik niet zelf wist wie ik was zou ik deze hints ook nog geloven :o
Da's niet goed ;(
En dan vond ik ook nog in je profiel dat je vlakbij dat ene dorpje woont... dat zou op een bosrijk gebied kunnen duiden... maar ik zoek eerst maar even op de andere kills
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101103014
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En dan vond ik ook nog in je profiel dat je vlakbij dat ene dorpje woont... dat zou op een bosrijk gebied kunnen duiden... maar ik zoek eerst maar even op de andere kills
Stalker :{w
pi_101103018
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Kill 1:

Roger_Epiales was onderweg naar een feestje. De verkiezingen konden hem gestolen worden, maar een feestje was altijd wel aan hem besteed. Hij grinnikte nog wat na over de onthulling van het standbeeld. Hij had tranen gelachen, wat een faal was dat. Hij kwam bij de ingang van het bos en twijfelde, moest hij om fietsen of zou hij afsnijden? Hij had zo’n zin in een drankje dat hij toch maar voor de snelste route koos. Al na een paar meter had hij spijt, hij voelde zich ongemakkelijk. Hij kon nog omkeren maar besloot gewoon door te trappen. Halverwege hoorde hij zachtjes het geluid van een auto achter zich. “Hoe kan dat nou?”dacht hij. “Hier mogen helemaal geen auto’s rijden toch? “ Het geluid zwol aan en toen hij omkeek zag hij een paar koplampen veel te snel op zich afkomen! “Oh help”, dacht hij en begon nog harder te trappen. Hij fietste alsof zijn leven er vanaf hing. Vlak voor hij het bos uit was besefte hij dat hij auto niet meer hoorde, hij keek achterom en zag dat de auto stil stond. Vaag kon hij twee personen onderscheiden en leek hij hun gelach te horen. Doordat hij achterom keek zag hij niet het draad dat over het pad gespannen was. hij vloog meters door de lucht en belandde precies met zijn buik op de scherpe punten van het toegangshek van het bos. Terwijl het bloed uit levenloze lichaam van Roger_Epiales (dorp) stroomde reed de auto langzaam en stierf het gelach langzaam weg.

Honkeytonk:

FB *O* Feescht!

ONZ Hoemoe Tjevliegen!

ONZ Niet geschikt voor de zwakke maag
aanvulling:

Verdachte Honkeytonk.

Mogelijke bewijzen:
FB *O* Feescht!
ONZ Hoemoe Tjevliegen!
ONZ Niet geschikt voor de zwakke maag
ONZ Het grote bierdrink topic
ONZ De politie zoekt me
ONZ Jip de vlieg!
In de Ondertitel staat de tekst monkeys


Uitleg voor mijn hints:
het zin hebben in een drankje, hij vlucht voor een auto die achter hem aankomt (politie die zoekt), Het meters vliegen nadat hij geraakt is door de draad. en Monkeys komen vaak voor in bossen

Dik gedrukt mijn bewijslast
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  One tough cookie dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:38:40 #271
169210 liesje1979
pi_101103058
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Jij bent een alwetende, jij moet je helemaal kapot lachen _O-
Dat doen we, geloof me. :D
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:38:49 #272
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101103069
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Jij bent een alwetende, jij moet je helemaal kapot lachen _O-
Als je het spel kent kan het als deelnemer anders ook heel leuk zijn hoor :D
pi_101103100
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Trevland het volgende:

[..]

Als je het spel kent kan het als deelnemer anders ook heel leuk zijn hoor :D
Maar iedereen verdenkt mij en dat is niet leuk ;(
Ik wil niet gelynched worden, en dat zou dom zijn als ze dat zouden doen.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:39:56 #274
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101103127
Letten jullie ook een beetje op je woorden, voor je het weet zit er een vloek op MWUHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:40:34 #275
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101103166
ja door die rotheks durf ik niets meer te zeggen ;(
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')