Te gast geweest bij;quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb alleen de Kuip, het Philips Stadion, Parkstad Limburg en de Goffert nog maar meegemaakt
Daaromquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
oei, die TT gaat mensen in het verkeerde keelgat schieten
Als ik de vrouwen des huizes nog voor de TV weg krijg wel.quote:
lijkt nu weer wat sneller te gaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:18 schreef Mdrop het volgende:
Het was eigenlijk ook wel tijd voor een nieuw topic, wat een tijd duurt dat tegenwoordig.
[..]
Als ik de vrouwen des huizes nog voor de TV weg krijg wel.
denk dat er weinig op de pot van Twente aan te merken valtquote:
Nou nee, die NET5 films en series beginnen zo langzaam aan weerquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
lijkt nu weer wat sneller te gaanen jij moet de vrouwen des huizes wel aankunnen toch?
twitter:SPORT1_nl twitterde op maandag 22-08-2011 om 20:00:01Dames en heren, jongens en meisjes: wat gaan we zometeen doen?? Uiteraard voetbal kijken! Man United-Spurs http://t.co/e2qEq9J reageer retweet
Waar ben ik geweest?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Te gast geweest bij;
Heerenveen,
Ajax,
Feyenoord,
Groningen,
Cambuur,
Heracles
Eagles
Zwolle
&
PSV
* ReMcOrE gaat snel naar de site van Sport1quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:24 schreef Mdrop het volgende:
____
Zeker een goed alternatief voor VI:twitter:SPORT1_nl twitterde op maandag 22-08-2011 om 20:00:01Dames en heren, jongens en meisjes: wat gaan we zometeen doen?? Uiteraard voetbal kijken! Man United-Spurs http://t.co/e2qEq9J reageer retweet
Nette lijstquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waar ben ik geweest?
FC Twente
Ajax
Feyenoord
Vitesse
PSV
RKC
Roda
Utrecht
Graafschap
NAC
Excelsior
ADO
Heerenveen
FC Eindhoven
FC Zwolle
Almere City
MVV
FC Volendam
Willem II
G.A Eagels
FC Emmen
Heb hier nog een 'nieuw' kaartje van Ziggo met preview periode, dus hij gaat er hier ook gewoon opquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
wedstrijd is vanaf 21.00 zie ik, dus zo maar bestellennog ¤ 23,94 tegoed via 1 of andere slimme truc
dan moet VI maar even op de achtergrondquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb hier nog een 'nieuw' kaartje van Ziggo met preview periode, dus hij gaat er hier ook gewoon op.
Ik snap niet dat mensen nog wat in die man zienquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
whehe, Guidetti komt waarschijnlijk niet naar Feyenoord, dan richten ze hun aandacht op Vennegoor of Hesselink![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |