Te gast geweest bij;quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb alleen de Kuip, het Philips Stadion, Parkstad Limburg en de Goffert nog maar meegemaakt
Daaromquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
oei, die TT gaat mensen in het verkeerde keelgat schieten
Als ik de vrouwen des huizes nog voor de TV weg krijg wel.quote:
lijkt nu weer wat sneller te gaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:18 schreef Mdrop het volgende:
Het was eigenlijk ook wel tijd voor een nieuw topic, wat een tijd duurt dat tegenwoordig.
[..]
Als ik de vrouwen des huizes nog voor de TV weg krijg wel.
denk dat er weinig op de pot van Twente aan te merken valtquote:
Nou nee, die NET5 films en series beginnen zo langzaam aan weerquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
lijkt nu weer wat sneller te gaanen jij moet de vrouwen des huizes wel aankunnen toch?
twitter:SPORT1_nl twitterde op maandag 22-08-2011 om 20:00:01Dames en heren, jongens en meisjes: wat gaan we zometeen doen?? Uiteraard voetbal kijken! Man United-Spurs http://t.co/e2qEq9J reageer retweet
Waar ben ik geweest?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Te gast geweest bij;
Heerenveen,
Ajax,
Feyenoord,
Groningen,
Cambuur,
Heracles
Eagles
Zwolle
&
PSV
* ReMcOrE gaat snel naar de site van Sport1quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:24 schreef Mdrop het volgende:
____
Zeker een goed alternatief voor VI:twitter:SPORT1_nl twitterde op maandag 22-08-2011 om 20:00:01Dames en heren, jongens en meisjes: wat gaan we zometeen doen?? Uiteraard voetbal kijken! Man United-Spurs http://t.co/e2qEq9J reageer retweet
Nette lijstquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waar ben ik geweest?
FC Twente
Ajax
Feyenoord
Vitesse
PSV
RKC
Roda
Utrecht
Graafschap
NAC
Excelsior
ADO
Heerenveen
FC Eindhoven
FC Zwolle
Almere City
MVV
FC Volendam
Willem II
G.A Eagels
FC Emmen
Heb hier nog een 'nieuw' kaartje van Ziggo met preview periode, dus hij gaat er hier ook gewoon opquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
wedstrijd is vanaf 21.00 zie ik, dus zo maar bestellennog ¤ 23,94 tegoed via 1 of andere slimme truc
dan moet VI maar even op de achtergrondquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb hier nog een 'nieuw' kaartje van Ziggo met preview periode, dus hij gaat er hier ook gewoon op.
Ik snap niet dat mensen nog wat in die man zienquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
whehe, Guidetti komt waarschijnlijk niet naar Feyenoord, dan richten ze hun aandacht op Vennegoor of Hesselink![]()
Is die man 'goed' dan of gewoon zo dhullig als de gemiddeld EL verslaggever met die 'grappen'.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
het begin is in ieder geval goed, het is dezelfde commentator![]()
hoe hij vorige week de laatste minuten + rellen van die wedstrijd voorzag van commentaar, was buitencategoriequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is die man 'goed' dan of gewoon zo dhullig als de gemiddeld EL verslaggever met die 'grappen'.
Ja dat was geniaalquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe hij vorige week de laatste minuten + rellen van die wedstrijd voorzag van commentaar, was buitencategorievraag maar aan Marko en David!
We zullen zien, ga de wedstrijd vanaf nu maar is echt volgen en daarna snel richting mn bed!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe hij vorige week de laatste minuten + rellen van die wedstrijd voorzag van commentaar, was buitencategorievraag maar aan Marko en David!
yoyoquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
We zullen zien, ga de wedstrijd vanaf nu maar is echt volgen en daarna snel richting mn bed!
Trustuh!
Ik lees wel VI, maar vriendlief zit al de hele dag CNN te kijken, dus voetbval/ VI kijken wordt hem nietquote:
why hele dag CNN?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik lees wel VI, maar vriendlief zit al de hele dag CNN te kijken, dus kijken wordt hem niet
Tja, hij heeft vakantie en vindt het interessant, ik vermaak me wel met andere dingenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar om daarom nou de hele dag voor CNN te gaan zitten?
zoals VI lezen en voetbalnieuws volgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, hij heeft vakantie en vindt het interessant, ik vermaak me wel met andere dingen
Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik lees wel VI, maar vriendlief zit al de hele dag CNN te kijken, dus voetbval/ VI kijken wordt hem niet
@MarkoAlmelo? Wat is er aan die vraag zo grappig? Ik heb zelf regelmatig wedstrijden bezocht, volg al het voetbalnieuws en ik ben hier juist degene die er de pest in heeft bij puntenverlies.
Vrouwen kunnen ook prima voetbalfan zijn hoorIk sta ook graag langs de lijn als vriendlief voetbalt, al is dat wel van een ander niveau
Ben al vanaf mn 8e voetbalfan, stiefvader is voorzitter geweest bij Sparta Nijkerk etc.
Maakt niet uitquote:
ook helemaal niks mis mee, een vrouw die van voetbal houdtquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Maakt niet uitmaar tegenwoordig is het echt niet meer zo dat mannen van voetbal houden en vrouwen niet
Hier in huis ben ik juist fanatieker dan vriendlief is...
En met mijn nieuwe telefoon klooien, beetje internetten, ben naar de sportschool en de stad geweest etc. Ik kijk amper tv, moet echt wat speciaals op zijn wil ik de tv aanzetten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals VI lezen en voetbalnieuws volgen
Selmaquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
Oneens met de TT trouwens.
Hai Remcoquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Selmaja, ik zei het Marko gelijk al
Dit, plus:quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar ben ik geweest?
FC Twente
Ajax
Feyenoord
Vitesse
PSV
RKC
Roda
Utrecht
Graafschap
NAC
Excelsior
ADO
Heerenveen
ik bij...quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:25 schreef norich het volgende:
Ik ben alleen geweest bij:
FC Twente
Heracles
Heerenveen
Sparta
De Graafschap
FC Zwolle
Neequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik bij...
geen een.. ik ben wel een paar keer in het twente stadion en in de arena geweest, telt dat ook?
heh kutquote:
Onmogelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:33 schreef Under_Score het volgende:
[..]
heh kut
ook niet als ik zeg dat het veel leuker was dan voetbal?
Wel in het uitvak hoop ik?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:26 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh
Ik ben in de Arena, de Kuip, Polman stadion en Camp Nou geweest.
Heb in de Arena oa mooie CL- wedstrijden gezien
Kloptquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:26 schreef norich het volgende:
[..]
Da's beter dan fan zijn van FC Twente
...quote:
De opmerking van de avond iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:50 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens die commentator net
"moet u even op Google zoeken naar <insert naam>, die heeft meegedaan aan een Spaanse talentenjacht. maar je kunt haar beter bloot zien dan horen zingen! is trouwens de vriendin van De Gea..."
Kjel wat een lijstquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:09 schreef FCTVCF het volgende:
1. Amsterdam ArenA (Ajax)
2. Stadion Feijenoord (Feyenoord)
3. Philips Stadion (PSV)
4. Koning Willem II Stadion (Willem II)
6. De Koel (VVV-Venlo)
7. Gelredome (Vitesse)
8. Goffert (NEC)
9. Galgenwaard (Utrecht)
10. Grolsch Veste (FC Twente)
11. Polman Stadion (Heracles)
12. Jan Louwers Stadion (FC Eindhoven)
13. Mandemakers Stadion (RKC)
14. Het Kasteel (Sparta)
15. Parkstad Limburg (Roda)
16. Rat Verlegh Stadion (NAC)
17. Abe Lenstra Stadion (Heerenveen)
18. Euroborg (Groningen)
19. Kyocera Stadion (ADO den Haag)
Buitenland:
20. Parc de Prince (PSG)
21. Emirates Stadium (Arsenal)
22. Arena Auf Schalke (Schalke)
23. BayArena (Bayer Leverkussen)
24. St. Jakob Park (Basel)
25. White Hart Lane (Tottenham)
26. Estadio El Madrigal (Villareal)
Oja kut, wist dat ik iets vergeten wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoor jij niet in Enschede te zijn?
HA!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja kut, wist dat ik iets vergeten was.
Kunnen er van de Eredivisie op dit moment nog maar 2 bijkomen. Europees hopelijk ook nog watquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:19 schreef Mdrop het volgende:
Middag!
[..]
De opmerking van de avond idd! Kljik
[..]
Kjel wat een lijst.
Oke, maar hoezo heb je in je lijst '2. Stadion Feijenoord (Feyenoord)', is dat de officiële naam ofzo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:24 schreef FCTVCF het volgende:
Kunnen er van de Eredivisie op dit moment nog maar 2 bijkomen. Europees hopelijk ook nog wat
Moal wat aansquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gaat dit topic nou alleen maar over voetbal?
Ja volgens mij wel, weet ook niet waarom ik dat gedaan heb. Kan ook wel gewoon de Kuip.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, maar hoezo heb je in je lijst '2. Stadion Feijenoord (Feyenoord)', is dat de officiële naam ofzo?
[..]
Moal wat aans.
Klopt. Officiele naam is Stadion Feyenoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:29 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, weet ook niet waarom ik dat gedaan heb. Kan ook wel gewoon de Kuip.
Wikipedia.quote:Stadion Feijenoord, in de volksmond De Kuip, is een voetbalstadion, in Rotterdam Zuid (IJsselmonde)
Mooi toch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gaat dit topic nou alleen maar over voetbal?
Meen je dit serieusquote:
Ik meen dat serieus ja, dat accent en hoe schattig ze isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?, klinkt goed maar nogal kinderlijk en 'saai' :$.
in de arena AC/DC en metallica, in de veste in de skyboxes en op het dak IVM mijn toenmalige stageplekquote:
T gaat hier goed tekeerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:56 schreef Mdrop het volgende:
Fuck,, 't wordt hier toch ineens donker, lijkt wel of het 22 uur is ofzo.
Regen begint hier nu ook 'eindelijk', wel mooi om die schilders bij de buren te zien 'vluchten'quote:
Zolang het vanavond maar voorbij ben ik tevredenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:00 schreef Under_Score het volgende:
inderdaad, noodweer. hoop dat het met een uurtje wel voorbij is als ik naar mn werk moet.
BAM!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Juist. Alles beter dan dat.
Tik em aanquote:
Meh denk 't niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Potentieel geweldig topic:
Rabobank beschermd mij.
't dak ging d'r afquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elpop,_de_storm.html
Jeus
jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
mooi regenenenen vanmiddag onnie
hmmquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar heb ik die ook al weer eerder gehoord?
ja, dat was mie 'n lelijke bak beton toenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee, en ik alleen het gelredome van binnen gezien, maar dat was met een concert
bliksems.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Over FC Twente gesproken he
http://www.soccernews.nl/(...)te_maakt_geen_schade
Ongelofelijk
dat is het sowiesoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat was mie 'n lelijke bak beton toen
ik volg het totaal niet meer kerel, hoe zit het nou?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, mag wel wat aangevuld worden, maar ik woon weer in de uithoek van Nederland
dat kan er wel mee doorquote:
mwoahquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Potentieel geweldig topic:
Rabobank beschermd mij.
dat is het nog steedsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat was mie 'n lelijke bak beton toen
daar doe ik niet aan meequote:
van binnen is het mooier dan gelredomequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef rulerofdeath het volgende:
de euroborg, dat is pas een lelijke bak beton
zou kunnen, heb alleen nog maar de buitenkant gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
van binnen is het mooier dan gelredome
je oefent ook veelste veelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach ja, heb er inmiddels handigheid in gekregen
misschienquote:
pics!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er staat voor het huis een auto met een twente shawl op de hoedeplank. ** gaat op zoek naar wat heracles stickers.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er staat voor het huis een auto met een twente shawl op de hoedeplank. ** gaat op zoek naar wat heracles stickers.
Arnhem voelt beter dan Enschede?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef GimmeGore het volgende:
en toch zal ik blij zijn als ik weer op 5 minuten van het gelredome woon![]()
![]()
quote:
27 km is toch niet zo heel veel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Goedenavond. Heb ik zomaar meegefietst met de 1e dag van de fiets3daagse. 27km. Had wel zere kont net![]()
Morgen kan ik niet en Donderdag fiets ik (mits mooi weer) wel weer mee.
Sinds ik een auto heb is het alleen nog naar een plek waar het zuipen wordt en terug. De heenweg denk ik niet aan die pijn omdat ik dan alleen maar aan bier denk en de terugweg voel ik 't dan niet meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
27 km is toch niet zo heel veel?
Op dat barrel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
op de sportschool fietsen. waarom pak je niet gewoon de fiets? (op dagen dat het mooi weer is)
Ik heb gisteren bijna 107km gefietstquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
27 km is toch niet zo heel veel?
dat rokje wat je aanhebt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bijna 107km gefietst
ow en voor de mensen die na het vorige topic nieuwsgierig waren naar het verbouwen van shirts
Dit was een maat L mannenshirt
[ afbeelding ]
haquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ow en voor de mensen die na het vorige topic nieuwsgierig waren naar het verbouwen van shirts
[ afbeelding ]
Wait wut? 107km? Hoe,wat,waar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja. dat shirt wat ik aan heb is een mannen Mquote:
http://www.mapmyride.com/workout/63049612quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wait wut? 107km? Hoe,wat,waar?
Ok. Is dat gewoon ter ontspanning? Of naar 't werk? Of...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja. dat shirt wat ik aan heb is een mannen Mook nogaltijd een soepjurk
[..]
http://www.mapmyride.com/workout/63049612
alleen ben ik niet in Eibergen begonnen, maar de app op mijn telefoon faalde hard, dus toen ben heb ik hem maar opnieuw gestart in Eibergen en daarna de rest zelf aangevuld.
Restecp!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:59 schreef GimmeGore het volgende:
Ontspanning, fietsen helpt mij heel erg om tot rust te komen, om mijn kop leeg te maken.
Ik ga minstens 1x per week meer dan 40km fietsen. Beetje afhankelijk van het weer en hoeveel tijd ik heb enzo.
Na de vakantie zal het wel rap minder worden, want dan heb ik daar alleen nog tijd voor in het weekend
Verder sport ik gewoon in de sportschool
Ah jij bent echt een fietster? Spinning en fietsen enzulks.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:15 schreef GimmeGore het volgende:
1-2x per week. Fit4free enschede is kutDie hebben geen vaste tijden voor spinning
Dat denk ik. Bij DRW in Nijverdal zitten ook een stel fanatiekelingen. Ik kan ook best fietsen vind ik zelf maar spinning is me iets te fanatiekquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:19 schreef GimmeGore het volgende:
slaap lekker
En ja, ik hou wel van fietsen. En er zitten meerdere wielrenners in de familie, dus daar zal ik het wel van hebben
drs van de weetnietkunde?quote:
Coolquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, eerste man achter de chef
Geen idee, maar ik heb het ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:25 schreef Sylvana het volgende:
Goedemorgen
Waarom ben ik altijd als ik laat ga slapen (vannacht rond een uur of 4) gewoon stipt om 9 uur wakker?
Joah, 3 euro meer per uur ook. Beetje mensen aansturen, zit in m'n natuurquote:
Echt irritant, want als ik gewoon op tijd naar bed ga, kan ik rustig tot 12 uur 's middags slapenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb het ook.
Vertel Achmed ff dat ik een McChicken, een hamburger en een medium sinas wil. En rap 'n beetje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joah, 3 euro meer per uur ook. Beetje mensen aansturen, zit in m'n natuur
Oké. Probleem is dat ik niet bij de Mc werk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vertel Achmed ff dat ik een McChicken, een hamburger en een medium sinas wil. En rap 'n beetje.
Dat ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef Daywalk3r het volgende:
En hoi Nath. Poosje niet gezien hier of ligt dat aan mij?
Oh, dat dacht ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké. Probleem is dat ik niet bij de Mc werk.
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Bij de club waar ze na de wedstrijd geen patatje met, maar wiet kunnen bestellen
Verrassend en origineelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:44 schreef Sylvana het volgende:
Ja, ze hebben nu ook een nieuwe naam hč, Wietvogels
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:44 schreef Sylvana het volgende:
Ja, ze hebben nu ook een nieuwe naam hč, Wietvogels
Ja, maar tochquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat zag je van kilometers afstand aankomen.
De 2-0 ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat zag je van kilometers afstand aankomen.
Da's niet waarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, na de 2-2 thuis was het al afgelopen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
'Het wonder van Benfica'
2-4, twente door
Daar teken ik voorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
'Het wonder van Benfica'
2-4, twente door
Nouja, VVV is altijd lastigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En dan van't weekend tegen VVV, wat een verschil ook.
Inderdaad, pijnlijk maar waar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, niks aan te doen, Benfica was veel en veel beter
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Collega van ons wil van trainer ruilenwij Adriaanse, jullie Rutten
O.a:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Thanks Machiel
Wel liedjes met een diepe bass?
Daar valt weinig aan te kunnenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:45 schreef Under_Score het volgende:
hoi
straks lekker chili con carne maken, veel te lang geleden dat ik dat gedaan heb/kon.
Hoi Nathquote:
Helaas wel jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey tukkers en tukkerettes.
Man wat was benfica goed gister.
Jeffquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey tukkers en tukkerettes.
Man wat was benfica goed gister.
Selmquote:
Die van Lens en Labyad? Die van Lensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
zaten 2 lekkere doelpunten tussen
yesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die van Lens en Labyad? Die van Lens
Die was epic lekkerquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg Marko, ouwe treinenfappert, ik zit in een ICE, zo'n tgv ding. Jaloers?
preciesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel jammer dat ajax voor de winter geen europees meer speelt
Van Eindhoven naar Utrecht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]ik wil oooooooook
Maar wat doe je in een ICE ?
Van Arnhem naar Utrecht ?
lichtjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was m'n sarcasme duidelijk?
EDIT: Ooh ja vanwege werkzaamheden iddquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van Eindhoven naar Utrecht.
Dacht ik al, dat jij het wistquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vanwege werkzaamheden iddIk wou net zeggen, normaal komt de ICE niet in eindhoven
Tuulkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dacht ik al, dat jij het wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |