Ik ook.. Blijkbaar..quote:
Ik heb er eerlijk gezegd niet eens iets van gemerkt, was niet specialer dan de andere keren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:22 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Ik ook.. Blijkbaar..
Wist ook niet dat er een term voor was..
Dan heb je toch iets niet goed gedaan...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd niet eens iets van gemerkt, was niet specialer dan de andere keren.
Same.. Min of meer dan.. Ik voelde het wel, maar het voegde tijdens de seks weinig toe voor mij..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd niet eens iets van gemerkt, was niet specialer dan de andere keren.
Hihi dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:28 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Dan heb je toch iets niet goed gedaan...
Dan was het zeker wietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:23 schreef NanKing het volgende:
Als ik wiet rook ga ik alleen maar slapen. Liever hasj dus.
Joepie! Een discussie over alcohol, wiet, paracetamol of koffie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:37 schreef tja77 het volgende:
Sex met alcohol telt dat dan ook?
Dan ben je toch ook onder invloed, en doen sommige mensen dingen die ze anders niet doen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:58 schreef Onnozelaar het volgende:
...maar ik weet wel dat pijpen dan nog lekkerder dan normaal is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |